EN STOR FORANDRING!

Sponset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

BACK TO BLACK

Åååå, nå er jeg så happy!! Ser dere noe nytt på denne frøkna? Jeg har fått svart hår! Once you go black, you never go back. Ikke sant? He he. Jeg behøvde virkelig en forandring nå, så derfor kjørte vi rett og slett på med all black. Jeg har tilbrakt et par timer i frisørstolen hos beste Ann Beate på Hendrix Hair avdeling Torggata. Her går jeg jo alltid som dere allerede vet, og det er med god grunn. Jeg får alltid det resultatet jeg ønsker meg + litt til. Ann Beate er the queen! Ingen, og da mener jeg ingen, andre får røre håret mitt ever again. Jeg har gått fast til henne siden i fjor sommer, så henne kan jeg virkelig gå god for. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ble det ikke fint, vel? Jeg føler meg litt bitchy med denne looken, og det liker jeg haha! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om du skal til frisøren i nærmeste fremtid anbefaler jeg Hendrix Hair Torggata. Fint og avslappende lokal, super hyggelige ansatte og, ja… Jeg har ingenting å klage på, de er fantastiske! 🙂

For timebestilling:

SMS: 922 59 736

Tlf: 22 69 51 53

ADRESSE: OSTERHAUSGATE 9

52 kommentarer
    1. Isabel, jeg legger bestandig igjen fine og også ærlige kommentarer fordi jeg liker veldig godt deg og bloggen, så jeg håper du ikke blir trist eller sint nå: Personlig syns jeg du er SÅ utrolig pen med den fargen du hadde før du farget det! Helt svart var pent, men jeg syns det ødela mye av looken din… Men det er bare min mening! Du er en fantastisk pen jente uansett, men jeg ville hatt det litt lysere om jeg var deg 🙂

    2. Synes du kledde det kjempegodt! Blir mye mer eksotisk:) helt nydelig, du “forsvant” litt i den mellombrune fargen

    3. Kjempe fint det ble! Du kledde det kjempebra.
      Kan du en gang prøve helt lyst hår? Tror det hadde blitt veldig kult på deg, og til din stil.

    4. Taaaakk!!! Jeg visste det ås haha . du passe det skikkelig, svart hår er bare deg likso . Siden du er brun, nå ser du skikkelig bitch ut, men du er jo det, passer attituden din og jeg liker det. :£D

    5. Wooow!! Så sexy 😍 Du kledde det skikkelig Bella💃🏼
      Ohhhh nå ble jg såå misunnelig🙈 Du er så perfekt!

    6. Det er helt greit å ha forbilder, men du kommer aldri til å se ut som Kim, så hvorfor prøver så hardt? Man kjenner jo ikke “isabel” igjen, å det er ikke ett bra forbilde for de unge som følger bloggen din. Kim ser smashing ut, du derimot.. man ser jo at du er lagd av operasjoner.

    7. Du over.. OG man ser ikke at Kim K er lagd av operasjoner?? Om du tror den rumpa der er ekte, så burde du ta en synstest. Rumpa er også bare en av mange ting man kan se…

    8. Først og fremst: Hvorfor dra fram Kim K? Det er da ikke Kim K som har funnet opp svart hår, vel?
      Nå tenker jeg å skrive at jeg synes det var kult med en ny og mer eksotisk look, men at jeg synes du kledde brunt bedre og at det så mer naturlig ut før. Men så er jeg så himla lei av kritikerne i kommentarfeltet, som snur etter vinden. Helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg synes om håret ditt, men det spiller da helt sikkert ingen rolle heller.. det viktigste er at du er fornøyd selv!
      Ellers vil jeg bare ta opp noe annet, Isabel. Jeg tror jeg har blitt påvirket av operasjonene dine. Jeg er 18 år og vurderer å ta neseoperasjon. Har aldri tenkt spesielt mye over nesen min før, men nå som det er så stort fokus på utseende så har det seg sånn at jeg står og studerer profilen min i speilet hver jævla dag. Om morgenen, på vei til skolen, på skolen, på vei hjem fra skolen, på butikken, når jeg kommer hjem og om natta. Det er blitt ille! Jeg har funnet ut at jeg ikke er fornøyd med den, og siden “Isabel fikset jo på sin og ble happy” så ser jeg lettere på å gjøre det jeg også. Det har gått til hodet på meg, og mamma kan ikke gjøre annet enn å gi etter om jeg absolutt vil.
      Jeg sier ikke dette for å klandre deg på noen som helst måte, men jeg er redd blogging er skikkelig usunt både for deg og oss lesere, og må vurdere å slutte å lese bloggen din. Sånn for å avslutte har jeg et spørsmål til deg: synes du virkelig dette er et godt liv? å være så oppslukt i sitt eget utseende at hele livet dreier seg om det? at du stadig må endre på deg selv for å føle tilfredsstillelse? Som sagt, ikke noe klandring, jeg bare lurer! Håper du har en fin kveld sammen med de du er glad i 🙂 <3

    9. ^ haha så latteli. kim har faen ikke gjort noe anna en å operer, åsså sir du at isabell e “lagt av oprasjona”

    10. Til anonym over her: Kim har også operert seg til utseende hun har den dag i dag. Hvis du ser på før og etterbilder av Kim så ser du at hun har tatt for seg både det ene og det andre for å se ut som hun gjør. Du motsier deg selv i kommentaren, dobbeltmoralsk. Du er frekk mot Isabel, også fremstiller du Kim som en flott og vakker kvinne, som et forbildet, men Kim har jo gjordt akkurat det samme som Isabel. Blir helt feil!
      Du er vakker, og så rett og slett godt sexy ut med det nye håret Isabel!

    11. Wow,dette kledde du 100%! Fin med brunt hår også, men dette ble mer dramatisk og rammet inn ansiktet ditt mye bedre så mørk som du er. Men alt kler dem smukke heter det ;P kjempefint! Klem fra meg

    12. Kan du klippe det kortere en gang?? Nå har du fikset så mye på ansiktet ditt at du ikke burde ha flere komplekser som du behøver å skjule bak alt håret du har så fine kinnben som hadde blitt fremhevet mye bedre hvis du hadde tatt av lengden. Fargen er kjempefin

    13. Du virket ut som bitch med brunt hår også,men er litt enig med at svart er fint på deg ,trynet ditt ser styggere ut på dei andre bildene med brunt hår enn med svart ,enten det eller så passe svart hår bedre til sminke valget ditt

    14. Wow, det kledde du virkelig Isabell, du er sykt nydelig! Nå sier jeg ikke at henne vil se ut som kim k, men om hun vil så hva så?! Det er lov å ha forbilder. Det er latterlig morsomt til dere som slenger dritt, sykt unødvendig å rakke ned på folk på denne måten. Dere kommer ingen vei med det! Jeg vil du skal vite at du er sykt perfekt i mine øyne, kunne ønske jeg hadde utsendte ditt. Alt hatet du får er kun for å tråkke deg ned, slik at dem kan føle seg bedre. Lukter sjalusi på lang vei 😀
      Klem sofie <3

    15. Haha “hvis du ser på før og etter bilder av Kim K”… VIrkelig… Altså, hvis man bare ser på fjorårets paradise og ser Isabell? Jeg synes det er helt greit å operere seg!!! Men altså det er faktisk ganske sykt hvordan Isabell har forandret seg også, det er bare fakta! La det være, gjort er gjort og hun ser smashing ut uansett. Kim K har faktisk kanskje verdens mest naturligste opererte nese synes jeg. Isabell sin er kjempesøt men det gjør også at de ikke ligner i fjeset, noe som jeg synes er bra! (Kim K ser mer babe ut og Isabell er mer søt) Og btw: Kim K har faktisk naturlig rumpe 😉

    16. ^ Kim K har transportert fett til rumpa. Bare fordi hun klarte å bevise at det ikke ligger noe silikon i rumpa, betyr det ikke at den er ekte. Prøv å sammenlign hennes rumpe og ben fra et paparazzier bildet, passer ikke sammen i det hele tatt.

    17. Fint ble det.
      Til hun som sa at “du ser så arabisk ut” burde ta seg en bolle, arabiske jenter er ofte kjempepene. Mye penere enn nordmenn tbh
      – Nordmann

    18. Du ser veldig flott ut! men du hadde nok passet med kortere hår som en av de andre skrev her.
      Den kommentaren over, var utrolig frekk. Ikke ta deg nær av det. En ting til 🙂
      Jeg synes ikke du skal ta rumpeoperasjon, pga du har veldig tynn kropp å rumpa skal passe til kroppen, din passer deg utrolig godt, så viss du nå vurderer å ta denne operasjonen burde du legge på deg noen kilo for at det skal bli fint 🙂
      Hårfargen kledde du! 🙂

    19. Du hadde vært så fin med skulderlangt hår! Du har jo kjempefint hår, men jeg synes det er litt mye. Det gjør at du ser mye eldre ut i fjeset.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg