Min økonomi!

Nå er det en lettet og fornøyd frøken som blogger. Jeg var jo i Kristiansand i dag som dere vet, og jeg fortalte at jeg skulle i et møte. Jeg er happy som kan meddele at jeg har fått en super regnskapsfører, selveste “blogge-regnskapsføreren”, hehe! Fra nå av får jeg hjelp av Geir til å håndtere min økonomi og alt som følger med. Herlighet så godt det føles å få hjelp til denne biten. Jeg har brukt svimlende høye summer de siste månedene, og det er ikke greit. Jeg har store planer, og da må jeg være smartere når det kommer til pengebruken. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så nå dere, nå blir det endelig litt struktur med hjelp av Geir! Det føles godt å ha en som «kjefter» på meg og setter krav til hvor mye som må spares og hvor mye jeg kan kose meg. Det var på tide! 🙂

28 kommentarer
    1. Du har så innmari korte innlegg, utrolig vanskelig å bli “kjent” med deg. Hadde virkelig satt pris på litt mer dype innlegg, fortell mer om deg selv 🙂

    2. Har du sett vad Elin bergelus har skrivit på hennes blogg!! Kolla det var så fint skrivet om dig 🙂

    3. It shouldn’t be that difficult to manage your own money! I don’t mean to be rude, but don’t you think you’ve taken it a little too far? You have become rich within the past year, and you have already spent so much that you need to spend even more on a manager !!! How about just stop living in hotels? Not when you’re travelling of course, but when you’re home in Oslo? I hope this makes sense, because I really mean well although it may not seem like it:)

    4. Aw! Så flink du er!👌🏻
      Jaa, nå som bloggen går så bra burde du kjøpe
      deg en bolig😄🙏🏼så er du sikra, og har din egen!
      Det hadde jo vært fantastisk!
      Elsker bloggen din💋

    5. Gir deg en liten utfordring. Du snakker alltid om de overfladiske tingene – sminke, penger, operasjoner, utseende. Hva med å prøve å engasjere seg i noe? Regnskogen, dyrevern, fattigdom. Jeg kunne ramset opp i evigheter. Du velger helt klart selv hva du vil engasjere deg i, vi alle er forskjellige med forskjellige meninger og synspunkter. Vil også gjerne du skal se serien Sweatshop. Første sesongen kom i 2014 i Norge, om jeg ikke husker feil. Nå er det også kommet en sesong i Sverige, og en norsk sesong 2 er på vei. Serien handler om tekstilarbeidere i Kambodia, og om hvordan deres liv er. Store kontraster fra våres liv.
      Hadde satt pris på om du kunne skrevet litt om noe med mer mening. Noe som engasjerer folk. Du har en stor stemme som når ut til en aldersgruppe som kanskje ikke er så lett å engasjere. Du kan gjøre en forskjell.
      Dette er ikke kritikk, bare en oppfordring som jeg tror mange av dine lesere ville ha satt pris på. Hvert fall jeg.
      Hilsen en engasjert ungdom, med en liten stemme.

    6. Du er en blogg klikkhore. Du hauser opp på snap om innlegg som egentlig ikke er interessante for fem flate øre. Du lurer leserne dine. Hvorfor lage big deal ut av su har en regnskapsfører. Skjønner du er ny i gamet og er svært umoden. Men det er ganske vanlig å ha en regnskapsfører. Helt utrolig hvor langt du går for å lure leserne dine. Voks opp og se på deg selv en gang. Hva er du?

    7. Ærlig talt folkens… det å klage på innleggene hennes og innholdet kommer dere ingen vei med, la hun få styre som hun vil og skrive som hun vil. Det påvirker ikke dere om hun tar en ny operasjon, betaler noen for å hjelpe hun med økonomien, engasjerer seg dypt i noe eller bor på hotell når hun er i Oslo. Tydeligvis har ikke folk bedre å gjøre enn å rakke ned på et så bra og ikke minst vakkert (!!!) menneske. Trist at verden er blitt sånn. Stå på Isabell, du er fantastisk <3

    8. Det er kos å bruke litt penger å unne seg litt men selv med mye penger så er det greit å kunne få litt hjelp . Jeg hadde bod på kjøpe senteret hehe 😂

    9. Bare fordi man tjener godt i et år har man ikke automatisk råd til å kjøpe seg en bolig folkens. Man må tross alt ha 15% egenkapital for å få lån! Ergo må Isabel ha minst 500 000 på sparekonto om hun vil kjøpe en grei leilighet i Oslo, noe jeg tviler på at hun har klart å spare på et år. Det er mer sansynlig at 500 000 er det hun tjente sist år. Dessuten er ikke blogging et trygt yrke med faste inntekter. Det er usikkert hva man tjener som blogger om 2 år f.eks, og derfor hiver ikke bankene lån etter bloggere. Man skal kunne betale ned på lånet hver mnd, og også ha økonomi til å takle en eventuell renteoppgang. Men det er bare å begynne å spare Isabel;)

    10. Hei! Hvorfor lar du søstra di vifte med en høg sum penger på snapchat? Skjønner at du vil være en snill søster, men synes du det er så lurt å vise det i det offentlige?

    11. Dette er nok veldig lurt AV deg, om litt så forsvinner du nok fra topplista i og med at det er nye folk fra paradise i år. Du er ikke Sophie Elise liksom, du blir til en “gammel” kjendis om jeg kan si det slik. Spar pengene dine før det er for sent. Synes også det var sykt at du gav søstera di 11 tusen, da forventer hun 12 tusen neste år noe du neppe kommer til å ha råd til når den tid kommer::

    12. til anonym: Haha hvem er du til å dømme det, du er jo en av dem som gir henne klikk og lesere? så latterlig :´) stakkars deg…. sjalusi-sjalusi-sjalusi
      har troen på deg jeg Isabel!

    13. Dere er syke med alle kommentarene deres. Isabell bestemmer selv hva hun gjør med pengene hennes, bloggen hennes, søstern hennes osv.. Forstå at mennesker er forskjellig! Ja, hun har en blogg og er en offentlig person, men det gir ingen grunnlag for at folk skal kunne tro dem kan slenge alt mulig piss.
      Isabell stå på! Jeg må si at jeg liker bloggen din som den er. Jeg er også glad for at du ikke har så himla lange innlegg. Det syntes jeg blir kjedelig.
      Du er 2-3 plass på blogglista og folk skal gi deg kommentarer på hva du burde gjøre og ikke gjøre! Hahaha.. Det er komisk sant? You go girl!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg