Angrer allerede

Annonselenke

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her

Hei fine! Jeg har vært veldig produktiv i dag, må jeg si! Mailboksen er tom og leiligheten er ryddet. I tillegg har jeg gjort klart et par innlegg. Nå skal jeg og Pierre på middag hos mamma, før vi skal ut å shoppe litt. Jeg trenger nye bukser! Det er nok dere enig med meg i, ha ha! I kveld har jeg blitt tvingt til å dra på kino og se Batman… Angrer allerede – jeg hater den type filmer. Men men, av og til må man ofre seg selv litt, ikke sant?

Edit: jeg forstod fort at det er langfredag, og at butikkene er stengt…. FML.

41 kommentarer
    1. Haha, skjønner det at du vil shoppe. Men det fungerer vel ikke på en langfredag? Hehe! Kjempe fin kjole <3 Håper du koser deg masse i middag, og forsøk for all del å kose deg på kino med Pierre. Alltid koselig å bøye seg litt for sin andre halvdel, bare tenk på hvor mye han støtter deg i og er med på som kanskje ikke han synes er like moro. Det skal jo gå begge veier det 🙂 Ønsker deg en fortsatt god påske 😀

    2. Nesen har hun jo sagt en million ganger at er fin, hvorfor skulle hun angret på den? i like your nose <3

    3. Trodde ærlig talt hun angret allerede på å fra til Hemsedal eller noe, ingenting med nesen. Så er vel bare du anonym over her så tenker det

    4. Den overskriften fikk hverfall ikke meg til å tenke at det hadde noe med nesen å gjøre!
      Kos deg på middag og kino 🙂

    5. Haha drit i anonym her, folk er bare ute etter å ta deg på noe. Eller å få deg til å føle deg dårlig. Hun angrer nok ikke på nesen sin, anonym.. Hun kler den utmerket!
      Ha en fin dag:-)

    6. Hei!! Nydelig kjole 😀 Jeg kommer dessverre ikke inn på lenken hvor kjolen er kjøpt. Vil du skrive det her også?

    7. Skjønner jo at overskrifta er for og få fler lesere, men må si det er litt kjipt at det er en så spennende overskrift også handler innlegget om hva planene er for dagen. Er ikke noe jeg vil diskutere på men litt kritikk må man tåle. 🙂

    8. Ble tvunget til å gå på Star Wars filmen på kino med typen, føler med deg!l veldig fin kjole og du er kjempe vakker!<3

    9. Skikkerlig clickbait. Hvorfor skal du overdramatisere alt, ro ned på overskriftene. Selvfølgelig tror vi at det har noe med nesen å gjøre

    10. annonym 17: hvorfor skulle det vært det?? Jeg kan ikke noe for hva dine forventninger er, hehe. Nesen angrer jeg ikke på og har sagt tusen ganger at jeg er fornøyd!

    11. da får du tvinge han med på noe også neste gang 😉 eller hvem som du må bli med å se på den filmen med 😛

    12. Batman VS Superman er den BESTE FILMEN jeg har sett, og jeg er også en jente, om ble tvingt av kjæresten til å sitte i 3 timer å se på noe jeg trodde jeg hata. Men herregud så feil jeg tok, gled deg!!

    13. Hei jeg vil bare si at jeg opererte nesen for snart 3 år siden og i begynnelsen hatet jeg den fordi den var så stiv og formen likte jeg ikke osv. Men nå etter 3 år nesten ser den nesten ut som min vanlige nese igjen altså den passer så fint og er ikke noe stiv lenger og for hver dag føler jeg den bare blir enda finere og finere…ha tolmodighet fordi din kommer også til å bli enda finere og finere og passe mer til ditt ansikt 🙂 i begynnelsen er man stiv i leppene osv også fordi neseoperasjon er jo ikke bare bare. Håper du ble glad for denne meldingen ville bare si min opplevelse og hvordan det kommer til å bli. Kjempe bra blogg forresten , masse bra bilder :)keep up the good work.

    14. Kan du prøve å godta alle på Snapchat. Får når su sier du skal svare på spørsmål på snapchat, er det mange som ikkje kan sende snap pga du har ikkje godtat alle😇😄

    15. Du er en kjempe flink blogger! Ikke bry deg om de andre 😉 Du er flott som alltid, forresten er kjolen kjolen veldig fin på deg. Den passer deg godt 😀

    16. Hei Isabel 🙂
      Jeg lurer på en del ting angående operasjonen. Jeg har selv så lenge jeg kan huske ønsket å fikse nesen min. Har skikkelig komplekser for den å hater å se meg selv i speilet og bli tatt bilder av. Jeg er 27 år så dette er ikke en 14 år gammel jente som ikke vet “hva hun driver med” som skriver til deg 🙂 Det jeg lurer på er. Hvor gjorde du det ? Hva kostet det ? Er du fornøyd med resultat og behandling ? Hva endret du på ? Fikset du både nesebenet, neseryggenog tuppen ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg