Dagens planer!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

God morgen, fine lesere ♥ Hvordan har deres helg vært? Jeg håper den har vært super! Nå har jeg akkurat våknet, og jobber litt på mac-en før jeg skal vekke mamma for frokost. I dag står sightseeing på planen! Mamma har jo aldri vært her før, så jeg tenker at det er viktig at hun får se både Big Ben og London Eye. Er det noe annet merkverdig jeg bør ta henne med på? Vi har lyst til å dra på musikal i kveld, vi får se hva det blir til. Jeg koser meg super masse med mammaen min, det er så godt med litt mor og datter-tid. Sist vi reiste sammen var da jeg var rundt 7 år, mener jeg. Det er en god stund siden nå, for å si det sånn. Gårdagen var fin, og jeg vet at det vil dagen i dag også bli. Det skal jeg sørge for. Så lenge mamma koser seg, er jeg happy! Det er jo vår siste fulle dag her, så det gjelder å bruke den for alt den er verdt!

Nei, dere. Nå skal jeg vekke mamma og gå ned på frokosten. Dere hører mer fra meg senere! 

30 kommentarer
    1. Jeg anbefaler Phantom of the opera hvis dere skal på musikal. Det er en helt fantastisk forestilling – helt klart den beste. Den er sår, romantisk, håpløs og dramatisk. Andrew Lloyd Webber på sitt aller, aller beste! Dra dit a! Da blir jeg glad! Vil at alle skal få gleden av å oppleve noe så sterkt. Husk å nyte et glass rødvin til. 😊

    2. Du bør stikke innom Abercrombie&Fitch, Hollister, M&M world, Urban outfiters, pink og juicy couture❤️❤️❤️ Anbefales virkelig

    3. Løvenes konge er jo en klassiker om du skal på musikal.
      Dersom du har mulighet er det fantasisk å dra opp i the shard Fantastisk utsikt over London!

    4. Så koselig Isabel😄
      Kan du legge ut bilder av deg og mamman din?
      Hadde vært koselig å sett bilder av begge to på shopping osv😄❤️

    5. Kan du snakke persisk Isabel? Eller noe setning, ord?
      Lag en video der du snakker med moren din litt på persisk.
      Tror set hadde vært så spennende for leserne?😄😄 jeg snakker persisk selv, så hadde vært kult å høre litt😄❤️

    6. Kos deg masse med mammaen din i London!
      Jeg leste mange av kommentarene du fikk på ditt forrige innlegg, og folk skriver de får helt sjokk av deg – jeg fikk helt sjokk av deres kommentarer! Altså, ærligtalt.. Når man er i London så shopper man, alle jeg kjenner som drar dit sier jo at de drar på en shopping tur. At du hadde kjøpt med deg altfor mye er jeg ikke enig i, jeg så nemlig på bildet og så at du hadde jo kjøpt ting fra sokker til skjorter, og det er ikke noe galt i det! De fleste som skrev disse stygge kommentarene om hvor forferdelig du er Isabel; de har det nok ikke så greit med seg selv, er dessverre mange jenter som blir sååå sjalu på andre som drar å reiser og shopper, kanskje fordi de ikke har råd til det selv for øyeblikket, så legger de heler igjen en drit frekk kommentar om hvor jævlig du er… Til alle der ute som skriver disse dritt kommentarene: Skjerp dere! Og Isabel, KOS DEG og SHOP!

    7. Dere burde ta en tur på Jack the ripper tour. Den er guidet og kjempe spennende. Får sett masse av Londons gater og historien bak masse morderen Jack

    8. Anbefaler dere å dra til madame tussaude (forskjellige kjendiser laget av voks) og noe lignende der dere får med dere historien om Jack the ripper, hvordan det var å leve på f.eks 1800-tallet. Skal visst være Harry Potter studios også, det har jeg ikke vært på da det var mange år siden jeg var i London.
      Kos dere masse 😀

    9. 11 tusen kr på klær er galskap😳 Men jeg hadde gjort det samme hvis jeg hadde hatt penger. Men vær forsiktig med pengebruken, sånt at du ikke går på en smell. Kos dere😘

    10. Guud jeg så på snap noen av de dyre kjolene du skulle kjøpe!! Wow så pene!!! gleder meg virkelig til å se dem på deg😍

    11. Til Anonym: Hvordan vet du at hun brukte 11.000,- på klær? For meg ser det ut til å være mye mer enn det

    12. Vil anbefale Wicked, Mathilda, Lion King, Cats, We Will Rock you, Miss Saigon! Alle disse er fantastiske på ver sin måte er noen av de største klassikerene! Ingen av hverfall disse vil du bli skuffet av

    13. Det er to uker siden jeg var i London. Har vært på to musikaler Queen og Thriller (Micheal Jackson). Anbefaler Thriller på det sterkeste og balkog view 🙂 Kos deg

    14. Et lite tips; ta subway til Notting Hill Gate og besøk Portobelle Road Market. Sinnsykt kult sted og ikke minst shopoholic heaven for de som liker det! 😀 Inkludert med people’s watching og digge cafeer = fantastisk! Jeg elsker Notting Hill! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg