meg på Bloggerne?

Hei fra en sliten, men rastløs Isabel. Jeg har vært i møter i ettermiddag, og nå ligger jeg strekk ut i sengen med Bloggerne på skjermen. På snakk om det; jeg har sååå lyst til å bli med! Det der er jo mitt rette element – kunne gå å filme seg selv (hehe, dere som har meg på snap vet hva jeg babler om), og generelt dele mitt liv på TV-skjermen. Det hadde vært morsomt! Kanskje neste sesong? *Hint hint*, Tv2. He he! 

Jeg har en rastløs følelse inni meg for tiden. Eller, de siste dagene hvertfall. Den bruker å snike seg innpå når det er en stund siden jeg har vært på reis og opplevd noe annet enn Oslo. Ikke at det er så veldig lenge siden, jeg var jo nettopp i Istanbul. Men det kan  jeg ikke heeelt kalle en ferie da jeg lå der og… spiste. Haha! Jeg vil reise. Vi får se hva jeg gjør med den saken, men en ting vet jeg sikkert – jeg skal til Kristiansand innen kort tid. Jeg har nemlig funnet meg en regnskapsfører som skal få lov til å lære denne frøkna hvordan et (ordentlig) budsjett skal se ut. Jeg trenger en som veileder meg og setter begrensinger. Jeg er flink til å spare pengene mine, men igjen er jeg veldig flink på å spendere dem, også. Gleder meg til å få litt mer orden på økonomien!

Nå skal jeg spise mer frukt og se på Paradise. Jeg er helt alene faktisk, og jeg liker det ikke. Det er merkelig i grunn, for egentlig trives jeg best i eget selskap! Men ikke etter jeg fikk Pierre i min hverdag 🙂

30 kommentarer
    1. Du passer ikke inn på bloggerne. Du ble ikke kjent gjennom bloggen din og uten paradise hotel hadde ingen giddet å begynne å lese den.

    2. Hei Isabel! Synes du skal bli med på bloggerne! Ser fram til å se mere av deg på tv😘😘 Følger deg på snap og jeg vet hva du snakker om Hehe! Elsker deg Isa❤️❤️

    3. Haha, kunne virkelig ønske man kunne like kommentarer i kommentarfeltet, din første svar på dette innlegget, haha you go! Hadde vert sjukt gøy om du er med på bloggerene, digger deg!:)

    4. Du er super Isabel! Og du hadde passet så godt inn
      På bloggerne!
      Du har en super personlighet, og sterk er du også.
      U go girl ❤️💃🏼

    5. Har ingenting i mot deg, men Kristin skrev blogg lenge før hun ble med på Paradise 🙂 Selvfølgelig var det med på gjøre bloggen hennes mer populær, men nå er det jo flere år siden hun deltok, så hun har jo jobbet for å holde bloggen oppe, i likhet med deg. De fleste “Paradise-bloggene” daffer jo av etterhvert, så man må jo jobbe for å holde seg oppe 🙂

    6. Du og pierre er så søte! Nesen din blei syykt fin. Gleder meg til å se deg i bloggerne. ❤️❤️

    7. Beklager for feilen, ante ikke at du har blogget så lenge, all creds til deg! Tror det ville vært gøy å se deg i bloggerne btw 🙂

    8. Åh jaa du må være med!! Hadde vært best😍 Du er såå braa og fantastisk Bellaa. Skulle gjerne sett deg på skjermen. Er ooog skikkelig rastløs og vil reise! Vil til LA..😍
      Loveu, ur my rolemodel.

    9. Har du vært inne å sett på den cruise siden jeg snakket om da? Tror dere hadde digget det 😀 du får jo opplevd flere land, på en båtreise.. P.s royal caribean 🙂

    10. Fy faen, så utrolig fin nesa di ble. Du ble plutselig 10000x så vakrere (ikke at du ikke har vært vakker før), men faen Isabel – dette var VIRKELIG pent! Du er nydelig og ikke minst modig <3

    11. Jeg har lenge vurdert å gjøre noe med nesa mi selv – tenkt på det i mange år. Resultatet ditt var helt fantastisk! Og så virket det som at du fikk så god oppfølging og støtte etterpå. Kan jeg spørre hvor du har gjort det – hva heter klinikken? Ville du anbefalt de videre?
      Du ser smashing ut <3

    12. Jeg synes nesa de ble veldig fin jeg!! Synes du er mye finere nå, men det er rett og slett fordi øynene dine kommer så godt frem med den “nye” nesa! 🙂 For noen vakre øyne du har <3

    13. Pleier ikke å kommentere på blogger, men med tanke på alle de stygge kommentarene du har fått vil jeg si at jeg synes du ble superfin etter operasjonen! Det ser allerede bra ut etter så kort tid! Du har alltid vært pen, og jeg synes du har all grunn til å være fornøyd med operasjonen du har gjennomført 🙂

    14. Jeg syns du er veldig pen.
      Har noen spørsmål om silikon. Hvordan fungerer det med komplikasjoner og infeksjoner når du har utført operasjonen i utlandet? Er det noe som skiller silikoninnlegg i utlandet sammenlignet med Norge? Er det ulike implantater for eksempel? Må du dra tilbake til klinikken der du tok silikon om noe går galt eller for ettersjekker?

    15. Dere som sier at Isabel ikke burde være med på bloggerne gordi hun ikke ble kjent gjennom blogg, hva men John Arne Riise? Sist jeg sjekket ble han kjent pga. fotballen.

    16. Ikke hør på de negative kommentarene
      Isabell! Du ser bedre ut en noen gang og jeg hadde syntes det hadde vært gøy å se deg på bloggerne. du har jo faktisk drit bra humor
      Og elsker at du er så ærlig 🙂
      Hvis du trenger ei veninne når du skal til kristiansand så hyl ut så kan jeg vise deg rundt eller om du bare har lyst å bli kjent
      Med noen her nede og. 🙂 klem adina #beyourself <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg