HELLO FROM SWEDEN!

​annonselenke 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA 
Jakke her


Hei fra Sverige!

Det er mye kaldere her enn i Oslo. Det hadde vi ikke forventet, men det er det altså. Brrr! Siden vi kom hit har vi fått servert nydelig middag av moren til Pierre, sett på TV og kost oss masse i hverandres selskap. Vi har begge to savnet henne masse ♥ Det er en stund siden jeg var her sist. Kanskje to måneder? Vi må bli mye flinkere til å komme på besøk, altså. Jeg liker Sverige! Det er sååå billig her? Helt sykt. Jeg hadde blitt mange millionær av å bo her, det koster jo ingenting å leve. Vi pratet om det å kanskje flytte til Stockholm om noen år. Jeg elsker byen, og det er enda større enn Oslo. Vi får se, men det tror jeg hadde blitt veldig gøy. Jeg regner med at vi vil ha en forandring en gang senere, og da er Sverige et bra alternativ. Det skjer ikke på en stund da uansett, jeg elsker fortsatt Oslo!

I morgen ønsker jeg å se litt mer av byen! Pierre får ta meg på en liten sightseeing-tour. Ellers blir det litt slektsbesøk tror jeg! Veldig koselig ♥ Ha en fin kveld videre, hva enn dine planer er. God helg, fine!

10 kommentarer
    1. Du er så utrolig nydelig, både utvendig og innvendig. Kos deg kjempe mye i Sverige og nyt ferien 🙂

    2. haha, så nettopp første episode av deres sesong av paradise hotel. Veldig gøy at du sier at pierre er den fineste av guttene som sjekket inn, og pierre etterpå sier at han har valgt deg siden du er en jente etter hans smak. Ment to be!

    3. Begynner å bli rimelig lei av at Martine skal imitere deg på snap, i går la hun ut snapper om den instagram bæsje-krigen. Hun ber jo rett og slett om bråk!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg