Back to reality

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
NU KJØR VI

Yeeey! Endelig er de røde dagene over, og livet er tilbake på rett spor. Denne uken er veldig travel for min del. Jeg har x antall møter, og en hel del jobb som jeg må få unnagjort. På torsdag drar jeg til Kristiansand i forbindelse med jobb, men også for å besøke my main bitch Sara. Nå gjelder det bare å ha tungen rett i munnen, og stå i stormen før jeg kan kooose meg og puste ut i helgen. Dette blir gøy!

Nå skal jeg vekke min mann med en kopp kaffe, og fikse meg. Det er ikke så altfor lenge til vi må komme oss ut døren og starte dagen. Håper dere får en fin dag, om det så er tilbake på jobb eller skole. Beste leserne mine ♥ Klem!

17 kommentarer
    1. heei fineste <3
      hvor er den hvite toppen din fra som du hadde på sent i går kveld (på mystory når dere var i heisen)? den var nydeliig<3
      ha en fin dag!
      puss

    2. Hei fine! Vi har fri fra skolen idag, starter i morgen (pga planleggingsdag)
      Har nettopp vært ute å jogget, tøyer ut nå👊🏼 Hsr spist aaaalt for mye påskesnop, haha, back to realitet for min del også!
      Håper du får en fin dag, klem❤️

    3. Altså.. Bloggjobbing.. du står opp når du vil stort sett. Kan dra på ferie når du vil og ha så mange feriedager du vil. JA, du blogger på ferie men du har fortsatt ferie. Ja, jeg er heelt enig i at blogging er en jobb, men hardt arbeid? Ikke så veldig.
      Mange av oss står opp halv 6 for å komme oss på jobb til 6 om morgenen og har max 5 uker ferie i løpet av året og må holde seg innenfor det.

    4. Fine Isabell, jeg er ikke typen som kommenterer på blogger, men jeg ville bare si at du tar deg så godt ut på bilder! Du virker så utrolig søt og snill isabell.
      Jeg selv har nytet påska med å jobbe hver eneste dag. :):):):9

    5. Siden du snakket om Sara i dette innlegget, hvor blir det av Linn? Hat dere mistet kontakten? Elske bloggen din btw!

    6. Hei jeg bare lurte på når du bestiller klær fra shein, må man betale moms/toll da?
      Og du ser bra ut!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg