ISTANBUL

Hei fra Istanbul! 

Da var vi her, igjen. Flyturen gikk fint, og vi er endelig på plass. Jeg ser frem i mot og forhåpentligvis se enda mer av byen denne gangen, og spise den deilige kebaben jeg spiste sist. Altså, NAM! Nå skal vi straks ut dørene her, i dag er det et møte på agendaen, og så skal vi utforske litt. Jeg tenkte bare å gi dere et livstegn fra meg, og fortelle dere hvor vi befinner oss. Nå er det deilig temperatur her, det føles nesten som om sommeren er her for fult.

Jeg rekker ikke å skrive mer nå, bilen står å venter. Jeg skal passe på å knipse masse bilder i løpet av dagen, så kommer det en real oppdatering senere. Stor klem fra meg, og god helg! 🙂

33 kommentarer
    1. Si hva du skal da.. 🙂 ikke bli en som bare sender teaser innlegg.. det blir ganske fjortis 🙂 ha en voksen blogg,der du er ærlig

    2. Ja si hva du skal. Gjør du dette bare for at folk skal gå inn på bloggen din og du skal få penger til operasjonen din?

    3. Jeg tror ikke jeg skal støtte bloggen din noe mere. Pengene du tjener på og blogge går til operasjoner til deg også klær til deg selv. Tenk på alle der ute som ikke har det så bra som deg. Du kan reise, operere, handle hva du vil når du vil. Men pengene bruker du bare på deg selv. Du legger vel ikke ut dette innlegget heller for du er vel feig.

    4. At du ikke blir flau over deg selv som bare tenker på deg selv hele tiden. Meg, meg,meg.. Ser du noen ganger andre en deg selv!?

    5. Jeg har hele tiden lurt på hvorfor du ikke tok operasjonene og alle forandringene før Paradise hotel istedet for etter?

    6. Er det ikke litt flaut og være 20 år å så stram i ansiktet at du har mistet mimikken allerede? Øynene dine har konstant stirreblikk og det er ingen bevegelse i panna. Har du tenkt på hvor ille dette ser ut da du fyller 30? Du ser allerede 30 år gammel ut. Om du skal operere rumpa i denne alderen.. Er det ikke flaut? Fordi du er for lat til å trene deg til en fin rumpe? Har du egentlig noen andre meninger i livet enn utseende og penger? Det virker ikke som du står for noe som helst …

    7. Hei : ) Du, kunne du svart på hvor t skjorten til din mann er fra ? Den han har på i innlegg nr 2 ? Lys en.. Fantastisk fin 🙂 t

    8. Herregud folkens. Hva om hun skal operere noe? Det går jo ikke utover dere. Også blir dere sur over at hun ikke svarer. Men når hun er ærlig med oss, da skal dere klikke mongis fordi hun eventuelt gjør noe “feil”
      Kulan med teite kommentarer. Skjønner ikke at dere gidd å bruke tiden deres på unødvenige ting!
      Have fun Isabel <3

    9. Jeg er helt enig med deg Marte:) synes Isabel bare tenker på seg selv for det meste, på seg selv, og skryter av hvor ofte hun er ute på reise, og alle sine operasjoner..hva med å engasjere seg i noe annet, og skrive om det på bloggen istedetfor?? Ikke bare skrive om overfladiske ting:O skulle tro det var bare det som engasjerte deg, og når du skal operere forskjellige ting også..og bloggen såklart, og bruke masse penger, for at dine lesere skal komme inn på bloggen din, og bare lese om dine overfladiske ting…du skriver aldri om viktige ting som skjer i verden, som f.eks Sophie Elise gjør..synes hun engasjerer seg mer for forskjellige ting…du burde kanskje lære litt av henne, for hun skriver om fornuftige ting, og ikke bare skryter av alt som du gjør..

    10. Det er dritkjedelig å “gjette” hvor du skal hele tiden og ikke minst hva du skal. Det kan være minst like spennende å lese det, hvis du klarer å formulere deg riktig. Få litt tips fra andre bloggere!

    11. Hereeguuuuuuudd la Isabelle være i fred a. Hvorfor forteller dere henne hva hun skal bruke pengene sine til? Hadde ikke dere blitt irriterte om andre hadde fortalt hva dere skal bruke pengene deres til? Om jeg hadde tjent like mye som iisabell hadde jeg sikkert brukt en del av det til klær også, nettop fordi klær og mote er noe jeg interesserer meg for.
      Og dere som sier at hun kunne skrive flere innlegg som “betyr noe” akkurat som Sophia Elise, hvorfor tar dere tiden deres på å klikke på bloggen til Isabell hvis dere IKKe finner bloggen hennes interessant da? Sophie Elise står jo IKKE for det hun sier, ikke for å være frekk men SE har dobbelt moral. Hun skriver for eksempel om å ikke kjøpe påskeegg fra freia, men likevel bruker hun og reklamerer hun for sminke som innholder akkurat palmeolje. Skjønner dere nå?
      Før dere dommer Isabell om at hun er dit og dat og sammenligner henne med andre bloggere så bør dere først tenke på hva dere skriver. Jeg syns at Isabell er n dame med bein i nesa som faktisk tør å stå For det hun sier. Hun skriver sikkert ikke om slike “viktige” innlegg akkurat som andre bloggere, men hun er ihvertfall ikke falsk. Og dere andre som kommenterer pengebruken til Isabell; hadde virkelig dere donert penger til folk som trenger det om dere hadde for eksempel vunnet stor beløp fra lotto? Det tviler jeg sterkt på assa.
      jeg syns at bloggen din er spennende Isabell, jeg er innom bloggen din hverdag. Jeg henter mye inspirasjon herfra når det gjelder klær og mote. 🙂 håper at folk som har negativt å si kan bar la være å skrive her. Du fortjener å ha det bra, alt du har nå fortjener du fordi du har jobbet hardt for det.

    12. Hvor mange klær trenger du egentlig?! Blir så provosert av deg. Tenk hva du kunne brukt pengene på isteden for klær hele tiden. Du gjør jo ikke noe annet en å handle. Du lurer aldri på hva vi lesere vil høre om av din hverdag. Du vil bare snakke om deg selv og bryr deg ikke om hva vi vil vite.

    13. Det er vel bare å la være. Ingen som tvinger noen inn hit. Blogg er vel en slags dagbok. Og der skriver hun om det hun bryr seg om.
      Er på ingen måte med i heiagjengen. Men det er fritt valg om man gidder å lese bloggen hennes.
      Jeg hadde aldri hørt om jenta før det forrige maset om operasjon.
      Og uansett hva alle sier så kommer hun til å gjøre akkurat som hun vil. Den eneste det går ut over er henne. Om hun en dag plutselig finner seg selv.

    14. Sjalusi asså!! Isabel, vær glad folk skriver dritt til deg, faktisk.
      Dette betyr bare at folk er sjalue og at du er en “trussel”. Noen folk
      Tåler virkelig ikke at andre er penere eller har det bedre enn
      Dem.
      Håper du ikke tar deg nær av det tullet folk skriver.
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg