I DAG REISER VI!

Nå pakker jeg for fult her, jeg sliter med å finne ut hva jeg skal pakke med meg og ikke. Jeg skal nemlig være bortreist en stund nå, så det gjelder å pakke smart og ikke minst passe på å få med meg alt det viktigste. Pakking er det verste jeg vet, helt ærlig. Jeg glemmer alltid noe nødvendig, det er så kjipt! Det er spennende saker på gang, og jeg er egentlig ekstremt nervøs… Jeg kommer til å fortelle dere mer etterhvert, men jeg sliter litt med å finne ut hvor mye jeg vil si og ikke. Jeg får se. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nå må jeg pakke videre her. Leiligheten ser ut som et bombet horehus med klær spredd over hele gulvet. Typisk meg! Jeg får bli ferdig kjapt før det blir det jobbing og så skal jeg ta med meg småsøskna mine til frisøren! De skal bli nye på håret innfor våren 🙂 Litt kosetid før jeg drar.

30 kommentarer
    1. Operere rumpa sikkert. Du bør ikke si så mye om det på bloggen, tenk på alle de unge leserne du har..

    2. Når du sier det på den måten så skjønner jo alle at du skal reise til utlandet og operere rumpa. Det kommer til å være den mest smertefulle operasjonen din hittil det er så fryktelig vondt og stor fare får komplikasjoner. Er derfor det er kun en klinikk i Norge som gjør den type inngrep:/

    3. Du sier gang på gang at hadde du visst hvor vondt det var å operere så hadde du ikke gjort det, så hvis det er tredje operasjon du aimer for nå så er du jo full av piss

    4. Hei,
      Jeg håper du kan være ærlig når du forteller hvorfor du reiser. Det er en grunn til at vi følger deg, du lever ditt liv og gjør som du vil. Andre som ikke er interessert kan klikke seg ut av bloggen og lese noe annet. Det er foreldrenes ansvar å fortelle barn at de er bra nok. Hvis du operer nesa di fordi du har komplekser, er det jo ikke slik at folk plutselig får komplekser for sin egen nese. Enten så har de det før de leser bloggen din eller ikke. Og om de opererer nesen og blir inspirert etter å ha sett hvor fin du ble så bra for dem!!
      Og det samme gjelder baken din!
      Stå på og vær ærlig ! Vi støtter deg !
      Hilsen
      Sara

    5. Herregud som dere er stygge as. Dere må virkelig elske Isabell assa, når dere skriver med engang masse kommentaren om at hun operere rumpa hennes, seriøst liksom. Om Isabel skal operere rumpa hennes, la henne gjør det, det er normalt om hun virkelig vil! Jenta er en voksen dame, bare fordi hun er blogger? Hadde hun ikke vært det så hadde ingen av dere sagt noe om dere viste det.!!
      Isabell, ikke hør på de, de “bryr seg om deg” men respektere ikke det du vil gjøre, så ikke bruk energi på å bli påvirke av de. Jeg syns du skal drite i alt, og go for it liksom,vil DU det? Så gjør det,enkelt å greit:) God tur, og kos deg masse, og lykke til 🙂 Del gjerne med oss , siden du skulle være ærlig om uansett, det er en stor forandring så det burde du dele med oss:) Glder med til å få høre mer:)

    6. Når du først har fortalt at du skal operere rumpa, kan du like så godt fortelle at det er det du skal gjøre nå:) Alle vet jo om det, du har allerede sagt det. Så hva er feil med å si det igjen?:)

    7. Hvorfor handler det bare om klær og utseende for deg. Har du ikke noe annet og stå for?! Lurer på hvem Isabella egentlig er

    8. Om du skal operere noe mer så er du ikke en dårlig person for det! Men du er veldig fin slik som du ser ut nå:-) Og som mange tror så skal du operere rumpen, greit det men hadde vært bedre å trent den i steden for, spare peng å kan bruke det på andre ting som er viktigere! Uansett det du ønske å gjør er opp til deg, for meg er du Isabel uansett kor mye du gjør! God tur

    9. Kjære, vakre, vene Isabel. 🙂 Alll den gørr og dritt du må ta imot ifra lesere hver eneste dag, selv om du heldigvis får mange flotte kommentarer også. Som jeg skrev på Pierre sin blogg i går: Det er et under at du orker å ha åpent kommentarfelt etter å få slengt så mye hets midt i fleisen. Det er beundringsverdig! Kan vi ikke heller heie hverandre frem i livet, istedet for å trykke hverandre ned? Det er ikke rart at det er krig her i verden! Jeg skjemmes over den dårlige oppførselen mange bedriver. Tenk dere om folkens før dere gunner på med all den forferdelige kritikken til et menneske. Dere mobber på øvste nivå! Og til deg Isabel: Takk for alt du velger å dele med oss lesere på godt og vondt. Du er en herlig blogger med et stort hjerte. 🙂 Klem.

    10. vet du hvor umiljøvennelig det er å fly?:( du burde vurdere å bruke et annet transportmiddel, med tanke på at du reiser så mye.

    11. Jeg får nesten dårlig samvittighet av å lese bloggen din, for jeg føler jeg som leser er i veien for hverdagen din. Du starter alltid et innlegg med “nå har jeg nettopp kommet hjem etter en lang dag med…” Og avslutter med “nå må jeg løpe for å…” Blir litt stressa av det, haha

    12. Elsker bloggen din! Du er dritflink som blogger så mye som du gjør hver dag:-) Du fortjener å være på topplisten, u go guurl! Elsker håret ditt nå btw, du kledde det kjempe bra!

    13. Enig med Sara 🙂 bare stå for det du gjør og hev deg over irettesettende “fornuftige” mennesker. Jeg er ikke enig i dine inngrep, men jeg beskytter din rett til å gjøre det!
      Bloggen din er så mye mer givende å lese hvis du er ærlig med oss hele tiden, slik at vi “voksne” også finner en grunn til å følge deg, istedenfor at du er en liten bitch som har fått deg en fanskare av fjortiser som du tror du kan råde over. Gir det mening?
      Ser du lever godlivet ihvertfall, får håpe at det varer $-D

    14. Du vet ikke om du vil fortelle at du er i Istanbul for å ha kontrolltime ? Skjønner ikke hvorfor det er et problem. Haha. Du er så teit.

    15. Det er så trist hvor usikker du er på deg selv, som skaper identiteten din via operasjoner og det ytre.. Har du en personlighet, hva bruker du til å skape relasjoner?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg