JEG OVERRASKET MAMMA MED FERIE!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

AND I’M OFF AGAIN!

JIPPI! I kveld reiser jeg utenlands igjen. Jeg er veldig impulsiv og spontan av meg, og det resulterer ofte i reiser på kort varsel. For to dager siden booket jeg tur til London og overrasket mamma. Jeg er så glad, og jeg gleder meg masse til å vise mamma den nydelige byen. Jeg har vært der to ganger tidligere, jeg får aldri nok av tidenes shopping heaven. Så i kveld setter vi kursen mot England med tomme kofferter!

Jeg er noenlunde kjent, men jeg blir veldig glad for deres beste tips! 🙂 Stor klem fra en reisesyk Bella!

21 kommentarer
    1. Så gøy:) London er bra 👌👌 Kos deg masse med mammaen din❤ Hilsen Hilde din faste leser 😁😁

    2. Hva syns regnskapsfører Geir om
      dette da? Men ellers veldig hyggelig gjort av deg 🙂 Det fortjener hun nok!

    3. Du må kjøpe belgisk vaffel på wafflemeister i Oxford street, dra på musikal og Harry Potter-land 🙂

    4. Har du vært redd for om Pierre skal være utro mot deg? Jeg lurer siden han var det mot Martine. Er bare noe som har surret i hodet, dere er jo så fine sammen! Bare lurte på tankene dine rundt det. Ha det fint i London:)

    5. Penger penger penger ! Fy f for ett forbruk du har! Du er kun 22. Du vil skjønne når du får noen år til på deg !

    6. Du burde unngå oxford street om du ikke er keen på å gå i masse folkmengder og bare turister. Kan anbefale Westfield i Sheperds Bush som et godt alternativ og MYE mindre folk! De har også egen “dyr” avdeling med LV, Mulberry, Burberry, MIU MIU +++
      Du burde også gå innom Camden, hvor det er matmarked og andre markeder. På søndager er Brick Lane et MUST. Er masse vintage butikker, samt mat markeder (eller du er vel så kresen at du spiser ikke noe?).
      Når det kommer til sightseeing, så er det veldig fint å gå langs themsen i southbank (det er rett med London Eye.) Covent Garden er også et veldig koselig sted med masse koselige barer/restauranter.
      Når det gjelder utsiktspunkter så vil jeg anbefale Primrose Hill (ligger rett med Camden) og det er en park, så du kan sitte der og kose deg og ta noen øl og se utover. Ellers så har du The Shard, som også har bar/restaurant og der må du kle deg fint for å komme inn, utsikten er helt syk og kan anbefales. Derimot den beste utsikten får du på Sky Garden. Der må du bestille billetter (men de er gratis), og der har de også en bar/restaurant, hvor de har enda bedre utsikt enn The Shard og veldig gode drinker 😉

    7. Dra på den italienske restauranten Assaggetti! Den er helt rå, og ligger veldig sentralt:) Kos deg masse Isabel! Du er god som tar vare på moren din:*

    8. Har vært mye i London, skal tilbake om 1 mnd.
      Victoria secret i new bond street er jo et must 🙂
      Jamies italian anbefales, den ligger rundt i hele london 🙂
      Anbefaler også en tur på musical, det går det jo en haug av, så det er bare og velge og vrake av hva slags musikaler man liker 😉
      Håper du får en fin tur.

    9. Hei!
      Bor selv i London og må få anbefale deg å reise til Kingston! Ca 20 minutt på tog fra sentrum! Like bra shopping som i Oxford street, men mye finere og mye mindre folk!
      Beste spiseplassen er jo Nandos da. haha.
      Ha en fin tur!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg