Min beste matopplevelse hittil!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I kveld var vi på middagsdate i Meloneras. Etter tips fra en leser dro vi på restauranten El Churasco, og herrefred så takknemlig jeg er for tipset! Det må være den beste biffen jeg noensinne har smakt. Dere skjønner ikke hvor god den var, altså! Muuums. Nå er det fare for at vi drar dit hver bidige dag resten av ferien, ha ha! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hit må dere love meg å dra dersom dere befinner dere dere her 🙂 Nå skal jeg vente på at P skal bli ferdig å klippe dagens vlogg, og så skal vi sove. Jeg er helt utslitt etter en dag fylt med tæning, GoKart og date. Puh! Natta, fine. 

 

19 kommentarer

Siste innlegg