Se hvem jeg er med!


Hei fra meg og dotten!

Nå oppdaterer jeg dere fra sofaen hjemme hos Daniel, broren til Pierre. Jeg er for øyeblikket barnevakt for denne søtnosen, Percy, mens Pierre og Jonte er på mathandel. Vi to koser oss masse sammen vi, jeg har fått x antall kyss (slikk) over hele ansiktet. Delikat, ha ha! Når jeg er med Percy blir jeg helt overbevist om at jeg vil ha en hund selv om ikke lenge. For en glede de små rampene sprer! Det som stopper meg er at det blir problematisk med tanke på at jeg reiser hele tiden, og da er det ikke like enkelt om man har en firbent venn som jeg må ha noen til å passe. Mamma er jo alltid tilgjengelig da, men hun er desverre ikke så altfor glad i dyr generelt. Jeg tror ikke det blir noe å bekymre meg for da, jeg er helt sikker på at hun kommer til å bli forelsket i den lille tassen jeg har i tankene. Hun hadde falt for Percy også, for den del. Søtere hund finnes ikke! 🙂

8 kommentarer
    1. Håper virkelig ikke du skaffer deg hund før du er ferdig med å reise rundt, det er bare egoistisk. Hunder trenger stabile hjem på lik linje med barn, og det har du gjort helt klart at ikke kommer på mange år enda fordi du vil reise! Vær så snill, ikke skaff deg hund før du kan gi den det den trenger. En sånn liten bestevenn fortjener så mye.

    2. Er dette seriøst? Da bestemmer jo de egentlig hvem som får bli og hvem de ikke vil ha der. Da har man jo ikke sjans om de ikke liker deg like mye som de andre -,-
      To-tre timer før parseremonien skal spilles inn, må deltagerne skrive ned sitt første- og andrevalg blant det motsatte kjønn på en lapp, som gis til produksjonen. Dette kan deltagerne ikke endre på.

    3. Å få seg et kjæledyr er et stort ansvar og forpliktelsene er mange. Det er ikke noe du kan sende rundt mens du drar hit og dit. På mange måter er det å ha hund noe Ala det å være mamma. Det er tidkrevende, dyrt,og til tider utfordrende. Det er ikke en koseball du kan plukke opp når du vil,for så å legge vekk når du er lei. Kjøp deg heller en ny veske

    4. Hei! kunne du laget et innlegg med klær du liker og synes har bra kvalitet fra sheinside? 🙂
      Synes det er veldig mye fint på siden, men usikker på kvalitet..!

    5. Jeg tror du ville tatt veldig godt vare på en hund om du hadde en, det er et stort ansvar men jeg er 100% sikker på at den ikke kunne hatt det bedre enn hos deg, selvom den måtte ha bodd hos moren din en gang i blandt<3

    6. Du reiser alt for mye… Vent med å skaff deg hund til du blir eldre! Og plis ikke si at du skal skaffe deg pomeranian som resten av bloggbefolkingen … Velg heller noe som passer deg. Er enig i at liten hund er lettest! Men finnes utrolig mange andre småraser enn pomeranians

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg