hjem kjære hjem

Haha, hver gang jeg skal ta selfies hopper denne dusten inn i bildet og etterligner meg… Da blir de publisert også, baby! 😉


God morgen! 

Weekend-turen vår er over, for i dag er det avsted hjem til Oslo igjen. Ganskje kjedelig i grunn, vi har kost oss sååå masse her! Hadde det ikke vært for noe veldig spennende som skjer i kveld (forteller mer senere), så hadde vi blitt igjen noen ekstra dager. Det er fryyyktelig tidlig nå ass! Føler jeg skal avgårde til skolen, he he. Sånn får det bli når vi har en hektisk dag fremfor oss med et presset tidsskjema. 

Vi skrives fra Oslo senere. Har dere påskeferie nå, forresten? 😀

 

6 kommentarer
    1. Hahah, er faktisk oppe samtidig som deg. Påskeferie for meg, suuuuuper deilig!! Håper du får en super bra start på påsken som jeg har<3

    2. Åh, så kjipt. Men masse lykke til, gleder meg til å høre mer om det. God tur hjem <3
      Ja, nå er det endelig påskeferie. Her i Hordaland, så har de slått sammen påske og vinterferien, sånn at vi har to uker sammenlagt istedenfor en og en. Vet ikke hvorfor de skulle prøve det ut, sikkert fordi folk tar ferie litt inni mellom de ukene der det ikke er ferie. Aner ikke!
      Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg