INNKJØP – DAG 2

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi hadde en koselig dag både i Oxford Street og på Westhill shoppingcenter på kvelden. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; London er shopping paradis. Det er helt fantastisk! Butikkene, utvalget, kvaliteten på alt.. Ja, jeg har ingen ting å klage på. Om du planlegger å shoppe bør du virkelig dra hit. Du vil finne alt du behøver + litt (mye) mer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå er jeg fornøyd og happy, dere! Uansett hvor materialistisk dette enn måtte være, er det helt OK for min del. Slike turer som dette er vi alle unnet med god samvittighet en sjelden gang, og det får ingen ta fra meg. Nå gleder jeg meg bare til å få tatt alt i bruk! Jippiiii.

35 kommentarer

Siste innlegg