Bare en siste gang!

ÅÅÅ, jeg vil ikke hjem! Jeg la meg ut ved poolen med en gang solen tittet frem i dag tidlig, og har ligget der frem til nå. Jeg må pakke siste rest før vi blir hentet. Buhu… Jeg vil virkelig ikke hjem til kalde Oslo. Det er så vanvittig deilig her, temperaturen er perfekt og solen steker. Det å gå tilbake til jakke og jeans er ikke mye fristende. Det blir deilig å se familie og venner igjen, da! De har jeg savnet masse, masse, masse ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er det på tide å ta farvel med dette paradiset. I will be back!

18 kommentarer
    1. Hei:) Digger bloggen din!! Hvor er den blå og hvite
      langermede kjolen din fra som du har på deg på ms fra?
      Den var superfin😍

    2. Men siden du har så god råd, og lever et uavhengig liv, hvorfor flytter du ikke til varmere strøk? eller evt blir der lenger? to uker? en måned?

    3. Hei, Jeg vil gi deg masse skryt for at du beholder bildene dine “ekte” på en måte 🙂
      Jeg kan ikke unngå å se at du har masse dun (lyse,små hår) på lårene og armene og jeg ble helt seriøst oppriktig glad når jeg så dette. Jeg har sånne selv og har så mange ganger tenk at jeg er “the hairy woman” og blitt så lei meg, men når jeg ser at så smukke jenter som deg også har det ble jeg skikkelig glad for da er det ikke bare “meg” 😀
      Tror jo det er relativt normalt, men er utrolig godt for eget selvbilde og faktisk se det her, siden så mange redigerer bort sånt. fortsett med det og god tur hjemover 🙂

    4. Hei, jeg var sendt deg mail to ganger men har ikke fått svar. Er det noe måte å snakke med deg privat?

    5. Bare en liten tanke; hvor ble det av å ha sine egne særtrekk? Mtp nesen din, var du jo pen med ditt gamle “jeg” og hadde et utseende du skilte deg ut med, for så å ødelegge det naturlige og gjøre såpass? Greit nok å fikse litt på profilen sin, men du har krympet nesen din på samme måte som MJ. Beklager, men jeg synes det er så dumt at man skal ha så dårlig selvtillit at man velger å bytte utseende så drastisk…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg