VICTORIAS SECRET

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

EVERY GIRLS’ DREAM

Victorias Secret was a blast! Jeg tilbrakte flere timer der inne og fant mye fint med god hjelp av en hyggelig frøken som jobbet der. Vi hadde veldig lik smak, så det ble fort mange fine skatter som falt i smak hos meg. Hun fant frem, og løp over hele butikken for å vise meg det fineste de hadde inne. En god selger, ha ha! Men altså, hvorfor har vi ikke VS i Norge? Ikke disse småbutikkene med parfymer, men store med undertøy og bikini. Det er jo helt på tryne at vi ikke har det! Jeg er rimelig sikker på at de fleste jentene i Norge sier seg enig, he he.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er jeg sikret til sommeren melder sin ankomst. Bikinier har jeg nok av nå, for å si det sånn. Det er ikke lenge til jeg får tatt de i bruk heller, jippi! 

25 kommentarer

Siste innlegg