Family first!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Heeei! Jeg er i et meget godt humør i dag, for jeg skal nemlig være sammen med mine søte småsøsken i heeele dag! Gleder meg så masse til å kose meg med dem igjen. Jeg har kjøpt påskeegg til dem, så det skal de få (gleder meg til sukkersjokket…) og så skal vi til Megazone. De er på vei hit as we speak. Dette blir en super dag!

Forresten! Husk å klikk innom her senere, jeg deler et av mine favoritt hudpleie produkter. Hva er deres planer i dag? 🙂 Håper dere får en fin dag. Klem!

18 kommentarer
    1. Min plan var å dra på hyttetur med familien, men jeg er så sliten og i dårlig form, Så jeg tror jeg blir hjemme idag og ser hva som skjer resten av påsken. Nå trenger jeg alenetid i sofaen hehe

    2. Fine Isabel! Vil også nevne at jeg tror du har blitt blind på størrelsen på leppene dine. du kler ikke så store lepper, det ser veldig “humpete” og unaturlig ut. blir mye finere resultat om du ikke fyller inn så mye:)

    3. Planen min er roadtrip og konsert med Sondre Justad. Synes denne påska er toppers så langt 🙂
      Har du begynt med linser? Ps: Synes brune øyne er finest, så du er heldig som har det 😉

    4. Har du prøvd matte lepper? tror det hadde vært såå fint på deg. Og kanskje litt mindre leppe også 🙂

    5. Søte Isabel – du er så utrolig nydelig, og virker som en fantastisk skjønn jente! Men jeg tror faktisk, at med ørlite mindre mascara og kanskje mindre fillers i leppene ville du sett enda finere ut. Kanskje vippeextensions hadde vært noe for deg? Uansett – du er vakker, og jeg ville bare titte innom for å si det <3

    6. Så fin du er Isabel 🙂
      Må desverre si meg enig med de fleste at leppene ikke passer til den nye nesen din. Håper ikke kommentaren min ødelegger dagen din. Du er vakker, ingenting med det å gjøre. Hehe.
      Ha en fin kveld, og god påske!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg