min mening om årets PH-deltakere

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ny sesong av Pærra har startet for fult, og jeg har fått spørsmålet; “hva synes du om årets gjeng, egentlig?”.

Det har bare blitt vist 7-8 episoder sålangt, og det er svært kort tid å bli kjent med deltakerne på, synes jeg. Vi er veldig kjappe med å dømme folk (spesielt på TV), og da jeg var en av de ifjor, vet jeg hvordan det føles. Jeg skal gi dem god tid på å vise hvem de er før jeg begynner å slenge ut mine meninger om dem. Derfor har jeg ikke dannet meg noen spesielle meninger om hver enkelt deltaker, men jeg kan vel si så mye som at jeg synes det er en livlig og morsom gjeng! Eileen synes jeg er veldig søt, og Synøve var jævlig kul. Synd at hun røyk ut! Jeg håper hun kommer inn igjen. Ellers synes jeg selvsagt at Caksel er fet, men som forventet, er han noeee douchbag. Haha! Bra TV lager han jo hvertfall, sammen med Mayo. Resten har jeg ikke fått noen sterke inntrykk fra enda, men jeg gleder meg til å følge med videre. Jeg har hørt at denne sesongen blir sjuk, og det har jeg trua på. Jeg kan se for meg hvordan Carl Aksel og Øystein kan fucke opp. De minner meg litt om Pierre og Harald den første uka i vår sesong – styrer spillet, er best budds og er “kongene” av spillet. Hå hå! Blir spennende å se. 

Det skal sies at jeg er glad for å se at jentene i år ikke er like bitches som vi var i min sesong. Gud, som jeg skjemmes! Vi var jo så ekle! Fy… Blir flau av å tenke tilbake på det. Jeg tror vi lærte oss en lekse, alle mann. Jeg var jo en av de verste, noe jeg synes er så forbanna pinlig. Hva faen skjedde der, liksom? Hue i ræva… Huff… Så, applaus til årets jenter for at dere ikke er som vi var ♥

Hva synes dere om årets gjeng? 🙂 Yey or ney?

24 kommentarer
    1. Har dannet meg et lite inntrykk av enkelte. Noen som irriterer meg litt, men ellers virker det som en bra gjeng. Bra tv ihvertfall!

    2. Uff synes helt ærlig den nesen din ser helt syt stiv og operert ut, så noen bilder lagt ut fra premierefesten og den ser jo helt annerledes når du ikke tar selfier 🙁 . Eilleen er bar far den peneste på paradise! (Kanskje noen sinne)

    3. Innleggene dine har så mange skrivefeil og setningoppbyggnig gir ikke mening. Kan du værs så snill å se på innleggene dine et par ganger før du publiserer😁#nohate

    4. Burde du ikke bytte bilde på bloggen, etter at du fiksa på nesa (som Jeg ikke så noe galt i) ser du ut som en helt annen person.

    5. For det første, gjengen i år er ganske yey 🙂 Men liker kanskje ikka Carl Aksel så godt, han er litt for selvgod liksom. Men du vet Tv gjør noe med en og i alle fall PH, så han er jo sikkert ikke like bastard ute 😉
      Ps: Har fått ny blogg, om du lurer så er det fortsatt samme jenta som hadde Filippaa.blogg ^^,

    6. Hvorfor skriver dere så mye hate? Nesen din var pen som den var, men etter operasjonen ble den mye bedre. Om det er noen skrivefeil har vell ikke noe og si… Bare du kan forstå det er det greit så stopp og hate prøv heller og skrive innlegg selv og se hvor vaskelig det kan være!

    7. Synes årets gjeng er topp, meen synes de har laget allianser litt for fort, de er nettopp ferdig med andre uke, og allerede er spillet i gang for fullt, personlig synes jeg “kongene” er litt for høy på pæra, greit de lager god tv, men synes det blir feil måte å gjøre det på. Mayo er kul, meen han er veeldig pratsom, og når han først er i gang, så slutter han ikke, haha! Eileen er min favoritt sammen med Imme, de tar det rolig, er trofast til sin partner. heier på dem for å si det sånn! 😀

    8. Gjengen i år er råe! Men Carl Aksel virker mer eller mindre som en sånn “kvinnehater” hvis du skjønner. Han virker utrolig overfladisk og veldig falsk. Eller at han er falsk tror jeg ikke for det viste han jo første uken. Håper ikke noen dummer seg ut og faktisk stoler på han. Minner meg veldig om Harald fra i fjor faktisk. Heier masse på Eileen! Hun er så søt!!!

    9. Hei Isabel, jeg vil bare si at nei, jeg likte deg ikke på PH MEN i ettertid viser det seg at du har et godt hjerte, stå på ditt ikke la deg tråkke på..
      Å når det gjelder deg å Pierre så har dere likt hverandre siden 1 gang dere møttes på PH, tror ærlig talt ikke P likte M på den måten. Har sett på repriser av PH i fjor. Der vises det bare at dere to passer sammen å var ment to be ❤ ville bare si det 💜💜

    10. Håper ikke denne sesongen blir “Carl Aksel og Øystein”-sesongen. Synes de er litt for høye på seg selv (underholdende men irriterende). Liker bromancen til Jonas og Mayoo, også er Eileen kjempesøt! Håper egentlig at Carl Aksel og Øystein ryker, og at det kommer noen nye inn som ikke er sååå irriterende. Så håper jeg vi får se mer fra Henning. Føler de andre får mye mer oppmerksomhet!

    11. Heier på Eileen. Syntes hun var en fornuftig person og snill med de andre…(hihi) likte veldig godt forje sesong, det er bare bra at dere lagde litt drama på TV xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg