DEN STORE DAGEN!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er det rett før det smeller her! Herreguuud – bursdagen min er i morgen!! Jeg vil ikke… Hvor ble det av tiden, dere? 22 år, du liksom. Mini me på 160 cm, altså på samme høydenivå som et barn, skal bli enda gamlere… Puh! I dag har vi lagt litt gøyale planer for selve dagen, da. Det kommer til å bli gøy, selv om jeg helst vil late som om at det er hvilken dag som helst, og ikke min fødselsdag. Hah! Mamma blir greit overrasket når hun leser dette, for jeg er den frøkna som virkelig eeelsker å ha bursdag, sånn egentlig. Det dabber visst mer og mer av for hvert år. Tenk at jeg stresser så mye over det nå, tenk når jeg blir 30 da? Eller 40? Shit. OK, nå gidder jeg ikke prate mer om det. Får panikk!!

Nå skal jeg spille bordtennis og nyte min siste dag som 21-åring. Buhu!

32 kommentarer
    1. Omg.. 22 er vel ingen alder. Du er fortsatt ei liten jente. Makan til teit innlegg. . Hjelp jeg blir 22….

    2. Enda gamlere? Really? Man forventer litt mer av deg når du er en toppblogger. Lær deg å skrive ordentlig, vær så snill

    3. I morgen smeller det? For en som ikke liker å ha bursdag? Unødvendig og barnslig innlegg. Dårlig av toppblogger, bør komme med noe bedre enn dette. Andre innlegget om dette nå, hva skjer? Kjedelig.

    4. Enig med anonym over her. 22 er ingen alder, så hvorfor klage? Selv er jeg nettopp fylt 24 og føler meg fortsatt ung 🙂 Men i ditt perspektiv er jeg vel gammel?

    5. Du ser jo så mye eldre ut enn 21, så skjønner ikke hvorfor du stresser! Tenk når du er 25 så får du ta danskebåten alene i helgen uten å ha med deg følge som er over 25 år 😉 Hihi!

    6. Slapp nå litt av. 22 år er veldig ungt og du skal heller være takknemlig over hver bursdag du får…

    7. 1.60 er ikke så veldig lavt..? Eller? Jeg tenker det er en ganske normal høyde da? Jeg er 1.57 of flere av venninnene mine er rundt 1.60.. Og; jeg er 25 år – JEG kan begynne å stresse med alderen, trust me; slapp av og kos deg på bursdagen din i stedet 😉

    8. Er 160 veldig lavt? Jeg er 159 og føler ikke andre jenter pp min alder 22-år er så mye høyere enn meg. Tro det er en veldig vanlig høyde for en jente 🙂 derimot har jeg en venninne som er 145 og hun er relativt lav 🙂

    9. Alder er bare et tall.jeg er 1.42 og dobbelt så gammel som deg.og en fantastisk ektemann som elsker meg for den jeg er.by the way er 30 år.livet blir egentlig bare bedre jo eldre man blir.glede seg over livet uansett alder og høyde:-)

    10. Seriøst? 22 år, herregud nå må du gi deg, å dette ble det et innlegg om. Kos deg med bursdagen din heller!

    11. Synes 160 er helt normalt jeg 😀 Jeg er bare 154, og har vært det siden niende klasse. I år fyller jeg 25! Man er ikke gammel før man er 70 ;-D Haha

    12. du ser ikke særlig lav ut når du står atte med pierre ,kanskje han også er lav , ser det i paradise også du ser ikke lavere ut enn noen andre der

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg