Hvem skulle trodd!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Okei, guys! Jeg har en erkjennelse. Gjett hvem som faktisk likte Batmas versus Superman, da??? Jepp! That’s me! Jeg forstod ikke så mye da, og Pierre brast ut i latter da jeg spurte om de to var søsken… Det var de tydeligvis ikke, haha. Det sjukeste av alt… Hvem tror dere felte et par tårer i slutten av filmen??? Jepp! That would also be me! Jeg ble så stolt at jeg tok tak i P og viste han tåren som rant ned kinnet mitt mens jeg skrøt “seee, eg grine til og med!! E du ikkje stolte nå??”. Stolt kjæreste! Så til dere jenter som er skeptiske til å være med typen på kino – do it. 

Nå har vi akkurat kommet hjem, og har nettopp inntatt løvbiff-middag. YUM! Som jeg elsker å ha en mann som liker å kokkelere. Nå skal jeg slappe av, se litt på serie og kose meg med min baby. Hemsedal-turen vet dere? Det ser ikke ut som det blir å skje likevel 🙁 Sara er drita og svarer meg ikke på tlf 🙁 Dust. Hun skal få en skyllebøtte i morgen, og så får hun vente eeeenda lenger til å få henge med the coolkid Bella! Så det så. Duste-Sara.

14 kommentarer
    1. Om de er søsken??? Hahaha, Isabel da😬
      Selv skal jeg se filmen i dag – med kjæresten. Er ikke så fan av slike filmer sjæl, så godt å høre at du likte den! Da er det håp for at jeg også kanskje liker den. Krysser fingrene!

    2. Hahaha, artig!
      Jeg er ikke så kresen på filmer og slikt, så jeg syntes det meste går fint å se. Så bra at du likte filmen!
      <3

    3. Isabel, jeg så den filmen idag!! Gud jeg gråt sykt mye!! Skjønte ikke i begynnelsen, men Gud jeg angret ikke et sekund!! Elsker den og kan nesten ikke vente til neste.. Fine dere er forresten 😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg