i min handlekurv!

Velkommen til min handlekurv!

Når jeg er på mathandel (som ikke er så veldig ofte, da jeg hater å lage mat…) bruker jeg å hamstre inn på måltid som er letthvinte og lage. Jeg er ingen mesterkokk på kjøkkenet, noe som gjerne forklarer valg av matvarer som blir slengt med i handlekurven. Det blir en del 1, 2, 3-pakker som ikke krever så mye. Ellers er alltid kjøleskapet mitt fylt opp til randen med masse deilig frukt. I’m a sucker! Selv om jeg ikke duger på kjøkkenet, takker jeg Gud for at jeg har en mann som serverer nydelig mat! 

Så, ja. Her ser dere hva jeg fylte opp kjøleskapet med. Nommis!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjappe og enkle måltid. Fornøyd Bella!

11 kommentarer
    1. Har du faste måltider som frokost, lunsj, middag og kvelds eller er du veldig tilfeldig av deg og kan plutselig gå en hel formiddag også blir første måltid middagen liksom ?

    2. Det så veldig likt ut som mitt kjøleskap bare uten alt baconet :p jeg er fra Bryne selv men bodd i Oslo i 5 år nå.. Kanskje vi fra Rogaland bare er litt usunne? I Oslo spiser de jo bare avokado og smoothie hehe!

    3. fullt av døde dyr der ja….huff. unnskyld meg isabel, men jeg får bare helt frysninger fordi jeg faktisk vet hva jeg ser på. de fleste tenker vel ikke over hva en pakke med bacon faktisk er, men æsj…har du vurdert å bli vegetarianer eller veganer?

    4. isabel, så mye mord!!! ikke støtt slik mordering og tortur av dyr, dyr er venner. mennesker burde ta vare på dyra, ikke drepe de. det er absolutt INGEN grunn til å spise dyr eller melkeprodukter i 2016!

    5. jeg har to ting og si og jeg håper virkelig at du svarer.
      1.er du ikke muslim?
      2. hvor kommer du opprinlig fra ???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg