De viktigste for meg

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei og hopp!

Jeg har ikke hatt tid til å fortelle om i går kveld. Jeg hadde lovet kidsa å ta dem med på kino å se Jungelboken, så da var det ingen ting annet å gjøre enn å booke et sent fly slik at jeg kunne holde hva jeg lovet før vi reiste. Jeg og Pierre lekte foreldre nok en gang, og som alltid gikk det glimrende. Filmen var super, den vekte mange barndomsminner hos både meg og P. Veldig koselig for både voksne og barn, filmen anbefaler jeg virkelig, om du så er 12 eller 30!

Ingen ting er viktigere for meg enn mine små søsken. Kjærligheten jeg har til dem er mektig! ♥​

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

♥ Pappa Pierre og mamma Isabel!

14 kommentarer
    1. Syns det er så merkelig at du kaller det å passe søskna dine (som ikke akkurat er spebarn) for å “leke foreldre”. Det å passe søskna sine er noe alle storesøsken gjør,og det er ingenting “forelder-aktig” over dette,det er sånn det er å være storesøsken. Mulig det ikke var slik du mente det, men jeg føler at du skryter av at du er så snill som “leker mor” med søskna dine,når det å ta småsøskna sine med på slike ting er en selvfølge når du er såpass mye eldre enn dem. Føler også at hele det “leke forelder” får det til å høres ut som om du ikke kjenner dine egne søsken så godt, det er noe distansert ved det. Som om du bare var barnevakt for nabobarna. Mulig jeg overreagerer, men det er bare noe ved måten du formulerer deg på (når det gjelder å passe søskna dine) som jeg ikke liker 😉

    2. Det høres rart ut at du ser på deg selv og pierre som foreldre for søskene dine :p dem er ikke akkurat babyer

    3. Til “Kelz” VÆR SÅ SNILL Å GJØR DEG SELV EN TJENESTE – SKAFF DEG ET FUCKINGS LIV JÆVLA IDIOT!! Ser du virkelig ikke selv hvor idiotisk det du skrev er???? Du er så FUCKINGS kjip! JEG SYNES INDERLIG SYND PÅ DE SOM MÅ OMGÅS MED DEG!!! At du kommer med en hel roman mot det at noen kaller det “å leke foreldre”, altså det ligger til og med i selve setningen at de LEKER det!! vel…. Akkurat som når man sier “leker kone” der man lager mat til seg selv, selv om man verken har mann eller lignende! Kan du selv forestille deg hvor kjip du er????? Først kommer mennesker og dyr, så kommer avføringen vår, og laaaangt under der igjen, der er deg! GOD BEDRING A!

    4. Syns synd i deg. Du er lik søsknene dine lenger i det hele tatt!! Til og med øyene ? Hva har du gjort med deg seg liksom?

    5. Kan folk lære seg å skrive?? Det er ikke noe poeng i å kommentere hvis man ikke klarer å lese hva du skriver.
      Og til deg “Jævla stakkarse dritt Kelz”: Du er ikke så veldig mye bedre selv, hehe, som tar deg tid til å kjefte på “Kelz” 🙂 DU sitter bak skjermen og skriver piss du og. Haha huff, DU er stakkarslig kjære deg

    6. Lite tips: det er mulig å svare på andres kommentarer (som du ikke er enig i) på en mer ordentlig måte. Ingen klarer å ta en kommentar med ren klikking seriøst. Pust!

    7. Jeg tror ikke jeg kan ta den kritikken seriøst. Måten dette ble skrevet på, sier jo sitt. Tror nok ikke personen bak er så gammel,i motsetning til meg selv,som er på Isabel sin alder. For meg ville det bare aldri falt meg inn å kalle det å passe mine EGNE småsøsken å “leke foreldre”. Jeg har 4 småsøsken selv. Jeg har alltid vært storesøsteren deres, jeg har trøstet dem, lekt med dem,irettesatt dem,tatt dem med på ting osv. Men jeg har da aldri vært noe forelder fordet.Og en annen grunn til at jeg syns Isabel ordla seg merkelig,er jo fordi disse ungene er så store at de passer vel stort sett seg selv (skulle man anta). Man får null trening i rollen som spedbarn/småbarns-foreldre ved å passe så store unger.
      Isabel kan for all del kalle det hva hun vil,men som storesøster til 4, klang dette bare rart i mine ører. ☺

    8. Helt enig med Kelz. Har søsken som er 9 og 11 år yngre enn meg. Jeg henter de i blant på skolen, tar de med på kino, hjelper med lekser, kjører på fotballkamp, tar med på middag osv. Jeg føler aldri at jeg leker forelder?? Jeg er storesøster. Det innebærer også et ansvar 🙂

    9. Søsteren din var så sinnsykt lik deg (merk: var) Trist at du ikke ligner på noen i familien din lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg