Ny jobb?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I ettermiddag har jeg pakket og sendt avgårde pakkene dere har bestilt fra nettbutikken min! Så utrolig gøy at så mange av dere har funnet noe dere liker. Jeg har pakket i nærmere to timer, så jeg kan love dere at jeg er ør i huet nå, ja. Kanskje jeg skal starte i ny jobb, på et lager? Å pakke pakker? He he, jeg hadde vært veldig flink og effektiv! Nå er hvert fall pakkene deres på vei, og jeg tror jeg holder meg til blogging! 😀 

Nå er jeg hos mamma og slapper av. Planen for i kveld er ikke helt spikret enda, men det frister å bare være her og ha kvalitetstid med småsøskna mine. Det er ikke ofte jeg har null planer på en fredag, så derfor er det hyggelig å sette av tid til litt familietid! Ingenting er bedre enn å være her, bli dullet med, få servert verdens beste mat (mamma er best på kjøkkenet) og bare omgås. Det er hyggelig, det! 🙂 Jeg reiser snart bort igjen, derfor prøver jeg å få klemt inn mest mulig tid til mine nære og kjære mens jeg fortsatt er hjemme.

PS! Nettbutikken er påfylt med nye goodies. Klikk her for å se.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal jeg legge bort macen litt (dere vet, jeg klaget jo på det i gårdagens innlegg), og kose meg! Sidra og Rami kom akkurat hjem, jippiii! Happy storesøss 😉 Antrekksinnlegg kommer senere! Klem.

16 kommentarer
    1. Kos deg masse! 😀 jeg lurte også på om du kunne vist leiligheten din? Kanskje på en video og :DDD

    2. Hei Isabel, jeg bare lurer på en liten ting ang paradise hotel.
      Jeg ser at veldig ofte går deltagerne i hettegensere/bukser.
      Hvordan er temperaturen der nede? 🙂
      Håper på svar, stor klem <3

    3. Hei 🙂 Jeg begynte og lese bloggen din via side 2 og selv om dette ikke er helt min stil-blogg så ser jeg at det er utrolig mange jenter som er ufattelig frekke.
      Jeg mener at det er da jammen meg ikke rart at man ønsker og endre utseende sitt når folk sitter og faen meg sier så mye personlig dritt. Du må fikse ditt og datt også når du gjør det er det også feil?
      Selv fant jeg ut da jeg var rundt 25 at nei fuck it, jeg ser ut som jeg gjør og det må jeg bare komme til fred med og være fornøyd sånn som jeg ser ut. Da jeg klarte det var det som en ny verden åpnet seg, jeg går nesten “aldri” med sminke i det heletatt og føler meg helt ok 🙂 Men disse jentene som komenterer her burde vært tvangs steriliserte.. Tviler på at de snakker sånn til folk utenfor nettet for og si det sånn for da hadde dem endt med og få juling av noen tror jeg.
      Jeg syntest det utrolig vondt på dine vegene og lese så mye frekke og stygge ting folk sier.
      Hva hadde disse jentene følt hvis jeg hadde møtt dem på gata og gått bort og sagt, wow du var feit, du hadde stygg hengete rompe eller du ser ut som en mann. Tviler på at de hadde hatt det så godt med seg selv om folk begynte sånn og det virker som det er greit bare fordi du ikke ser dem. Begynn og ha sånn at man må komentere via face for da kan ihvertfall du også se hvordan disse meggene ser ut 😉 Uff ble litt langt men måtte bare få ut dette for ÆRLIG TALT JENTER dere kan da ikke holde på sånn her mot andre…
      Du får masse cred fra min side for at du klarer og holde ut med så mye dritt fra andre, bare tenk på hvor sterk du er og kommer til og bli. Disse kvinnene/jentene ikke er verdt fem øre engang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg