photoshoot with a dog

Hei og hopp!

Hvordan går det med dere? 🙂 Jeg håper dere har det supert! Jeg har hatt en fin dag med min kjære. Vi testet (endelig) ut en ny restaurant på Alexander Kiellands plass, og herrefreeed så godt maten smakte! Jeg forteller mer om det i kveld. Nå må jeg fikse litt papirarbeid, for i morgen går turen til Kristiansand på business møte. GLEDER MEG! Dette er et ekstremt stort steg for meg, og jeg er i lykkerus! Forteller mer om det i morgen 😀 Jippi!

Vi snakkes, fine. Jeg er så glad i dere! 

6 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg der du skriver om din russetid, og hva du tenker om russ russeknutene pris på busser osv

    2. Heia, Isabel! 🙂
      Jeg bruker aldri å kommentere på innlegg, men idag klødde jeg rett og slett i fingrene og følte at jeg bare måtte kommentere.
      Du virker som en utrolig jordnær, søt og godhjertet jente som passer på de du er glad i, og jeg sitter konstant med et smil når jeg leser innleggene dine. Jeg får så vondt inni meg når jeg leser de negative kommentarene som folk legger ut, og du er så utrolig sterk som takler det og fortsetter å blogge på den måten du gjør!
      Jeg blir selv 22 i år, og om jeg i det hele tatt får til halvparten av det du har klart nå i en alder av 22, når jeg er 40, så sier jeg meg fornøyd med det. Jeg tror ikke noen hadde klart å fått til alt du har fått til til nå, og det sier mye om hvor flink du faktisk er.
      Det kan ikke være lett å ha en av de mest leste bloggene i Norge, og sjonglere det å skrive interessante innlegg og attpåtil passe på at man er et “godt forbilde” for å ikke få hat. Og jeg synest du er kjempe flink, og du burde være damn proud av jobben din! 90% av befolkningen hadde absolutt ikke taklet å hatt den jobber du har, og du mestrer det så godt at jeg blir nesten litt stolt av deg selv om jeg ikke kjenner deg. Er det rart? haha!
      Håper vertfall du vet hvor utrolig dyktig du er, og du burde være stolt av den personen du er, Isabel. Ønsker deg masse gode, varme klemmer, og lykke til videre ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg