Hvorfor er du så bitter?

 

Enkelte er så ekstremt bitre av seg, spesielt jenter. Bitre bitches, helt enkelt. Dere vet den type jente som har et så trist liv selv, og som derfor må hate på alle og alt rundt seg? Den type jente som ikke takler å se andre lykkes? Den type jenta som febrilsk prøver å rive alle ned, for at hun selv skal føle seg bedre? Hun som klager på nettmobbing, men samtidig er et av de verste netttrolla selv? 

Her i Oslo finnes det mye falskt. Det er en grunn for at jeg holder meg til jentene mine i Stavanger, og mine tidligere nære venninner som Sara og Linn feks. Jeg opplever så ekstremt mye sjalusi her. Jenter som prater stygt og sprer hat om personer de har forvekslet to små setninger med, eller til og med jenta hun selv har bodd hos. Jeg blir kvalm. Helt ærlig, jeg blir så ekstremt kvalm. Å bruke folk, for å så kaste dem til ulvene.

Jeg er uvel. Jeg kjenner at jeg er så evig takknemlig for at jeg ikke ga den sjansen til enkelte. For Gud, så glad jeg er for det. Når ei plutselig vil “ordne opp” (etter å ha snakket piss om meg, uten grunn og uten at jeg har gjort henne noe som helst) samme dag som det er premierefest til PH. For da trenger hun selvsagt å få meg og P til å skrive henne med på lista vår. Slik bullshit er ikke vanskelig å bløffe, ass. Jeg har gått med dårlig samvittighet over å ikke gitt det “vennskapet” en sjanse, men nå? Nå er jeg så forbanna glad for at jeg har en såpass god egenskap til å gjennomskue mennesker. Jeg hadde rett hele veien, og jeg er ekstremt glad for at jeg stod på mitt.

Sjalusi er en ekkel ting, helt enkelt.

Jeg var en av disse ekle kjerringene en gang, jeg også. Det er for hele Norge å se, i fjorårets PH. Jeg var ekstremt sjalu på Elin, og derfor snakket jeg henne ned. Hun var pen, hun var snill og godhjertet. Av en eller annen grunn valgte jeg å oppføre meg som en sjalu drittkjerring, akkurat som den type jente jeg forteller om i dette innlegget. Heldigvis har jeg forstått at det er noe man virkelig ikke kommer langt med, og en person jeg absolutt ikke vil være. Tvert i mot, jeg blir flau over å høre på meg selv bable i vei. Det lyste jo sjalusi og bitterhet! Nå er jeg 22 år, og fikk meg en real lekse. Synd at personer som er eldre enn meg, fortsatt ikke har kommet dit. Kanskje en dag?

Jeg vet at jeg har yngre lesere, og med dette innlegget vil jeg formidle at slik oppførsel er ufyselig. Tro meg, dere vil ikke være sånn. La oss heller backe hverandre opp og heie på hverandre! Snakke fint om hverandre, gi komplimenter og allment være snille. Om man ikke liker en person? Det er også helt greit, men la tankene forbli inni hodet ditt. Dritt-snakking gjenspeiler bare en tragisk personlighet. La oss være girlpower sammen, dere! 😀 ♥ Og så lar vi disse triste menneskene prate videre. He he!

63 kommentarer
    1. Det er så lættis at du alltid unnskylder kritikken mot deg med sjalusi! For TRO meg, det er ikke det det handler om. Er du virkelig så innbilsk?

    2. Tenkte jeg bare skulle informere om at det heter å utveksle, ikke forveksle, hvis jeg forstod setningen din rett 🙂

    3. Vet du hva? Jeg digger deg så jævelig, jeg håper du når så
      jævla langt her i livet. At du innrømmer selv at du har vært en av de
      Jentene, det er å ha baller. Jeg ser meg selv i deg på så mange måter, jeg håper du blir den norske KimK så de støgge fittene koker av sjalusi, love youuu! Fortsett som du gjør, fokuser på å bli den beste versjonen av deg selv og gi faen i alle andre stakkarser

    4. Du klarer jo ikke skrive norsk engang! Altså… Dette blir ikke tatt særiøst. Elin er naturlig pen og smart, du er det motsatte!

    5. Til deg over^
      Det skrives vel “Gratulerer” 🙂
      Kan tilby deg et kurs i norsk når som helst H 🙂

    6. Du sier alltid at du ikke bryr deg om sånt og at du ikke skal legge noe energi i det. Men å lage innlegg om det der gang på gang er vel å gi det energi?

    7. Syns du er tøff som har innsikt nok til og se selv at det ikke er ok og oppføre seg sånn. Det er tøft og være på tv!
      At det er så mange jenter som trasher Isabel i det innlegget her, beviser vell akkurat det hun skriver om. Slutt med drittslening! Det er flaut og oppføre seg sånn i voksen alder..

    8. Bruker aldri å kommentere på blogg generelt, men nå ble det så mye tull i dette kommentarfeltet, så ville bare si noen ord til deg Isabell! 🙂 dette var et fantastisk fint innlegg!! Elsker at du tar opp dette temaet og er åpen og ærlig med dine lesere! Stå på videre, girlpower!! Helt enig med deg, vi må stå sammen i stedet for å rive hverandre ned. Det du snakker om i innlegget gjenspeiles jo selv i dette kommentarfeltet! Superfin blogg, superfin jente<3 digger deg!!

    9. Er så sykt sant! Opplever det samme atm… Folk som ikke takler andre mennesker fordi dem er grei med alle osv f.eks. Redd for at andre skal ta lyset deres, også må de rakke dem ned med rein sjalusi fordi dem “ikke takler” dem. Også har dem egentlig ingen grunn til å hate/være sjalu på personen. Dem bare gjør det for at andre skal se ned på den “gode personen” sånn at hatersene kan komme i midten av oppmerksomheten igjen….

    10. Ja folkens dette er til Ariel! Ikke vær dumme. Ariel lekte deilig på bloggen hennes ut av blå liksom? Snakk om hate liksom.

    11. H: Dialekt er ikke et skriftspråk. Det finnes 2 skriftspråk i Norge, og det er nynorsk og bokmål. Morsomt at du rakker ned på andre sine skrivefeil når du knapt klarer å skrive et eneste ord riktig selv.

    12. Hei! Jeg er helt enig i det du formidler!
      Men jeg synes det er utrivelig å lese at du “henger” ut en person du kjenner. Det burde du heller ta med kun det det gjelder 🙂
      Men ellers topp innlegg og blogg!

    13. Herlighet!! Du som kaller deg for “H” her… Ta så ro ned litt aa! Du skriver faen meg feil selv, så kritiserer du Isabel for skrivefeilen? Faen for en idiot, også skylder du på at det er på grunn av dialekta di? Jaaa?? Isabel snakker dialekt hun også! Og dessuten hvor flink du er i norsk skriftlig så bommer man iblant! Ta så ro ned litt aa!! Ta deg en joggetur du, så du får pustet ut litt 😉
      Isabel! Syns det er så flott innlegg! Du er så god🎀 Du er skikkelig godhjertet person! Jeg er 23år og klikker meg på bloggen din hver dag! stå på!🎀❤️

    14. Dette er nettop hvordan verden fungerer. Om noen ikke “klarer” å skriv et ord riktig eller feil er vel samme det? De som ikke liker hverandre eller de som trenger å slenge dritt for å føle seg bedre selv kan vel bare unngå å gå inn på eller omgås med personen. Det viktigste er vel at man gjør noe bra? Det blir for dumt med drittslenging og fjortis opplegg :/ stå for den du er Isabel⭐️

    15. Drit i alt hatet, Isabel! Du er en fantastisk jente både på utsiden og innsiden. <3 herlig innlegg ❤️ fortsett sånn og ikke la noen sjalue mennesker hindre deg 😘

    16. Det er A sant? Kjenner ikke jenta, men slik du beskriver henne lyser av hun.. Stå på flotte jente <3

    17. Hvis dette er siktet til Ariel så må jeg bare si jeg er helt enig, og you go girl! Ariel har alltid og jeg mener ALLTID vært bruk og kast mot vennene sine. Hvor mange har venner har hun egentlig nå som virkelig kjenner henne? Ikke spesielt mange. Vi som kjenner henne fra barneskolen vet alt det her. Synd at halve Norge er så naive og tror på den her good girl attituden hun tvinger frem. Sist hun var hjemme i Nordland var det kun drugs og sex med flere forskjellige menn, og nå skal hun prøve å fremheve seg selv som den ordentlige jenta som ikke er en “partyqueen” lengre. Sist jeg så henne var hun rimelig partyqueen totalt rusa på flere forskjellige midler.

    18. Skjønner poenget ditt veldig godt, men hjelper vel ikke å starte innlegget med å snakke stygt? Syns forsåvidt det Ariel skrev er rett og slett kvalmt. Tenk å drive med nettmobbing på en åpen blogg for hele landet å se. Da er man ganske teit

    19. Ganske dårlig gjort av Ariel å skrive den innlegg hun skrev. Assa alle skjønner den er direkte til deg Isabel, men ting er at HVORFOR skrev hun den? Den kom plutselig ut av blå liksom? Har dere krangla elns, fordi der tok hun ganske hardt assa. DEt var veldig frekt, men samtid ganske sant i alt det hun skrev. Men hun ikke trengte ikke å dra den liksom, litt sjalusi syns jeg. Men du SANK ganske LAVT i samme nivå som hennes, når du lar deg bryr seg om det, for akkurat nå beviser du at det er du er BITTERT og at alt hun skrev påvirka deg veldig, og det setter deg i dårlig lys.

    20. Synes ikke det er fint å lyve om Ariel og Sophie. Hva andre ting lyve du om? Jeg har vært en fast leser på bloggen din. Men jeg liker ikke mennesker som lyver. Trist men sett heller strek over dette her. Neste gang du føler deg truffet eller noen skrive noe om deg. La vær. Vis at du ikke bryr deg. 😘

    21. Isabell, legg ut printscreen, for nå er det mange som tror at du lyver og finner på. Vis dem imot. Ariel har også skrevet på bloggen sin at hun og Sophie er venner og bor fortsatt sammen. Så du burde legge ut den samtalen du har, for å vise at du ikke snakker bullshit. One Man Army Isabel and her fans. Vi støtter deg alltid

    22. Anonym: Ha ha! Det er rett før altså, jeg kan motbevise alle hennes små løgner. Jeg har ingenting å lyve for, jeg har en god blogg og trenger ikke bruke andre for å få “klikk”. Det stod i meldingen at det ikke var til meg, men til Sophie. At de kranglet før de dro til Tyrkia, og at hun har flyttet ut der fra. Om hun skal ta denne ballen videre så blir printscreen en fin ting, men ikke her på bloggen da jeg ikke ønsker å gi det mer oppmerksomhet. 🙂

    23. Ariel sier jo at det ikke var til Sophie, og i hennes siste innlegg skriver hun at hun er sur fordi du har løyet på bloggen?
      Jeg forstår ikke helt.. Ariel har også sakt på video for noen uker siden at hun flytter ut pga. hun skal bo med en annen vennine som har større leilighet. Er du sikker på at hun ikke sa det var til Sophie for å skjule at det var egentlig til deg?

    24. Skjønner virkelig ikke hvorfor du lar deg påvirke så lett hva andre mener om deg,ikke bry deg så mye. La folk snakke, og hev deg i det minste over det. Eller, ta det opp med DEN personen det gjelder, i stedenfor på en blogg. Selv om A har det skrivd det på hennes blogg, kan jo du vise at du er mer voksen å ta det opp
      Med henne 🙂

    25. Sorry Isabel, men her må du bevise at du har rett 😉
      Du kan ikke lage en greie av dette, kalle folk for løgnere og så IKKE legge ut skjermdump? Haha. Den som juger her er deg. Du sier A, men er for feig til å si B, hva? 😉
      Dramaet kan du ikke legge noen demper på når du selv er med i leken. Vis alle at du er skinnhellig nå da 😉

    26. Det verste av alt er vell egentlig du som bare antar med det første.
      Innlegget til ariel var ikke ment direkte til deg(regner med det er hun du sikter til) med det første, for hun faktisk skrev ikke navnet ditt.
      Men synes ikke du det er litt ironisk at de fleste leserne gjettet seg til deg?
      Kanskje du burde tenke på hvordan du fremstiller deg selv på bloggen(da snakker jeg ikke om plastikk operasjonene).
      Du fremstiller deg litt som en bitch med makt og “her skal ingen tråkke på meg”.
      Det er greit nok det å ha en slik holding, men noen ganger må man se om bena er godt planta på jorda!
      Du trengte faktisk ikke å kommentere offentlig på innlegget til ariel hvis du følte det var direkte til deg, du kunne snakket med henne først om det!
      Spurt om innlegget var rettet mot deg. Spørre hva slags feil inntrykk ariel har fått av deg. Og rett og slett være sårbar. også ta det derfra.
      For meg som leser virker du bare som en dramatisk person som vil lage en sak ut av det på bloggen din for å få mest leser klikk.
      Bra jobbet 🙂
      Hvis ariel hadde skrevet om deg med ditt navn og du faktisk ikke hadde laget en sak ut av det så hadde jeg faktisk tenkt at du er en bedre person som faktisk ikke bruker energi på og må forsvare deg hele tiden ovenfor alle!
      Ikke la enkelt dritt gå inn på deg og få en utagerende reaksjon, vær heller rolig og tenk før du skriver.

    27. Kjære Isabell, jeg kan starte med og si at jeg elsker å lese bloggen din fordi du er så flink til å dele dine meninger og andre ting.
      Men jeg må helt ærlig innrømme at jeg er litt skuffet over deg akkurat nå! Det innlegget som Ariel delte var ikke akkurat rettet mot deg, men toppbloggere generelt. Alle toppbloggere har noen av de punktene i seg, og det er det som gjør bloggene deres så interessante å lese. Men det at du gikk så langt ved og sette ut det rykte om at hun ble kasta ut og at de hadde kranglet fordi du var så sikker på at et innlegg var rettet mot deg(som det overhode ikke var), det hadde jeg virkelig ikke trodd.
      Som sagt, jeg elsker bloggen din. Men du kan kanskje roe deg ned noen hakk 🙂 <3 stå på videre

    28. Å du snakker om drittprating å slikt, hva er det du gjør nå? Jo i dette innlegget har du hengt ut en person, selv om det ikke er navn har du fortsatt snakket dritt om en person! Du er lagt ifra bedre en alle andre jenter, du er jente du også å du er en bitch som alle andre!!

    29. Morsomt hvordan folk sier du henger ut folk. Hahah du prøver bare å si din mening av saken noe som en blogg faktisk er lagd for. Huff, så masse fucka folk der ute. Digger deg og meningene dine! Stå på, slay them all.

    30. Hva synes egentlig Daniel og Pierre om det her? De er brødere. Så holder kjærestene dems på med dette?

    31. Jeg kjente jeg ble litt irritert over at du skrev “Her i Oslo finnes det mye falskt”. Det er “ok” at det er din mening, men jeg mener at det blir helt feil å skrive det i den type innlegg som dette og egentlig generelt. For det finnes falske mennesker over alt, uansett hvor enn du går. Det er ikke slik at Oslo har flere falske mennesker enn det Stavanger har, det kan være du har fått inntrykk av det, men ikke påstå det som om det er fakta. Selv om du ikke sier at alle i Oslo er falske, blir det litt som å
      gjøre det for det i et slikt innlegg som det her, for Oslo er stort og det er mange flere mennesker her enn det du har møtt på. Får å få respekt på man gi respekt, det syntes ikke jeg du gjorde i det første avsnittet. Jeg har absolutt ingenting i mot deg som person så det er sagt, i tilfelle du får den oppfatningen av kommentaren min nå. Dette var bare min mening om teksten og ikke deg 🙂

    32. Anonym: Det lå ute i 1 time ca, men jeg ønsker ikke å gi dette mer oppmerksomhet så jeg fjernet det 🙂 Jeg fikk bevist mitt, hvert fall og det er det jeg ville oppnå.

    33. Anonym: Vel… Pierre er ikke akkurat overrasket, og han har ingen kontakt med Ariel. Det har han ikke hatt på lenge heller, og det siden før vi ble sammen. Du kan vel regne det ut selv, hehe 🙂 Ikke så fan, om man kan si det sånn.

    34. typisk jenter. mange av de der ute desverre. Kristiansand er ikke noe bedre skal jeg si.. Jenter må alltid snakke negativt om andre, bare for å føle seg bedre!

    35. Hev deg over Ariel! Du er mye bedre 🙂 Tror ikke hun skjønner helt hva hun snakker om i det blogginnlegget sitt. Det er en grunn til at dere er over henne på topplisten! Liker bloggen din veldig godt!

    36. ISABEL HÅPER DU ALDRI SLUTTER Å BLOGGE!!! Du er den beste bloggeren jeg vet om, du opdaterer jevnlig og du har spennende innlegg. Du har flere tusen lesere, du tjener på bloggen din, OG du er ÆRLIG om alle operasjonene dine, noe som er heeelt greit!! ARIEL ER SJALU, Å DET KLARER NOK ALLE Å SE!! HUN ER SJALU FOR DU ER SUKSESSFULL Å HUN ER SJALU FOR PIERRE ER FINERE ENN DANIEL 😛 hehehehh stå på!!

    37. Vil bare si at jeg til vanlig liker bloggen din, og jeg liker deg som person, og budskapet i innlegget er jeg helt for, men for meg blir det litt feil å snakke ned noen i samme innlegg, uavhengig om de har gjort noe først. Det blir liksom feil å si “ikke oppfør deg sånn” samtidig som du gjør det du ber andre la være å gjøre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg