JEG LEGGER MEG FLAT!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OK, jeg legger meg flat.

Det var ikke så ille å fylle år, likevel. Det er fortsatt stressende å være 22 år, men selve dagen var fantastisk fin! Den startet med deilig roomservice og roser, som jeg viste dere på morgenen. Deretter nøt vi lunsj i byen, litt sightseeing og til slutt flere timer ved bassengkanten i stekende sol. Om jeg var svidd i går, kan jeg love dere at jeg hvert fall er det nå. Haha, jeg er ubrukelig… MEN MEN! Jeg er tross alt hjemme igjen nå = lite sol. Uansett! På kvelden dro vi på favoritt restauranten min og spiste middag og nøt noen drinker (litt for mange). Happy girl! Pierre har vært helt fantastisk og behandlet meg som en prinsesse hele dagen ♥ Det ble en fin dag, selv om jeg ikke hadde troen på at humøret mitt skulle være på topp.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Konklusjon: det går fint å være gammel (aka 22 år).

31 kommentarer
    1. Kan du slutte å si at du er gammel?! 22 er for faen meg ingenting. Kult for oss som er 28!! Hvordan tror du man føler seg da? Slutt med det.

    2. Gammel?
      Haha!!
      Siden du er så glad i dine lesere, hvorfor har du aldri konkurranser for dine lesere på bloggen din?
      Du har jo mye av det gode!

    3. Gratulerer med dagen som var! Men du må slutte å si at du er gammel. Du har så vidt begynt med 20-årene, og da er man fortsatt ung!! Føler du overdriver ekstremt med å si at 22 år gammelt. Jeg er 22 år selv og føler meg fortsatt som en drittunge…

    4. 22 år, gammel?? Du slutta å være tenåring for 2 år siden, hvordan kan du da kalle deg gammel 😛

    5. Du Gjør det jo bare vanskeligere for deg selv. Hvis du føler deg gammel nå så bare vent til du nærmer deg 30. Skjønner ikke hvorfor det er så ille å bli eldre. Jeg er selv 25 år, og føler meg enda ung, og jeg gleder meg til å bli eldre, for om ti år kan jeg Være enda smartere enn jeg er nå, og jeg har fått møtt mange nye mennesker og lært masse om meg selv. Vil anbefale deg på det sterkeste å prøve å snu om på tankegangen din. Er det noe du synes er spennende med det å bli eldre? Du er heller ikke unik på noen som helst måte. Alle blir eldre, forskjellen er hvordan man eldes. Jeg skal bli gammel med stil, og med stolthet. Vi lærer så lenge vi lever.

    6. Du er 22.. 22! Jeg er 26. Du er IKKE gammel!:) Skjønner ikke hvorfor du trodde du skulle få en dårlig dag.. Du var på ferie på et nydelig sted, du er nydelig, rik, har en fin kjæreste og du får fylle år. Vil si du er veldig heldig:) Er ikke alle som får fylle flere år heller..

    7. Det funker ikke å bli brunere av å la være
      å smøre seg med solkrem.
      Snarere tvert imot.
      Du mister brunfargen mye raskere hvis du
      blir solbrent. Smører du deg med
      høyere faktor er det mye bedre.
      Ja det tar litt lengre tid før fargen kommer,
      men med høyere faktor og smøring ofte
      vil det gi deg en langvarig og flottere brunfarge
      enn om du gjør det motsatte.
      Gjort det som du har gjort mange ganger før,
      og fargen forsvinner etter omentrent 1 uke.
      Kjipt å pine seg selv for ingenting.
      Følg mitt råd neste gang, og du vil bli overrasket
      over hvor fin og gyllen brunfargen blir 🙂

    8. Har vondt av deg som føler deg så gammel. Du kan trøste deg med at du ihvertfall ikke virker gammel på innsiden!

    9. Trist at du føler deg gammel allerede. Du kan trøste deg med at du ihvertfall er svært ung på innsiden!

    10. Jeg legger meg også flat… Den nye nesa di ER faktisk kledelig!! Jeg har ikke skrevet noe til deg på bloggen (har man ikke noe fint å si, så sier man det ikke), men jeg tenkte først at det kanskje ikke ble så bra. MEN nå vet jeg at det bare var uvant. You go girl!

    11. Vakre deg❤️
      Men altså herrefred peeps? Ro ned! Dere trenger jo ikke ta alt så dødseriøst og være så sutrete. Man tenker jo gjerne at man blir gamlere og gamlere for hvert år man blir. Kanskje synes Isabel at hun nettopp var 17-19 år gammel? 😉

    12. Du kan ikke si at 22 er gammelt!? Jeg er 25 begynner å merke at 20-årene, ja.. De går fort. Og det er føles kjipt. Men jeg husker veldig godt da jeg ble 22, følte meg overhodet ikke gammel!! 22 var en helt topp alder men gikk vel egentlig å gleda meg til jeg ble 23 så jeg kunne komme inn på flere utesteder… Uansett så vil jeg ikke tilbake til å være 22 nå selvom jeg begynner å innse at årene flyr litt fort. Jeg kjenner meg selv bedre, litt mer erfaren, møtt flere fantastiske mennesker så hvorfor gå tilbake liksom? Prøv heller å tenke sånn du og? 🙂 hehe tror faktisk ikke jeg kjenner noen som stressa med å bli gamle da vi bare ble 22 😉

    13. Skjønner ikke hva du stresser sånn med, med tanke på at du sier du ikke skal ha barn og sånn før du er 40?

    14. Hahaha, du? Gammel? Hvis du går å sier at du er gammel bør du tenke om igjen. DU HAR IKKE ENGANG “KLART” Å FÅ BILLAPPEN!! Hvis du føler deg så gammel, bør du hvertfall få tatt førerkortet litt fort, eldre folk kan ikke holde på sånn vettu!

    15. hahalol ser at folk blir skikkelig truffet av den 22 år er gammelt-greia hahahaha. Det er vel bare rart å si at man er 22 fordi man føler at det tallet er så mye større enn hva man føler seg. At de som var 22 når man var 12 var syykt mye eldre og veldig voksne, og når man selv kommer i den posisjonen så føler man seg ikke slik. Og at 22 er nærme 30, som igjen er nærme 40 osvosv, da forstår jeg at det føles rart å være så “gammel”

    16. Hei Isabell:-) gratulerer så mye med overstått !:-) dere to er virkelig herlige sammen , jeg blir selv snart 22 år 🙂 kan eg spør hvor du har den kjolen som er hvit med blått på ? Ønsker meg den så sårt ! <3 klem fra fast leser !!<3

    17. Hei! Du kan trøste deg med at du i teorien egentlig er for liten til å komme inn på de fleste utestedene i Oslo. Selv om du sikkert kommer inn, så hjelper det litt 😉 For ikke å glemme danskebåten, den får du ikke ta alene i helgene på noen år 😀 Hilsen j23

    18. Jeg hadde bursdag i går! Ble hele 34 år!? Ikke har jeg lappen jeg heller. Slå den!!! Jeg er “gammel” , føler meg absolutt ikke eldre. Jeg kommer til å være super ung og barnslig inni hodet mitt hele livet.

    19. Tusen takk for svar Isabell:-) jeg tenkte på det og dreiv å rota rundt på siden som en gal 😂 Ha en fin helg kjære deg ❤️

    20. Seriøst, slutt å sole deg! Du er fin som du er(altså den normale hudfargen din) akkurat nå med denne huden fargen ser du ut som er lanker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg