JEG SELGER GARDEROBEN MIN!

Nå er det salg på gang her, folkens! Jeg selger bort 2/3 av garderoben min nå, det er masse fint til salgs 🙂 Jeg velger å selge mesteparten rett og slett fordi at jeg er lei av mine egne klær, og vil bytte det ut med litt nytt. Istedenfor å kjøpe nytt hele tiden + ha alt det gamle, er det bedre å selge unna det jeg er lei av slik at det blir bedre skapplass. Woho! Prisene er rimelige, og jeg sender ut pakken til deg så fort som mulig. Jeg får se hvor mye jeg får inn, men jeg har veldig lyst til å donere bort en del av summen. Kom gjerne med tips til hvilke organisasjoner som hadde vært en fin idé 🙂

Klikk her for å komme til nettbutikken min og shoppe mine favorittplagg! 

48 kommentarer
    1. Så fantastisk, Isabel! Nå overrasket du meg virkelig positivt. Frivillighetssentralen er er en meget flott organisasjon som når ut til unge som gamle, gsmle landsmenn og nye landsmenn..

    2. Åh vil bare si at nesen din har blitt til det finere i det siste. Du er helt sykt babe nå og du kler virkelig nesen. Elsker deg

    3. Ohh så masse fint Isabel 😍
      Men skal man bare sende deg mail om hva man skal ha? Så kontakter du oss? Eller hvordan er det?

    4. Hei,
      Veldig bra at du har lyst til å donere penger! Likevel har jeg et forslag; hva med å donere alt du får inn. Du har tidligere sagt at du får inn mer i mnd enn en lege og advokat til sammen. Har du ikke nok da?:) foreslår redd barna da en veldig stor del av det man donerer går rett til de som trenger det mest

    5. Hei Isabel elsker deg sååå mye! Du er så vakker og elsker stilen din!!
      Hvor er den rosa pelsjakken fra? Utrolig fiiin😍😍

    6. Hei, om du vil donere penger: les om sykehusklovnene!De gjør en kjempejobb og er så veldig viktig for barn som er alvorlig syke og de gjør virkelig en forskjell i deres hverdag.

    7. Doner pengene til Dyrebeskyttelsen Norge! De jobber på spreng hele tiden for å skaffe hjem til forvillede dyr, dyr som ikke er ønsket og de som har vært mishandlet! De dekker veterinærutgifter til mange millioner i året. Og nå mot sommeren kommer kapasiteten til å sprenges når alle familiene som skaffet seg kattunger/valper/kaninunger o.l skal på ferie. Alt arbeidet Dyrebeskyttelsen gjør er frivillig og de blir ofte ikke hørt godt nok!

    8. Så fint, Isabel! Jeg foreslår barnekreftforeningen, og da spesielt på forskning. Jeg har selv mistet lillesøsteren min i kreft, og det unner jeg ingen andre å oppleve. Det er kjempeviktig med mer forskning så de kan finne en kur som faktisk virker.
      Det er mange flinke organsisasjoner, og det er kjempefint at du ønsker å hjelpe noen! Ha en fin kveld videre 🙂

    9. Mye fine klær og så snilt og ville gi bort. Jeg synes du bør velge noen som ikke “alle hjelper”. Hva med fontenehuset oslo som hjelper ung/ungevoksne som sliter eller har slitt psykisk ut i arbeid, eller mental helse eller noe lignende. for redd barne, røde kors, plan, leger uten grenser osv trenger også hjelp men vil jo “alltid få det” om du skjønner hva jeg mener 🙂 tungvint forklart. fin kveld videre 🙂

    10. Hei! Så utrolig hyggelig at du ønsker å donere litt av inntekten. Jeg har allerede donert til Wings for Life, som jobber med å finne en kur mot ryggmargskader. Min bror ble selv skadet i en ulykke og sitter i rullestol, så jeg vet hvor lite midler som går hit. Håper du kan bruke din sterke stemme til å sette fokus på en gruppe som er ekstremt underfinansiert. Se nettsiden her, for mange rørende historier: http://wingsforlifeworldrun.com Stor klem <3

    11. Kjære Isabel.
      Dette er veldig positivt!! Jeg foreslår Kreftforeningen, de trenger sårt penger.
      Ikke glem angreretten som MÅ opplyses om. Dette gjelder for alle typer fjernsalg, enten det gjelder telefon- eller internettsalg. Lykke til 🙂

    12. Værsåsnill velg Dyrebeskyttelsen <3 De hjelper dyr som har blitt dårlig behandlet av nettopp mennesker og frivillig arbeid for dyr opplever jeg ofte går i glemmeboken for oss. Dyrebeskyttelsen har allerede for lite penger og jo mer de får å rutte med jo færre uskyldige dyr trenger å bli avlivet pgr feks plassmangel. Jeg hadde blitt helt rørt om valget ditt hadde falt på det.

    13. Elsker stilen din som bare faen.. Hvor mye skal du ha for Adidas jakka?? Finner den over alt men ingen butikker har str min somregel.. 😒❤️

    14. Masse fint 😍 Hva med Dyrebeskyttelsen Norge (som mange sier her oppe)? De gjør en kjempejobb med å ta vare på dyr som ikke har noe hjem. Katter som har hatt et dårlig hjem, osv..
      Eller Kreftforeningen!😊❤️

    15. Doner alt til flyktninghjelpen 🙂 ! Jan Egeland & co gjør en fantastisk jobb for mennesker på flukt og er det noen som virkelig trenger støtte nå så er det dem! Lykke til!

    16. Dyrebeskyttelsen Norge (eller en lokalavdeling av Dyrebeskyttelsen som du foretrekker å gi til), da det veldig straks eksploderer med kjempesesong av kattungekull som trenger full pakke hos dyrlegen 🙂

    17. Hei! Hvor kjøpte du den grå strikkegenseren/kjolen som er åpen over skuldrene? den var helt latterlig fin, men ser at den allerede er solgt hos deg 🙁

    18. Kjempe fint gjort, NOAH – organisjonen for dyr, kattens vern, dyrebeskyttelsen norge eller kanskje noen små orginasisjoner (som hjelper dyr) som kanskje thailand elns. <3

    19. Donere til de aller mest forsvarsløse i hele verden, nemlig dyrene!!
      Dyrebeskyttelsen, Dyrevernalliansen eller NOAH

    20. Utrolig fint gjort av deg , viser at du er et godt menneske som bryr deg 😊 Jeg stemmer for at pengene skal gå til Kreftforeningen , det er en av de sykdommene folk flest dør av i Norge ,og er viktig å få forsket mer samt at mesteparten av pengene faktisk går til forskning og ikke alt mulig annet:)
      Du gjør en super jobb med bloggingen om dagen 🙂 ha en super kveld !

    21. Ville donert penger til kreftforeningen eller dyrebeskyttelsen/NOAH! De trenger det og kjemper for ekstremt gode saker! 🙂

    22. Åå, så bra å se at du har tenkt å gi bort litt av pengene!! Hadde vært så gøy om det hadde gått til kreftforeningen! Ville og bare si at nesen din har blitt utrolig fin❤️

    23. Oh myy! Har siklet etter den rosa “pels”-jakken din såå lenge! Om du ikke har solgt den alt, hvor mye skulle du hatt for den? 🙂 Har så ville kjøpt den, men får ikke stipend før 15 da.. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg