JEG TRENER RUMPA!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei og godmorgen fra sporty-Bella! 

I dag våknet vi opp med i overkant mye energi, derfor la vi like så greit ut på joggetur! Og gjett hva? Jeg la til og med inn et par bulgarske utfall for å prøve å stramme opp rumpestumpen litt, he he. Det var deilig å få rørt på kroppen litt, dessuten jeg kan ikke akkurat klage over å få løpt litt i disse fine omgivelsene. Det trengs nok, med tanke på all mat vi nyter her hver dag. Men det er jo slik det skal være på ferie, sant? 🙂 Jeg føler ikke at jeg kan dra det kortet eeeegentlig, da jeg koser meg like mye hjemme også. Haha! Ja ja, det er lov… Prøver å overbevise meg selv her, skjønner dere. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal vi nyte frokosten før vi drar til Amadores stranda. I dag er det en ting som gjelder, nemlig soling! Jeg skal bli bruuuun. Håper dere får en fin start på uken, lovers! Kick some ass! Jeg er glad i dere 

24 kommentarer
    1. Man får ikke store forskjellen på rumpa av å gjøre ett par øvelser inniblant. Må litt mer regelmessig trening til! så syns ikke det der kan kalles å trene rumpa. Hadde du lagt ordentlig arbeid i det og trent den flere ganger i uka med skikkelig effektive øvelser så hadde det hjulpet deg også , i stedet for å operere.

    2. Bedre å trene lit enn ingenting da, og serr om hu har lyst å operere rompa så gjør vell ikke det deg noe. Man skulle bare visst hvor mange som sikkert opererer rompa men skryter på seg at man har jobba hardt for det. Så creds til deg Isabel for å være så åpen om det, det står det respekt av!:)

    3. Du virker så jævlig snill og kul.. Skulle ønske vi kunne vært venner.
      Forresten, elsker at du poster så mange innlegg! Jeg klikker meg inn 2-3 ganger om dagen og føler du alltid har noe nytt. LOVE IT! 🙂

    4. I disse treningsklærne var du virkelig ikke fin! de passet deg rett og slett ikke! Og hvor har du fått tak i DEN stygge buksa…!?

    5. Trening renser sjela😝 Uansett hvordan jeg har det, så blir jeg alltid like glad og fornøyd etter å ha gjennomført en treningsøkt. Ahhh deilig

    6. hu har gått på idretts linjen folkens.. tror hun er klar over at man må trene regelmessig og hardt for å få resultater :PPPP

    7. Dere som kommenterer at hun ikke er fin i de klærne, kan bare holde kjeft. Sorry ordbruket, med jeg mener det!
      Isabel er superfin, uansett hva hun har på seg. Hun er fin uansett hva hun har på seg, synes nå jeg💜 Du er mitt store forbilde💜
      Du er din uansett. Love you😘

    8. Flink du er som trener på ferie! 🙂 Men synes du burde trene armene litt mer kanskje, bli litt sterkere – nå ser det ut som om du har grevinneheng liksom (bare skjelett og skinn, ikke noe annet).. Men bra uansett

    9. Herregud så teite folk det finnes her i kommentarfeltet. Skjønner jo at noen bare prøver å fokke opp og slikt, men det er så unødvendig. Har ikke folk bedre å gjøre på eller?
      Du er kjempe flink Isabel. Stå på!
      Og veldig fint treningstøy, hvor er det fra?
      💗☀️🌴

    10. Hei Isabella, du må begynne å trene snart 🙂 Jeg ser du har blitt veeldig tynn. Du var “litt mer fit” før, du var tynn der og, men ikke nå, nå er armene dine skikkelig tynne og lårene dine. Bare sier det liksom,ikke noe frekt. Kanskje du ser det og når du ser deg i speilet at du har gått ned i vekta.
      Bare en tips, ikke spis junky food og tro at du går opp i vekt. Man legger bare på seg fett rundt seg,ingen muskler.:)
      Men du er bane fortsatt,vil bare at du skal tilbake til den gamle kroppen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg