Jeg prøvde, hvert fall!

annonselenk

Dette med antrekksbilder er ikke alltid like lett, spesielt ikke når man har publikum. Hvert fall ikke når publikumet er en taxisjåfør som venter utålmodig. Det skjedde i går, og det er så forbanna kleint hver gang! HA HA! Alt jeg gjør for bloggen, dere. Han kom akkurat da jeg stod klar med posen, og Pierre skulle ta det første bildet. Det resulterte i ett brukbart bilde, etterfulgt av et hvor jeg gir tegn til sjåføren om at vi kommer om to sekund. Jeg ser jo nå at jeg ikke var så fryktelig sjarmerende som jeg trodde. Hah, er det mulig! Frøken strøken? 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skjørt her / Topp Nelly

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Haha, se på meg!!! Faen. Hahaha. “Two seconds!”…

13 kommentarer
    1. Ahhaha den følelsen. Skjedde med meg engang når jeg prøvde å ta et perfekt bilde mens taxisjåføren sitter utålmodig med gretten ansikt xD men ja du ble fin du<3

    2. skjønner ikke hvorfor han ble irritert , skulle tro han heller satt og nøt synet av at du kler deg sånt

    3. Hvilke hotel bor du på Isabel? Kunne du skrevet et i legg om hvor du var og hotellet og priser ogsånt? Du er foresten
      Veldig
      Veldig pen!!!!!

    4. Dere bor på vital suites sant ? Synes jeg så dere under frokosten.. Men var litt for sjenert til å si hei🙈

    5. Herregud hva har du gjort med det pene ansiktet ditt?! Du var jo så utrolig vakker. Naturlig pen. Unnskyld, men dette er bare veldig trist.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg