Bloggere på ferie

Vet dere, jeg har det ekstremt hektisk her nede. Jeg bestilte tur i håp om å reise bort, pleie kjærligheten og generelt koble av. Men det jeg glemte var at som blogger blir det ekstra mye jobb når man er på reis. Haha, det er helt sant! På ferie finner man på masse sprell døgnet rundt, som resulterer i at jeg sleper med meg kameraet over alt, uansett hva vi har for oss. Ikke nok med at jeg må dokumentere alt på bilder, blir det også filming til YouTube-kanalen vår. Det er gøy for oss å kunne ta dere med på turen gjennom vloggene, da det blir hakket mer personlig og dere får se alt «in action» istedenfor bare stillbilder. I går kveld var vi ikke i seng før 03, for vi måtte gjøre klart innlegg til i dag, i tillegg til å klippe ferdig vlogg.

Med det sagt, synes jeg at det hele er veldig gøy! Jeg elsker å vise dere alt jeg opplever, og det er viktig for meg å ha masse oppdateringer her på bloggen. Om ikke får jeg dårlig samvittighet, for jeg vil veldig gjerne at dere skal få nytt innhold flere ganger daglig. Jeg må ærlig si at jeg er fornøyd med egen innsats på det feltet, for oppdateringer har det blitt mye av, sant? 🙂 Yey!! 

Det er bare litt morsomt at hvordan det å dra på ferie som blogger, resulterer i mer jobb. For ferie = fri, ikke sant? Ikke her i gården! Hehe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

17 kommentarer
    1. Enig! Når e hadde en helga tur i Oslo så blei det så mye som skjedde, men e fikk oppdatert 2 innlegg hver dag. Nokken blei dårligere enn andre også da fordi e va sliten og va på konsert med kjæresten til søstra mi og da drakk vi ganske mye øl.

    2. Stakkars deg ;( Alt for sponsor penger $$$ , neste blir vell rumpa! Så da for du passe på å skrive litt mer spennende innlegg for mer penger.

    3. Ja, vi skjønner at det blir tungt å drasse med seg kameraet hele ferien. Det er jo ingen andre som gjør det når de er på tur. 🙂 hehe

    4. Helt ærlig så elsker jeg nesen din. Ble veldig sjokkerr først, hadde ikke noe anelse om hvor mye en nese gjorde med fjeset, men så fin du er. Der var du for all del før også. Skjønner ikke hva alt oppstyret rundt deg og operasjoner er altså. Håper ikke du får høre dette hele livet, for gud så teit for andre mennesker å henge seg opp i. Du er verken dum eller kjedelig, så hvis folk skal gå rundt å kun tenke “nese, pupper” og glemme den søte jenta med den fine nesen og puppene, så er det noe gale med dem og ikke deg. Stå på Bella.

    5. Det skulle bare mangle om du måtte jobbe litt på ferie i og med at du har sikkert 3 dobbelt så mye ferie enn oss med “vanlig ” jobb !!

    6. Hvilken leppestift har du på deg her? eller er det slik din naturlie leppefarge ser ut? Sykt pent i hverfall! 🙂

    7. For utdrikningslaget mitt ønsket vi å bli gal med gutta siste gang. Vi bestemte oss for å reise for en helg i utlandet. Vi kom til den polske hovedstaden. Ved å spasere gjennom sentrum kom vi til New Orleans-klubben. Vi var der til neste morgen. Det var det beste utdrikningslaget jeg noen gang har vært på.

    8. Mens jeg var i Warszawa på en forretningsmiddag, fant jeg en ny måte å gjøre det hehe. Jeg innrømmer ideen var veldig original. Jeg ble invitert til en nattklubb. Først ganske elegant, deretter samtaler, og til slutt kvelden full av avslapning mens du ser på det vakre kvinners showet. Jeg vil aldri glemme det møtet. Og jeg skal si at dette møtet var veldig vellykket!

    9. Jeg savner Warszawa på denne listen. Det er en vakker by der alle vil finne noe for seg selv. Nattelivet passer meg mest, så jeg besøkte flere klubber. Jeg sikkert husker New Orleans. Jeg har ikke sett slike danseshow på røret i andre steder. Sexy kropper og havet av alkohol. Det er et paradis for enhver mann.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg