“Serr? Var det så enkelt?”

Telefonen ringer…

Sara: Hallooo, æ bare lure på en ting!

Jeg: Ja, ka då?

Sara: Kom til Hemsedal i helga!

Jeg: Okei!!!

Sara: Serr? Va det så enkelt?

… Og slik lød samtalen vår. Som dere skjønner drar vi til Hemsedal i helgen, nærmere bestemt på lørdag. Jeg gleder meg masse til å endelig stå på ski igjen (jeg er faktisk drit flink på slalom), drikke meg drita på afterski og ikke minst tilbringe tid med min bestie. Yeeey, det kan jo ikke bli annet enn bra! Mathias og Labi befinner seg også på fjellet, så vi blir en solid gjeng. Jeg er heldig som får oppleve både by-påske OG fjell-påske i år! The best of both worlds, vet du 😉 

Meg i rosa sist jeg stod på ski, og deeet er noen år siden..

Så nå må jeg ned i kjelleren hos mamma og grave frem skiklærne. Dessuten fikk jeg streeeng beskjed av både Sara og typen om at det IKKE er akseptabelt med kjole og high heels på afterski… Ha ha ha! De kjenner meg for godt. Men altså, hva kler man seg i på afterski??? Kari Traa ullundertøy, liksom? Help please!

13 kommentarer

Siste innlegg