Fra møte til møte!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hektisk onsdag! Dagen i dag går slag i slag, med møter fra morgen til kveld. Jeg avslutter dagen med å få brows on fleek på Brow Rehab, så det er hvert fall noe som holder meg motivert denne travle dagen. Ha ha! Neida, det er veldig spennende møter på gang som jeg er utrolig spent på. Jeg vet ikke helt selv hva det ene vil føre til, jeg og Pierre ble spurt til å komme på møte. Det er snakk om veldig spennende folk, så jeg er naturligvis veldig spent! Dette blir en bra dag, dere. Jeg må få unnagjort all jobb i løpet av dagen og i morgen, for i morgen kveld reiser jeg utenlands igjen. Mer om det senere!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå skal vi drikke opp her og komme oss til Nydalen. Vi skrives senere, klemmer fra meg!

24 kommentarer

Siste innlegg