Min lørdagskveld

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg laget lasagne!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Var ute på en aldri så sporty powerwalk. Sommeren er jo rett rundt hjørnet!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nett-shoppet!

Yes! Dette var altså min lørdagskveld servert til dere i bilder. Jeg hadde en veldig avslappende kveld, noe som var veldig deilig. Det ble hverken Hemsedal eller bytur, hjemmekveld fristet mest. Det er godt i blant! Jeg klikket hjem undertøy og bikinier blant annet, for det er jo ikke lenge til sommeren er her! Jeg har en greie for undertøy, spesielt når vi skifter årstid. Vinter = mørke farger, sommer = lyse farger. Jeg elsker å oppdatere undertøysskuffen!

Har dere forresten lest dette innlegget om hva jenter gjør feil i sengen? Haha! Godt å få noen tips, synes hvertfall jeg!

15 kommentarer
    1. Sorry, dette måtte bare ut
      Jeg føler mg så uelsket. Så upopulær faktisk. Jeg bryr meg ikke om å være populær eller ei, men jg føler meg såå alene. jeg kjenner inge. jeg er så tynn og stygg. Jeg vil nesten ikke gå ut mer, jeg er så ødelagt faktisk. Jeg er så lei av livet og jeg føler meg helt bprtkastet. Alle jeg noen gang har likt i livet mitt, har ALDRI vist noen følelser tilbake. er det virkelig bare pga at jeg er tynn? Det føles sånn. det ER sånn. Jeg er så forbanna lei av å være tynn og selvom jeg prøver å endre på det så greier jeg ikke. Jeg er så lei av livet, og at INGEN liker meg. Alle vennene jeg har, har en de kan velge foran meg. ALLE de kan gjøre det. Jeg føler jeg er ikke spesiell for noen, INGEN. Selvom jeg prøver å bli kjent med nye mennesker så greier jeg ikke, jeg er bare så sykt taper. så syyykt. Jeg suger på skolen, er stygg, kroppen min er tynn og uatraktiv. ALT med meg er så ubuden. Jeg er så fuckings lei av alt, jeg vil dø. jeg vil ikke dø, men jg orker ike min kropp, min personlighet, MITT liv. Og noe av det værste er at jeg har INGEN jeg kan si dette til, det er så forferdelig.

    2. Finfin lørdag! Kan du vær så snill og ha en spørsmålrunde snart? 🙂 Syns bloggen din har blitt så fin etter du tør å være mer personlig og vise hvem DU er. En spørsmålsrunde ville bare forsterket det.

    3. Zara: Dette var trist å lese 🙁 <3 Huff.. Håper virkelig du kan se annerledes på deg selv, jeg kan vedde på at du er en super jente! Skriv gjerne til meg på mail om du behøver noen å snakke med. Stor klem til deg <3

    4. Zara: Dette var trist å lese 🙁 <3 Huff.. Håper virkelig du kan se annerledes på deg selv, jeg kan vedde på at du er en super jente! Skriv gjerne til meg på mail om du behøver noen å snakke med. Stor klem til deg <3

    5. Elsker også den kjolen! Lett shein.com opp og ned men finner den ikke:( har du en link til den så hadde jeg blitt kjempeglad!
      Du ser flott ut! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg