1. Du bør farge håret brunt igjen, Isabel! Syns det sorte håret ditt blir altfor parykk aktig.. Og du er jo SÅ PEN med brunt hår.. mye mer naturlig og elegant!

    2. Heihei! Jeg og noen venninner skal til Rhodos i sommer. Vi lurer litt på hvilke hoteller som er bra for oss ungdommer? Kunne du ha lagd en rhodosguide eller noe? Du og Pierre vet sikkert en del om hva som går an å gjøre mens man er der av aktiviteter, utflukter, Bargaten og hoteller. Det hadde vært så bra og hjulpet oss og sikkert mange andre veldig masse!

    3. Du ble så mye mer voksen og sofistikert med svart hår, tenkte med en gang at du var dritlik Kourtney K!! 🙂

    4. bitch lets get real.
      dine boobies er on fleek.
      btw elsk din new/old topp ligner på sånn kourtney kardash topp så love it. btw jeg er en ekte person du kan kalle meg lu or lulu love yah. chao

    5. Må nesten få spørre om hvorfor min kommentar ikke ble godkjent her? Jeg var jo bare støttende og sa at jeg syns de som kommenterte spiseforstyrrelse og at du var for tynn var “helt på jorde”. Og at jeg syntes du hadde en sunn normal kropp med fine former. Dette er jo kompliment, tok du det annerledes?
      Jaja. Det var min første kommentar her på bloggen, og kanskje min siste :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg