Morsom underholdning

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kjole her


Helligdager, ass… Det er SÅ kjedelig når hele landet er dødt, spesielt at alle butikker er stengt. Jeg har så lyst til å shoppe, ut og spise og kose meg, meeen nei… Kjedelig! I morgen er det heldigvis back to normal, og daaa skal jeg shoppe 🙂 

Jonathan, Pierres bestekompiss, er her og vi venter på at P skal servere oss sjokoladeboller. Jeg har aldri smakt det før, men de to har hypet det som bare det nå, så forventningene mine er skyhøye. It better taste good! Jeg blir underholdt ganske greit her jeg sitter å blir fortalt alle historier fra da de var små og gikk på skolen. Altså, Pierre var en skikkelig drittunge! Haha! Gjett hva han gjorde da? En jente hadde sagt at han  burde klippe seg, og da ble han så sur at han kom bakfra og KLIPPET av en del av håret HENNES. Ha ha ha, er det faen mulig! Jeg knekte meg. For en dust! Jeg får høre litt av hvert av deres syke historier.

Nå er sjokoladebollene straks klar! Hvis dere kjeder dere kan dere lese dette innlegget om hva gutter gjør feil i senga! Noen av  punktene er tatt fra meg, fra mine verste sexhistorier. Wupsi!

9 kommentarer

Siste innlegg