Vinn gavekort på 2.000 kr hos nelly!

annonseOLYMPUS DIGITAL CAMERA

shaving tip!

Nå som våren begynner å sette sine spor, er det på tide og tenke enda mer på barbering. Det er ikke så elegant med stubber på leggene når vi skal sprade rundt i vårlige antrekk. Jeg har fortalt dere om Shai før, og dere har helt sikkert fått med dere hva det er. Alle bloggere babler jo om denne høvelen, og det er ikke så rart da den er den beste på markedet. Hands down!

Vel, i dag har jeg fått gleden av å kjøre i gang en konkurranse til dere! Hvis dere bestiller hjem prøvepakken, er dere med i trekningen av å vinne et gavekort hos Nelly på 2.000 kroner. Har du vært tidligere kunde hos Shai? Ingen problem! Du kan fortsatt bestille hjem denne prøvepakken gratis og bli med i konkurransen. Det beste er at ALLE som deltar vinner en premie uansett, nemlig et gavekort på 100 kr hos Zalando. Hvor gøy er ikke det? Premie til alle! ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Prøvepakken er satt sammen av kundenes favoritter. Du får barberhøvelen, wash&shave, en super god scrub og en praktisk toalettmappe. Personlig elsker jeg wash&shave, da den er super til å påføre før man barberer. Da garanterer jeg at du ikke kommer til å kutte deg. Det gjør jeg nesten alltid, men ikke når jeg bruker denne. Et godt tips fra meg! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For og delta i konkurransen må du:

1. Klikke hjem gratispakken her.

2. Legg igjen en kommentar med mailen din i kommentarfeltet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du bestiller her! Og husk at alle gamle kunder også kan delta i denne konkurransen og bestille prøvepakken hjem. Lykke til alle sammen! Shai trekker vinneren om èn uke.

311 kommentarer

Siste innlegg