AUUU!

Altså… AJJJ! Denne dumme frøkna var svært optimistisk i dag og oljet seg inn i masse olje UTEN solfaktor. Og jeg har stekt i solen i hele dag… Er det mulig! Jeg er drit rød! Om det svir?? JA! Haha, jeg kan ikke annet enn å le av meg selv. Her gnåler jeg om å ta vare på huden, men likevel driter jeg i å beskytte den i fordel for å bli brunest fortest mulig. Jeg trodde ikke at solen var så sterk nå i April, men der tok jeg kraftig feil. 

Idiot-Bella kan dere kalle meg fra nå av. Og btw, jeg tapte 5-11 i bordtennis også. Bare for å toppe kaka, liksom. Dere som kjenner meg vet jo hvor latterlig dårlig taper jeg er, så dere kan jo se for dere at jeg sitter i sofaen og sutrer nå, mens jeg nekter å gi Pierre hverken kos eller kyss. Så det så!

Livet, dere.

43 kommentarer
    1. Tror solen svidde av di få hjernecellene du hadde igjen dsv…. Stakkars deg- du må ha alvorlige problemer! Igjen klarer du å belyse til dine unge lesere hva slags forbilde du er!
      Håper du får kreft

    2. Huff, men man lærer så lenge man lever. Kjøp aloveragel på butikken og smør deg med. Klissete men det hjelper.

    3. Om noe så vil jeg si du hjalp de unge, sånn at de ser at det ikke alltid lønner seg å gjør det som skal til for at du blir fortest brun! Smør deg inn med masse Aloe Vera og håper du blir bedre! 🙂

    4. Er så rart at noen folk bare må skrive stygge kommetarer om bloggere…. Er så unødvendig, tror de glemmer at dere er mennesker med følelser, håper ikke du tar deg nær av det, for de er bare så usikre på seg selv at de må skrive dritt…. Blir så oppfitt -.-

    5. Du var så søt Isabel <3 sånn røde i kinnene *__* Menja,husk å bruk solkrem, du blir brun uansett + du beskytte huden din også. 🙂 stakkar,det må gjøre vondt.

    6. Huff, så kjedelig!
      Synes du gjør en god jobb, å ikke ta deg nær av slike som bare må kommentere for å føle seg selv bedre! Å i tillegg ikke tørre å stå frem å vise hvem de er, anonym hallo? haha.
      Men et lite sol-tips; Hvis du ikke bruker solkrem, med sol faktor i ansiktet. Så kommer du til å angre når du blir gammel. Du får den stygge huden.. Bare et tips 🙂
      Lykke til videre, Sara! Klem

    7. Så tåpelig og ønske noen kreft. Er du ett bedre forbilde da? Som skriver slikt? Ta deg sammen. Foll bestemmer vell selv hva man skal smørre seg med. Er sånn selv jeg. Kliiiiner til med olje på den lysehud’n min. Skal du ønske meg kreft også da? Herre gud. Har aldri skrevet en eneste kommentar til noen, men det der er virkelig frekt.

    8. Tror folk kommenterer stygt til bloggere Pga d tjener seg styrtrike på bare vas.skrive innlegg om slikt som dette og attpåtil tjene noe på det er for teit rett og slett.de kan jo skrive nå sitter jeg på dass ene dagen og likevel tjene 150 000 bare tåpelig.provoserer nok mange.greit å ønske alle vel men bloggere lever i sus og dus og d mer enn vel.noen må slite for hver lille ting.og å tjene på skrive bare om operasjoner omtrent hvor er verden på vei…sukk men selvsagt grusomt ønske noen kreft,er vel ikke gamle barnet som skrev det….

    9. Har opplevd det samme selv! Har ett lite tips: Ta en håndfull med melk og smørr godt inn i kroppen. Lindrer smerte og den kraftige varmen i huden❤️ Klem fra meg søte Bella

    10. Bare vær gla du ikke ha fått 2 grads forbrenning, det fikk nemelig jeg på hele kroppen da jeg trudde jeg kunne sole min kritthvite kropp her engang uten noe form for solfaktor: p

    11. Off så skadet visse folk må være så bruker tid og krefter på å skrive så mye unødvendig! Du er nydelig isabell, nyt ferien sammen med pierre! Dere er fantastiske!

    12. Jeg tror ikke du vet men det trenger ikke å være “fritt varmt” for at man skal kunne bli solbrent. Det er bare at du ikke har så mange pigmenter. Når det sol og mange skygge,som det er nå i Spania,så får du ultrafiolett av sola.:)
      Menja, kjøp alo vera, hjelper, + at det er litt kaldt og det er litt digg:P Kjøp de som beholdes i kjøleskap:)

    13. Det er døds vondt å være solbrent 🙁 så masse god bedring der:) men må si du var søt med den rød fargen også. Og at du så veldig naturlig ut på bilde og det gjorde deg veldig fin:) kos deg med siste ferie dagene og ha en riktig god bursdag imorra:)

    14. Oi,har du ikke fått beskjed fra legen at man ikke kan sole seg før om 1 år etter en nese oprasjon ellers blir nesen skeiv og beinet i nesen kan fort smelte av. Alle kirurger sier dette etter en nese oprasjon. Du burde passe på

    15. Vil ikke være noen buzzkill, men vil bare advare mot å sole seg for mye. Jeg er 23 og har fått pigmentflekker i ansiktet pga jeg var heeelt tanorexic en periode. Tok solarium hele tiden!
      Anbefaler å ta spray tan altså, og å holde seg ute av solen så mye som mulig (sånn som Kardashians gjør). Også er det veldig viktig å bruke solkrem på hendene, uansett om det gjerne er overskyet, pga hendene avslører alderen på kvinner veldig kjapt.
      Ellers håper jeg du koser deg resten av ferien <3

    16. Oioioii, du må vær forsiktig om du vil ha den unge fine huden din lengst mulig. Se for dæ at du steke mat i steikepanna på høy varme. Sånn skjer når du bruke olje uten faktor på huden din også. Styggfarlig!
      Høy solfaktor å heletatt solfaktor gjør ikke at man ikke blir no tregere brun. Bare beskytter mot uv-stråling, noen si også at man bevare brunfargen lengre når man sole sæ med høy faktor. Solvett e viktig. Både på fjellet i påsketider, da det e snø. For da har uv-strålan korter strekning ned før de treff noe pluss at uv-strålene reflekteres i snøen. Pass på huden din Isabel og dere andre å som leser. Pass på så dere ikke får hudkreft og blir som en rossin i tidlig alder.

    17. For hudens skyld burde man faktisk smøre seg med lav faktor allerede i april i Norge og frem til september, for å ikke få rynker å redusere sjansen for kreft. Du burde ta det med soling og huden mer seriøst, les et av krisssy seneste innlegg, handler om solskade.

    18. hahaha sååå harry at du hele tiden kaller deg “Bella” – tekstene dine er dårlige nok fra før, shirog 🙁

    19. auu dette er skikkelig vondt:( har gjort denne feilen selv desverre. Skulle bli kjempebrun og brukte bare babyolje🙈 ble så brent på brystet at jeg ble lilla tilslutt. Dette var sykt vondt og ødela hele ferien😞 smør på aloe vera gele om kvelden og ligg med det om natten😃 det som funket for meg😃 å så må man nesten rekne med å flasse litt av etterpå. Er ikke sikkert du gjør, men jeg gjorde det.
      kos deg resten av ferien😊❤️

    20. Gratulerer så mye me dagen! 😀
      Reiser selv til Gran Canaria på lørdag, men har ikke bestilt billetter enda (blir restplass!). Lurte på hvor i Gran Canaria dere er? Ser så varmt, solfullt og fint ut

    21. Hei,
      Da søsteren min tok neseoperasjon fikk hun klar beskjed om å ikke sole seg på 5-6 måneder. Har du fått en lignende beskjed? Håper du tenker på konsekvensene og ikke ødelegger den fine nesen din..

    22. Det der er faktisk helt krise. Prøv å få tak i fersk aloe vera og smør konstant på. Høy solfaktor har ingenting å si om man blir brun eller ei, det handler bare om hvor lenge man kan være i sola før en blir brent. Faktor 1= 15 min Faktor 2= 30 min osv. Du som selv sier at du er så opptatt av utseende, det er merkelig at du tror på den myten om at man “blir fortere brun uten faktor”. Du har jo til og med jobbet i parfymeri m solkremer? Det eneste man får uten faktor er hudkreft, rynker og flass.

    23. Etter rhinoplastikk skal man unngå direkte sollys i minst tre måneder. Dette for å unngå varig misfarging av huden. (Man skal også vente minst 4 uker med å bruke briller, men det toget er vel gått) Hvis du ikke ble informert om dette på klinikken, er det bare å Google det – du finner at leger er gjennomgående samstemte om dette.

    24. Aaa er så ondt å bli solbrent. MEN, jeg må bare si deg noe, og jeg håper virkelig du tar det til deg, noe så inderlig og. Har sett på en del bilder av deg uten sminke, og spesielt lagt merke til øynene dine. Du er faktisk helt sinnsykt naturlig pen. De øynene dine er så syyykt mye finere uten sminke. Du er rett og slett nydelig søt uten sminke, virkelig supersøt. Ha en fin dag i varmen 🙂

    25. Hahaha til anonym ! Ikke sole seg før 1 år etter en nese opperasjon!? Serr ?? Dæver av latter,det var dagens lol! Bare tull prat ;D

    26. Til anonym “første kommentar”. At det er mulig å være så frekk at man ønsker at andre skal få kreft er virkelig på et lavmål. Helt forferdelig. Skam deg!!

    27. du må jo huske solkrem , eller olje med solfaktor hvis det finnes , viktig å beskyte seg mot solen! sånn at du ikke blir stekt 😛

    28. Du som tar neseoperasjon og er generelt opptatt av utseende, vet du ikke hvor skadelig det er å sole ansiktet, uten faktor? Du får rynker og eldes myye fortere:( Også lurer jeg på, hvorfor kaller du deg selv for Bella hele tiden? *Flaut* :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg