man ler mer av dem, enn med dem

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, PH ass! Klippingen og alle effekter de legger inn er hillarious, men det fører vel til at man ler mer AV deltakerne, enn MED dem. Jeg kjenner det så godt igjen, og det er ikke alltid like kult når det går på ens egen bekostning. Ha ha! Bra TV blir det uansett og programmet får et humoristisk preg. 

Nå sitter jeg her å glor på episoden og trykker innpå med godis. I’m a sucker. Det er så merkelig å se på, jeg vet jo om alt som skjer bak “fasaden”. Hå hå! Juicy details, dere 😉 Neeeida. Joda. Blir spennende å se hvem som ryker ut nå, da!

18 kommentarer
    1. Dårlig sesong i år,så langt! Fjorårets sesong var noe av det beste jeg hadde sett av hele paradise

    2. såååå mye plastisk operasjoner…. ødela hele din naturlige skjønnhet.. kjente deg ikke igjen i bildene, er trist å se! :-/

    3. Du ser 10år yngre ut me den nye nesen! Sikkert kjekt om 30år, men nå ser du ut som en 12åring..
      Syns ærligt du var penere før, men alle har vær sin smak.
      Men ellers ser du jævlig bra ut da!

    4. Du er så flott og fin til vanlig. Du må ikke redigere noe tynnere. Folk som driver med bilderedigering ser det. Stå på! Vær fornøyd med deg selv:)

    5. Karo: Haha, jeg har ikke redigert meg noe tynnere. Jeg har gjort bildet lysere – thats it 🙂 Så, så mye peiling om bilderedigering kan du tydeligvis ikke ha 😀 hehe!

    6. irmelin: Jeg skjønner ikke hva som ser så anderledes ut her? 🙂 Jeg har faktisk mistet noen kilo, ja. Tror nok det kommer veldig an på hvordan jeg står her på bildet som får de til å se noe tynnere ut. Ikke vet jeg, hehe.

    7. Herregud pepz!
      Ho har jo ikke redigert bildene? Hvorfor sku ho gjort det? Ho er naturlig tynn og veldig pen! Jeg skjønner ikke hvorfor dere alltid skal klage på henne å sånn? Jeg syntes ho IKKE ligner på MJ, og ho er rett og slett nyydelig!! Fuck dere Haters!!
      Stå på Isabel! <3 du fortjener ikke haten folk gir deg! Du er nyydelig, perfekt og pen!
      Loveyou <3

    8. Syns du er utrolig pen, og skal holde på det. Ser du har blitt tynnere og jeg synes du er vakker både med og uten operasjoner og noen kilo. Det eneste er at jeg håper du ikke har mistet kilo med vilje. Vet du har delt noe om spiseforstyrrelser før, og håper du snakker med Pierre om det er tilfelle. Mulig jeg er helt ute å sykler nå og at det bare er posisjonen du står i og at du er noen kilo lettere pga operasjon, smerter osv. Men håper uansett du sier det til noen om det skal være tilfelle, vet hvordan det kan være.

    9. Vakre Bella <3
      Haha, pærra er morsomt. Gleder meg til utover i denne sesongen, tror det kommer til å bli veldig bra. Virker som det blir en del drama!!

    10. Hva har du gjort for å bli tynnere Isabel? Du er jo så tynn fra før av! Jeg har selv hatt/sliter med anoreksi og lå 3 mnd på sykehus. Så jeg skjønner veldig hvordan du har det, det er noe av det værste som finnes. Hvertfall det å prve å bli kvitt det.. Håper du også får støtte og glede av de rundt deg! Men jeg må jo si at jeg lurer på hvordan du har klart å bli enda tynnere nå? Har du begynt å trene mer, eller følger du en spess diett akk nå? Du ser hvertfall dødsbra ut uansett før eller på dette bildet! Stå i deg selv, og husk på hvor bra faktisk “jeg er”, og ingen er som “deg”! Pleier hvertfall og hjelpe meg noen ganger hvis ting blir vanskeligere..<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg