Hjemmespa!

annonse

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg fortalte dere om mine rutiner på søndager, da spesielt om hjemme spa. Jeg elsker å sette av en dag i uken til å ta ekstra vare på meg selv! Ingenting er bedre enn følelsen man får etter en skikkelig “pamper day”. Det viktigste for meg er å ha gode produkter. Dere lurte på om jeg kunne dele hvilke produkter jeg bruker, og derfor tenkte jeg å fortelle om en av mine favoritter i dag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Når det kommer til hudpleie er jeg veldig picky. Jeg er påpasselig med hva jeg påfører på ansiktet mitt, da jeg er redd for at jeg enten skal reagere på produktet, eller at det ikke skal gjøre noe for meg. Jeg har funnet en super face gel som gjør huden min fantastisk. Den fjerner dødehudceller, rengjør porene, fjerner olje og gjør huden glatt. Denne her er et must i min hudpleie rutine.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

– HOW TO –

1. Påfør gelen der du vil rengjøre (jeg liker å ta den i hele ansiktet).

2. Masser inn gelen og se hvordan dødehudceller løsner.

3. Se så fin og glatt huden din blir!


Jeg er så heldig å få gi dere lesere en rabattkode som gir dere 30% avslag. Du finner Face Gelen her. Gjennom linken får du automatisk 30% avslag, eller så kan du bruke rabattkoden isabel30.

20 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg lurte på om du eventuelt kunne lage et innlegg om hvilke sminkekoster du bruker daglig + prisen på dem og hva du kanskje bruker dem til? <3 Trenger nemlig noen tips til hvilke sminkekoster som fungerer bra, og er verdt prisen :))
      Elsker forresten bloggen din! <33

    2. Væær så snill å fyll i litt mindre i leppene neste gang?:) Du er så utrolig vakker, men leppene “tar over” hele ansiktet ditt :/ er ikke meningen å høres frekk ut, men det ser så mye bedre ut når de ikke er så svære 🙂 klem <3

    3. man må jo prøve for å finne ut hva som passe oss
      tror neppe det er bra nok å bare se på produktet og tro det er bra eller dårligt med mindre du forhøre deg med hudleger eller no

    4. He Isabel.
      Jeg syns du bare er så vakker! Du er en av mine største idoler! <3
      Jeg lurte på om du har planlagt å gjøre noen flere operasjoner? Jeg syns det bare er så spenende å morsom å lese om! Når jeg blir gammel nok vil jeg også ta en neseoperason. takk for at du er en så pen og spenende blogger!!!
      Klem Lea <3 <3 <3

    5. Fine du:) Kak du svare på et spørsmål?
      Om du har fortsatt lyst til å operere rumpa di ennå?:) Setter stor pris på om du hadde svart 🙂

    6. Liker bloggen din veldig godt, men synes du burde fokusert mere på rettskrivingen din! Ofte tungt å lese tekstene du skriver der du blander norske og engelske ord om hverandre, og du har masse orddelingsfeil. Sånn som “hjemme spa” som skrives hjemmespa og “hudpleie rutine” som skrives hudpleierutine. Ellers synes jeg du gjør en fantastisk jobb med bloggen din 🙂
      Hilsen fast leser

    7. virke teit at folk kritisere orddelings feil xD tror ikke dere kan missforstå hjemme-spa /hjemmespa særlig :p lol

    8. Oh jeg besilte face gel sammen med ansiktsmasken, jeg tok også footmask og jeg er veldig fornøyd! Nå må jeg bestille en omgang til med rabattkode!

    9. Og Maybeauty har også veldig bra kundetjenste, så det er plussss på produktene og service! Jeg har brukt de for noen måneder og jeg er avhengig!

    10. Lea, Vær så snill og vent med neseopperasjon, i og med at du ikke er gammel nok vil jeg bare gi deg et råd som faktisk har “reddet” livet mitt.
      Godta deg selv for den du er, se deg i speilet og trekk frem det du liker med deg selv og prøv så godt du kan og finne fred med hvordan du ser ut. Du er helt sikkert en kjempe pen jente men blir nok veldig utsatt for “usyinlig” skjønneht og kropspress.
      Jeg syntest de tøffeste kvinnene er våre mødre og de jentene som ikke bryr seg om hva andre mener.
      Når du finner en mann som blir forelsket i deg uten sminke og jåleri, da har du funnet en som virkelig elsker “deg” for den du er.
      Vi jenter må huske på hvordan signaler vi gir de som er mindre enn oss, jeg er selv mor til ei jente og jeg kjenner at jeg blir kjempe lei meg hvis hun skulle endret utseende sitt, da blir hun jo ikke sånn som hun er skapt og det er jo ganske trist.
      Kansje noen av disse topp-boggerne kunne innført en “Sminkefri” dag i uka ell mnd og faktisk oppmuntre jenter til og være mere NATURLIGE 🙂
      God påske

    11. Så utrolig flott jente!
      Ser via tidligere innlegg at du har operert nesen. Hev deg over negative kommentarer, da det er kun du selv som bestemmer over ditt utseendet. Synes resultatet er imponerende! Men kan jeg spørre hvorfor du gjorde det i Istanbul? Og hvorfor du ikke gjorde det i Norge?
      Ønsker deg en strålende dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg