DA JEG VAR RUSS!

Kjære russ. Nyt livet, og gi en lang faen i å være seriøs akkurat nå.

Jeg husker russetiden så forferdelig godt. Jeg hadde det så fett, dere aner ikke. Jentene og jeg dro ut å festet, var på alle kroene, landstreffet, russeknuter ble utført og vi opplevde fylla og den snikende angsten dagen derpå. Herregud for en periode i livet! Jeg har ikke ord, ha ha. Jeg var i et forhold i russetiden, og det behøver ikke sette en demper for alt det gøyale. Tvert i mot, man slipper å hore seg rundt, og kan fortsatt ha det ekstremt gøy! 

Jeg var ganske ivrig på russeknutene i starten, men det dabbet av etterhvert. Jeg husker ikke hvor mange jeg tok, men det var disse her typiske som å bestille i Drive Troughen på McD i en handlevogn, krype på senteret, bite en 1. klassing i leggen and so on… Alt det man kommer på, ass. 

Jeg misunner dere som er russ nå, herregud så mye gøy dere har i vente! Gled dere, og gjør så mye som bare mulig ut av russetiden. Husk selvsagt skolen også, oppi all festing. Det er viktig! Men jeg synes det er like viktig å virkelig kose seg nå, men det gjelder å finne en balanse mellom skole OG festingen. Du vet at du har festet litt for mye om det går utover skolearbeid, og da er det kanskje på tide å chille litt på den fronten.

Landstreffet er det mest minnerike minne jeg har fra min ungdomstid. Jeg og jentene var så heldige å fikk låne en campingvogn som vi fikk kjørt opp til Kongeparken og hadde som crib den helgen. Her var det både vors og narch før det var repeat igjen etter et par (to) timer søvn på øyet. Det var slitsomt, og vi alle sammen lå strak ut etter denne ville festingen. Det tar på!

Masse lykke til alle russ, og ha en jævlig fet russefeiring! Dette er søren meg fortjent etter 13 års skolegang.

27 kommentarer
    1. Sikkert gøy å være russ. Men hadde forstått mer hvis man faktisk var ferdig med skolen. De fleste skal jo videre.
      Jeg bodde på Ålgård i 7 år, hadde Spar som nærmeste nabo nesten. Russen lå strødd rundt der. Gøy for ungene med alle korta. Jeg jobbet litt rundt der, og Gud bedre så mye tårer, snørr, blod og spy jeg tørket.

    2. “Man slipper å hore seg rundt” synes du virkelig det er greit å si det om jenter bare fordi de har sex med flere gutter uten å være i et forhold?

    3. Kan du skrive et innlegg om hvordan det var å ha kjærste i russetiden? Er så usikker fordi jeg skal være russ 2. Året (yrkesfag) mens kjærsten min skal være russ 3. Året

    4. Lett å si at man bare skal kose seg… Jeg har kjempe lyst å ha det gøy, men jeg har ingen jente venner å dra med.. Har ingenting å gjøre, har ingen å dra på treff med og alt er generelt kjempe kjipt, se på alle andre har det gøy .. Eneste måten jeg kunne hatt det litt gøy var å utnytte utsende mitt for å få gutter, men jeg har kjæreste. Har det så jævli i russetiden nå. Må sitte å se på alle som drikker seg drita, mens jeg sitter hjemme og ikke har noen folk jeg trives i lag med…
      Er generelt sosial og har utstråling og utsende.. Men er så og si utestengt fra russetida , fordi jeg ikke har noen nære på jevnalder..

    5. Æ må bare si nåkka, ikje bli lei dæ 🙂 Du e faktisk finere me den næsa du har i 2016 enn den du har på bilde 🙂 Helt ærlig !

    6. Skolen er viktig uansett. 13 års skolegang er ikke mye. Det er noe de fleste har. Skal man bli noe videre avhenger det av karakterene man har med seg fra videregående. Håper russen tar skolen på alvor samtidig som de koser seg i russetiden.

    7. Ja folk er forskjellige. Russetiden kunne jeg fint vært uten;P Bortkastede penger. Heldigvis brukte jeg ikke mye, men jeg blir helt sjokkert over at noen kids velger å spare titalls-tusen til russetiden. Det kunne liksom blitt brukt på reise, eller bolig. Noe bedre. Men igjen så er jo russetiden “noe bedre” for andre 😀

    8. herregud du var jo superfin, ihvertfall på det bildet til høyre!! Ser jo akkurat ut som deg nå, bare for 3-4 år siden, haha

    9. Hvorfor gidder folk å være så frekke? Får dere nytelse av dette? Da må dere virkelig ha et trist liv!
      Stå på Isabel 😉

    10. Herregud så fin du var på den tiden! Skjønner ikke hvorfor du skal ha så mange operasjoner! Sikker på at mange jenter hadde gjort mye for å se ut som du gjorde da.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg