Da vi kunne se hvem som lå med hvem!

snapchat lately

FOLLOW ME – ISABELSRAAD

Seneste snappene på min story! Litt fra Spania, litt mat, litt selfies og bitte litt kliss klass. I love snapchat! Virkelig, det er så gøy å kunne dele litt mer fra hverdagen med min snap-family. 

Jeg savner den gamle Snapchat versjonen, dere vet når man kunne se “bestfriends”? De der topp 3 som man snappet mest med? Haha, det savner jeg. Da kunne vi se hvem som lå med hvem, det var vanskelig å skjule det! Ha ha! Good times. Krysser fingrene for at den funksjonen kommer tilbake 😉

5 kommentarer
    1. Hei Isabell! når du tar leppefillers,bruker du 1ml tilsammen,eller 1ml i overleppe og 1ml i nedre leppa?😊

    2. Selv om noen har en gutt/jente på sin snapchat toppliste, betyr ikke det at de har sex med hverandre?

    3. Såå siden jeg har to venninner og moren min øverst på snapchat, betyr det at jeg ligger med dem? Mulig du dro innlegget litt på kanten, men opplys det, ellers får du sånne dumme kommentarer som dette 🙂 God søndag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg