I DAG SKJER DET!

Jeg har en stor klump i magen. Jeg er nervøs. Ekstremt nervøs… I dag legger jeg meg under kniven. Etter forrige runde ble det en voldsom debatt og mye kritikk rundt min operasjon, og hele den biten synes jeg er veldig… dritt. Jeg kommer alltid til å være ærlig og åpen med mine lesere her på bloggen, og det er jeg i denne omgangen også. Uansett hvor mange som vil reagere og dømme meg i øst og vest, er dette noe jeg velger å utføre og stå for.

Jeg gjør dette helt og holdent for meg selv, for min egen del. Jeg gjør det fordi at jeg har lyst, og fordi at jeg kan. Jeg vil ha bedre rumpe. Noen trener seg til den, og noen (jeg) kjøper den. Så enkelt er det for min del! Dette er en sak som skaper mye blest, og det er jeg klar over. Men dette er det rette valget for meg, og det står jeg fullstendig for. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så, nå vet dere. Jeg stenger kommentarfeltet på dette innlegget da jeg helt ærlig ikke orker å lese andres negative kommentarer. Vi er forskjellige, men heldigvis er det min kropp jeg fikser på, og ikke din 🙂 Dette er min blogg som handler om meg og mitt liv, og derfor er det naturlig for meg å dele denne biten av meg, også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg