Sannheten om meg og Mathias

Jeg inngikk i et “forhold” med Mathias i sommer da vi var i Rhodos. Det hele startet som en morsom spøk mens vi var en gjeng og vorset. Jeg drev og snappet, som vanlig (he he), og plutselig fikk vi for oss at vi skulle legge ut en snap hvor vi kysset på min mystory. Deretter rullet det på med screenshot etter screenshot, og det tok i grunn skikkelig av. Det syntes vi var hysterisk morsomt, så vi kjørte på videre. Vi skrev at vi var sammen. Neste morgen ringte nettaviser, VG, familie og venner og lurte på hva i all verden som hadde hendt. Hadde jeg fått meg type?!!? 

Det hele var altså bare en spøk som vi hadde det veldig morsomt med. På Grabbarna Grus drev vi og kysset, holdt i hender og koste mens vi lo oss ihjeeeel når norske turister snikfotograferte oss i fleng. Vi hadde det ekstremt morsomt, haha. Kanskje ikke så fint å ikke si det, men vi regnet med at de fleste forstod at det var en spøk. Og det gjorde mesteparten av dere også! 🙂

Så ja, vi er og har alltid vært veeeldig gode venner, og det har aldri vært noe mer mellom oss. ♥

11 kommentarer
    1. Hoho, e begynte faktisk å lure! Men tror faktisk du og Mathias hadde passa i lag e, han virka som en morsom type. Men no har no du han Pierre da, og man kan vel bare ha en kjærest i gangen. E bare lure på en ting.. ka e dokka største drøm?
      Min drøm e å bli jagerflypilot. Les gjerne mer om det på bloggen min, og ha en fin dag!

    2. Tror nok de aller fleste skjønte det var noe muffins der! Hehe 🙂 Men selvfølgelig, hadde det vært sant så var jo dere søte sammen. Men du passer mye bedre sammen med Pierre altså <3 Det var en morsom spøk!
      Ha en fin dag <3

    3. Du virker som en søt jente, med fin personlighet. Men herregud så mye penere du var før ( på det bildet der du er i forhold med Mathias). Du må ikke gå for langt med å endre på utseendet ditt så du blir ugjenkjennelig. Vet man kan bli avhgengig, men håper du innser det før det går for langt.

    4. Hei!
      Litt rart.. du skrev ett innlegg om deg og mathias da dere ble sammen? at du faktisk liker han og dere er kjærester :p så skjønner ikke hvorfor du skriver det her nå, merkelig.. hmm! Det var ihvertfal ikke spøk, og ingen trodde det var spøk.. det var nok du og mathias som trodde det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg