innkjøpsvideo?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Først og fremst, TAKK for alle fine kommentarer på mitt forrige innlegg! Det varmer hjertet mitt ♥ Jeg er kjempe fornøyd med min nye look, selv om jeg støkker til når jeg skimter mitt eget speilbilde. He he, litt uvant men veldig fint! Jeg har hatt en fin dag sammen med familien og min elskling i dag. Vi har sett på prank videoes og kost oss med både brownies og digg middag. Jeg er fortsatt hos mamma og slapper av, må nok komme meg hjem snart. I morgen er en hektisk, men veldig spennende dag med masse møter, så det gjelder å være uthvilt og på mitt A game. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Over til hva dette innlegget egentlig skulle handle om; denne her innkjøpsvideoen. Det er veldig mange av dere som har etterspurt en slik haul etter London-turen, og jeg setter stor pris på at dere kommer med ønsker til meg. Jeg tenker egentlig at det vil bli veldig kjedelig med en slik video i denne sammenhengen, rett og slett fordi at det er så masse. Jeg vet ikke helt hvordan jeg eventuelt skal få det til uten at jeg bare river opp et og et plagg, liksom. Er det spennende? Istedenfor tenker jeg heller at jeg viser dere innkjøpene i antrekks innleggene mine fremover. Det kan jeg love dere at det blir mye av, og på den måten vil dere få et mye bedre inntrykk av hva jeg faktisk har kjøpt. Hvordan høres det ut for dere? 🙂

83 kommentarer

Siste innlegg