premierefest!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

We are ready! Nå er jeg så kjip (for vorspillet, altså) og drar frem macen for å oppdatere dere! Jeg har vors hjemme hos meg, så her er det god gang. Vi drar på premierefesten til Paradise Hotel 2016, det skal bli spennende. Gleder meg til å se kompisen min Carl Aksel kicke ass! Hahaha, det der blir sjukt. Han er crazy! 

Følg meg på snapchat å følg med på festen! IsabelSraad heter jeg der.

Ha en super kveld videre, fine. Jeg måtte bare innom å si hei OG vise kveldens look. Feste-Bella er ready for kvelden!

37 kommentarer
    1. Du som kommenterte over her. Det er en vesentlig forskjell på “inspirasjon” og “look alike”. Prøv å ha litt folkeskikk.

    2. Hei. Jeg lurer på om du er fornøyd med resultatet etter operasjonen? Vet at den ikke er helt som den kommer til å bli enda, men jeg har vurdert neseoperasjon i mange år, er så misfornøyd med den. Men er så redd for at jeg ikke skal bli fornøyd, at det ikke skal hjelpe på selvfølelsen på den måten jeg tenker det gjør. Synes hvertfall resultatet ditt ser bra ut enn så lenge, og bedre blir det nok 🙂

    3. Å herregud! Du ble fin med den nye nesa assa, men herregud for en forandring! Kjente deg nesten ikke igjen, haha❤️

    4. Fatter ikke at folk spør så jævlig om nesen skal stå opp?! Wtf. Den er helt perfekt, og ja – “skjønnhetsidealet” er at den skal “stå sånn opp”, om dere må ha det med teskje. Dessuten står den ikke opp, den er helt perf! Legene vet hva de driver med, og de har helt sikkert tilpasset den nøye.
      Og Bella, u look fabulous!!

    5. Hvordan får du så stram og fin hestehale? (uten noe babyhår liksom) Kan du anbefale noen produkter?😄

    6. Herregud isabell, du ser RÅLEKKER UT!!!! Så nydelig, elegant og vakker på én gang, samtidig som du viser ekte partyfaktor på en klassisk måte. Helt nydelig og så fin på håret, dødsstilig!!! Veska, skoene, kjolen.. Wow! Virkelig nydelig. Syntes du var nydelig før operasjonen og, men den ble ganske fin. Håper du er fornøyd- det er viktigst, med tanke på at detter noe du har hatt komplekser for i flere år.
      Kos deg ikveld- og serr KICK MARTINES ASS! Du ser så brA ut

    7. Du og Pierre er tydeligvis god venn med han Carl Aksel. Han må være et av de mest patetiske menneskene jeg har møtt på. Voldelig og ekkel. Også påstår han itillegg at han er “vestkantgutt” fra Oslo, når han ikke en gang er fra Oslo. Høres ut som en hyggelig person å omgås 🙂

    8. HERREGUD så fin du er med den nye nesen! Shit, nå fikk jeg lyst til å oppererre min. Her skal det spares!

    9. Åå nå har mammatilmichell 129k lesere!! Lure på kofferjo hu e gravid for 3 jevla GANG me 3 FAREN OMG HAHAHA #KLIKKHORE
      Du er så jevla mye bedre enn henne!

    10. Syns det er rart at neseryggen er skjev, men dette er kanskje hovent nå i starten? Litt oppstoppernese er jo “in” nå men selve neseryggen er rett og nedre del med neseborene bruker å helle litt oppover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg