slik har du aldri sett meg før

Hoho, snaisen frøken? 😉 Jeg var på shoot med modellbyrået mitt, Face Model & Management, for en stund siden. Der ble jeg stylet til en helt annen Isabel. Slik som på bildet over her har dere nok aldri sett meg før? Hehe! Jeg synes det er så sinnsykt kult med photoshoots, som oftest blir resultatet sykt rått! Det blir noe annet enn man er vandt med selv, og det er det jeg elsker mest med modell-jobben. Nå er jeg i hovedsak reklame-modell, og ikke så mye fashion. Eller jo, fashion også, men ikke catwalk delen. Det er jeg liiiitt (jævlig) for lav for. Kjedelig, men heldigvis trives jeg best med poseringer. Jeg har gått catwalks to ganger før, da var jeg sååå ukomfortabel. All eyes on you, bokstavelig talt. Jeg trodde jeg skulle gå på trynet begge gangene, men det gjorde jeg heldigvis ikke. Haha! Hadde tatt seg ut…

Da jeg var i Istanbul fikk jeg beskjed av manageren min at jeg var booket til et oppdrag med Colorline. Det hadde vært dødskult, men det lot seg ikke gjøre da denne frøkna lå død med gips på nesen og blå i halve ansiktet. Jeg vet ikke om jeg hadde likt å sitt det trynet pryde Colorline, akkurat. Skikkelig kjedelig at det ikke passet, men det dukker alltids opp nye, gøye oppdrag. Gleder meg til reisen videre.

Jeg virkelig elsker å ha mange baller i luften.

4 kommentarer
    1. Du er utrolig pen! Elsker deg! Vil egt. utrolig mye se deg på paradise hotell med Pierre igjen;)) klem Isabell<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg