HA DET, NORGE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei fra en stresset Isabel!

Nå har vi omsider kommet oss avgårde – vi skal nemlig på ferie! Eller, rettere sagt en weekendtur. Vi skal til Gøteborg og Falkenberg. Vi skal kose oss masse i Sverige! Jeg gleder meg til mammaen til Pierre sin mat. Mmm! Blir koselig og se henne igjen ♥

Jeg fortalte dere jo nettopp om hvor rastløs jeg er for tiden, og at jeg måtte reise innen kort tid. Det tok ikke lang tid før jeg gjorde noe med den saken, he he. Vi skrives fra Sverige senere, dere. God helg! 
 

18 kommentarer
    1. Jeg synes du er så heldig som har mulighet til å reise når som helst og oppleve så mye! Jeg får nøye meg med å lese om det på bloggen din enn så lenge. Håper du nyter reisen 🙂

    2. Du ble skikkelig flott og søt med den nye nesen! Kledde deg, selvom det ble en veeeeldig stor forandring. Stå på 🙂

    3. Var en av de som tenkte, “hun var finere før”. Tok vel litt tid for å bli vant med din nye “look”. Du er fortsatt deilig som faen. 10/10 babe.

    4. Ha en god tur❤️
      Kjempe stor fan av deg❤️
      Ps du har blokkert meg på instagram var ikke ment frekt ❤️
      Så jeg lurte på om du kunne fjerne blokkeringen ?
      Du er best❤️👌🏻😆

    5. Kan du skrive et innlegg om han Carl på Paradise hotell?:P Jeg syns han begynte å “spille” for tidlig. Det ser ikke bra for han? Haha og parterne hans, hun er skikkelig slange haha 😛 hva syns du om de nå ? 😀

    6. Christine, kan ikke du bare lage din egen blogg om rettskriving og bruk av og/å??? Den vil sikkert mange finne spennende… Blir helt svett av visse kommentarer her, din inkludert… Stå på Isabel <3

    7. Hun har jo bare én og/å-feil da,herregud. Skulle tro innlegget var fullt av slike feil etter kommentaren din å bedømme,Christine.

    8. Nesen ser litt feilproporsjonet ut dessverre, men det er ikke så rart når man endrer på ting som er naturlig.. Ellers er du veldig pen da

    9. Miss “feilproporsjonert” over her; det tar måneder til et år (eller mer) før nesen kommer til sin faste form. Ta det helt med ro, du, og nyt helgen videre.
      Du ser kjempefin ut, Isabel! Fortsett fremover 🙂

    10. Hehe, det tok ikke lang tid før dere reiste. Er så misunnelig på dere som kan ta jobben med dere hvor dere vil og bare reise!
      Kos dere masse <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg