1. Du altså såååååå nydelig Isabelle! 💋
      Du er mitt store forbilde altså😍
      Jeg elsker bloggen din og deg så klart😘

    2. Hei! Håper dere koser dere masse på tur. Dere burde virkelig ta turen til amadores, sinnsykt fin strand (lyse blått hav og hvit sand). Der er det ofte 5 grader varmere enn resten av øyen. Et pluss er at det er en sykt fin beach club der også.
      Om dere ønsker bra shopping anbefaler jeg meloneras. Litt mer ordentlig butikker. I tilegg er det et kjøpesenter rett ved flyplassen – atlantico. Kos dere masse 😍

    3. WOOOW! Fjeset ditt! Neseoperasjonen ser jeg virkelig nå! Asså du har vært drit fin, men akkurat her er du heilt nydelig!! Pierre er heldig asså😍😍😍😍😍😍 fy søøørren!

    4. Jeg prøvde å finne skoene på Zaras nettside, men jeg finner de ikke. Vet du om de finnes i en eksakt butikk et sted? De passer perfekt til kjolen jeg har som jeg skal bruke i pappas bryllup i juni!! 😛 =) Fin kjole på deg og <3

    5. Du ser kjempebra ut, virkelig slående vakker. Du har god klesstil og fremstår veldig classy. 😊 bare så dumt at du ikke ligner på deg selv slik du var ment å se ut fra naturen sin side… hva som kan kjøpes for penger sier jeg bare!! Håper ellers ikke at du mangler noenting i livet ditt.😉

    6. Hei
      Se på forsidebildet ditt. Nydelig jente. Håper du slutter med operasjonene dine. Det blir aldri bedre med operasjoner. Håper du slutter nå slik at dette ikke ender med elendighet. Blogg om noe interessant – ikke bare fokus på ditt eget utseende. Greit du får mange følgere for man er nyskjerrig, men er det verdt det i lengden? Hva vil du operere neste gang for å få følgere?

    7. såå nydelig du er, du stråler <3 🙂 håper dere koser dere masse 🙂 jeg liker at du oppdaterer så ofte og du gjør meg så glad 🙂 <3 ønsker deg en fin dag <3 🙂
      // Benedicte

    8. Pleier ikke å kommentere så mye på blogger men nå må jeg bare!! Du ser såå bra ut, Isabel <3 Og selv om det kanskje ikke har noen betydning for deg så forstår jeg uansett virkelig ikke hvorfor du vurderer den rumpe-operasjonen... Når jeg ser på bildene over så blir jeg litt jelly på kroppen din for den ser smashing ut. Du har hofter som gir en utrolig fin form på kroppen din, og puppene skal du også være fornøyd med. Og rumpa di er ikke ille i det hele tatt. Jeg har alltid tenkt selv at store rumper er så mye finere og bedre enn små, men nå har jeg begynt å se litt annerledes på det. Og din rumpe passer deg og kroppen din perfekt:-) Tror faktisk det blir litt "for mye av det gode" om du skal fikse på den også. Du er nydelig slik du er nå!!

    9. Hei! Kan du linke kjolen du har på deg! ser at du har sagt at de kanskje ikke har det lenge, men plis send meg linken så kan jeg sjekke. elsket den

    10. Hallo. Du har jo en ganske bra rumpe da!! Dropp operasjon og tren heller godt! (Aldri sett du skrevet om trening på bloggen din, så du kan ikke ha forsøkt såå hardt. Og dessuten er kroppen din mer moden for en juice ass jo eldre du blir).

    11. Hei 🙂 Jeg kommenterer aldri på blogger, men syntes du fortjente en kommentar nå. Personlig er jeg ikke noe fan av kosmetiske inngrep, men jeg respekterer allikevel de som velger å gjøre det. Jeg syns du var veldig vakker før operasjonen, og jeg pleier alltid å si at naturlig er best. Men Etter å ha sett bildene av deg nå må jeg ærlig innrømme at du er like vakker nå som før. Bare på en annerledes måte, og en måte du er mer tilfreds med. Jeg syntes du får ufortjent mye kritikk. Man skal ikke skue hunden på hårene. Selv om du velger å fikse litt på deg, syns jeg du virker som en oppegående ung jente. Du virker veldig voksen for alderen.
      Jeg har alltid likt Kristin Gjelsvik som både person og blogger, men i det siste syns jeg hun har tatt litt av og blitt litt ekstrem. Jeg liker ikke måten hun trykker ned deg på, for det er uansett en stygg ting og gjøre, men særlig når man er en så synlig person. For meg gjør dette at jeg mister respekten for henne. Leste også at hun har gått over til veganer-livsstil. Og det er forsåvidt greit. Det er hennes valg. En ting jeg reagerer kraftig på er alle faktafeilene hun har. Men nok om henne.
      Stå på videre, Isabell. Du er en av de få bloggerene jeg fortsatt liker og har igjen respekt for. Jeg har også fått med meg at du ennå spiser kjøtt og melkeprodukter og håper virkelig du og Pierre fortsetter med det. Hadde vært supert hvis en toppblogger som deg kunne gått foran og frontet det som er fakta om norsk kjøttindustri og melkeproduksjon. Fordi nå begynner jeg å få nok av alle faktafeilene som legges på bordet av toppbloggere.
      Uansett, du virker som en fantastisk person, og jeg ønsker både deg og Pierre all hell og lykke. Du ser strålende ut! Klem<3

    12. Hallo! Vil anbefale dere å ta turen til Meloneras hvis dere et ute etter noe veldig “classy” og fint. mye fine restauranter og noen fine butikker. Når det kommer til shopping anbefaler jeg senteret atlantico og senteret corte ingles som ligger i Las Palmas.
      Anbefaler på det sterkeste IKKE stranden på amadores ettersom det er mye ekkelt som ligger i det vannet. Det er ikke sirkulasjon i vannet ettersom det er “isolert” fra resten av sjøen. Beachcluben på amadores vil jeg derimot anbefale. Den er verdt et besøk 🙂
      hvor på gran canaria befinner dere dere?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg