Isabels nye rumpe

gjesteinnlegg

Isabel er tillbaka og hennes nye rumpe er ferdig. Operasjonen har gått sykt bra og kirurgen kunde inte varit mer fornøyd. Isabel er allt for fjern till og blogge selv, då hoppar jag in istedenfor. Hon er full av morfin men vill så gerne oppdatere dere, det er det enda hon prater om. “Er min rompe fin?” og “please oppdater mine lesare”. – Klart jag gjør det, sitter enda her å har inget å gjøre. 

Jag har litt tanker kring dette og jag må si jag var faktisk ikke så redd før att resultatet inte ska bli bra. Kirurgen her er blant de beste, resultatet fra nesen blev ju riktigt bra så jag er helt sikker på att rompen blir det og. Han er faktisk med i en TV serie her i Turkia om plastik kirurgi. Så full tillit till honom. 

Isabel ville ikke dele allt for drøye bilder efter all kritik fra forrige gang, hon vill gjøre det litt mildare. Så vill ni se flera bilder av Isabel så gå in på mitt innlegg HER. Jag har delt mye mer.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mums!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Her “koser” jag mig!  Ved sidan av ligger Isabel.

61 kommentarer
    1. Nå har du faen meg operert alt det går an å operere isabel… Må føles kjipt å ha så dårlig selvtillit. Heldigvis har du bloggpengene du kan bruke på slike ting da:)) Lykke til videre i livet.

    2. Hei.
      Jeg må bare komme med et innlegg her. Jeg synes personlig at det er synd at det er plastisk kirurgi som må til for at en skal bli fornøyd med seg selv. Men jeg vet også at dette er Isabel sin kropp,liv og valg. Så lenge hun er sikker i sine valg,så er det rett for henne. Jeg blir personlig sjokkert hvor mye hets hun får for å være åpen på bloggen sin. Det er synd at enkelte ikke kan være uenige i valgene hennes uten å komme med så mye tragiske kommentarer for å såre henne.
      Jeg ønsker dere alt godt og håper hun blir fornøyd med resultatet.
      Hilsen Line.

    3. Du måå legge ut før og etter bilde! Er så spennende! Og du blir helt sikkert kjempe kjempe fin 🙂 ❤️

    4. Hva slags kjæreste er du Pierre.. Ikke engang kom å si : er Isabell sitt valg, fordi om du virkelig hadde elsker hun for den hu er så hadde du vært strengt i mot rumpe operasjon og aøt hu endrer på seg… Er virkelig ikke riktig av deg, du tenker kun på at kroppen hennes skal være digg du

    5. Legg ut noe nytt da?! Du får oss følgere å gå inn på bloggen 100 ganger om dagen, å d er ingenting nytt…… Få Pierre til å skrive for deg da, om du ik orker selv 😊 Jeg er så spent på hvordan ting går med deg å slikt 😊 God bedring å lykke til ❤️

    6. Kirurgiske inngrep har ikke noe med at folk er sjalu.
      Men saken er det, hvorfor ikke prøve andre alternativer som foreksempel å trene opp rompen. Hvorfor ikke gidde å bruke 30-45 min. Per dag å trene istedenfor å ta enklest alternativ. Er du så lat! Du kan bruke alle timer i døgnet å vise frem klær. Unnskyld meg hvem som helst kan operere sin rompe man kan gjør alt så lenge det handler om penger. Det er folk som er 10 ganger rikere enn henne, men folk prioriterer andre alternativer. Lykke til!!

    7. Hei vakringen!
      Endelig er det kommet en god nettbutikk på markedet, som faktisk gir brukeren av disse tightsene en virkelig sexy rumpe. Har du prøvd den?
      Takk for deilig blogg! Stå på!
      Vargas

    8. Jeg skal også ta silikon og jeg gleder meg veldig til å få sikklig pupper igjenn da jeg har et barn som jeg har ammet og nå bare henger de rett ned og ser rare ut :p :p

    9. Jente, du trenger hjelp- alvorlig hjelp med deg selv og selvbildet ditt!
      Du kommer aldri til å være noe bra selvbilde for noen, ikke deg selv engang! Skjemmes av deg, du er ussel og falsk! Bruk bloggpengene på en dyktig spesialist heller!!!
      Gremmes av deg

    10. Nå drar dere vel snart til et varmere land og tar bikini bilder igjen. Dette er så drøyt at jeg mister lysten til å blogge her på blogg.no.. Hvem opererer på seg større rumpe? Hva sier moren hennes til dette ? Håper hun blir seg selv og ikke prøver å være noen andre ! Lykke til i fram tiden.

    11. Wow, blir helt sjokert!
      du har operert så og si alt det overfladiske som kan bli operert. Greit nok at det går an å være usikker på seg selv, men må man ikke jobbe med selvtilliten fra innsiden? Hvordan kan du være et godt forbilde for dine søsken og leserene dine når du opsererer alt som penger kan kjøpe? Du lager blogg innlegg hvor overskriften er “dette fikset jeg på i dag”, bli rett og slett kvalm over at det har bli “normalt” og at du som et forbilde setter overfladiske operasjoner i et godt lys! Du kommer til å se ut som en 50 åring når du er 30 for ansikte ditt og kroppen din kommer til å falle sammen, men det går vel fint for da opererer du det vel bare på nytt?
      Og Pierre, det at du er så støttene med alle disse operasjonene er helt sykt! Elsker du henne for den hun er eller for kroppen hennes?

    12. Synd at ekte selvtillit ikke kan kjøpes, kun falsk shallow selvtillit… Lurer på om det er måneder eller 1 år til du møter veggen pga livet du lever nå som du faktisk tror er et bra liv. Sikkert mye drittslenging pga sjalusi, men tro meg, det er mange som bare sier sin mening uten å være sjalu på deg og livet ditt.. Prøv å få bena på jorda og et liv som gir mening..

    13. HAHA snakk om å være sjalue da 😝
      Ingenting å bry seg om, de er bare dritsure
      for at de ikke kan gjøre noe med de
      flate rumpene deres og at du blir en større
      trussel med en digg rumpe. Er sikkert bare
      små drittunger som ikke tørr annet enn å skrive
      dritt fra dataen.
      Du er ikke alene om dette, jeg kjenner to veninner
      Som har gjort dette nylig.
      Lurer litt selv om jeg skal gjøre det 👍

    14. Dette her får dere nok høre og få mye hat for.dere er unge og dette er unormalt . Masse lykke til 🙂

    15. Slutt å vær så hatefulle, hvis folk ikke ser ut i måneskinn og ønsker å fikse på utseende så må de da få lov til det. Det kommer da alle til gode!

    16. Selv om man er uenig med valget hennes er det unødvendig å slenge så mye dritt. Hun har allerede bestemt seg, så hva er vitsen? Det er hennes valg, og det må alle andre faktisk akseptere.
      Syns også det er merkelig at Isabel får så mye kritikk når det er veldig mange andre som gjør akkruat det samme. Sophie Elise har jo operert rumpe, nese og pupper, mammaen til Michelle har operert pupper, sammen med nesten alle bloggere på topplisten. Man ser sjeldent at disse bloggere får kritikk for å gjøre akkurat det samme? Syns det er veldig urettferdig å rette omtrent all kritikk mot en bestemt blogger bare fordi hun velger å være ærlig om det.

    17. Nå må dere slutte å kommentere så stygt! Skulle dro dere alle var en gjeng hatefulle fjortiser slik dere holder på..! Syns dere kan gå inn på bloggen til typen hennes og lese innlegget hans om at vi må få lov å gjøre hva vi selv vil med VÅR EGEN KROPP! Din kropp, ditt ansvar og dine valg!
      Syns du bare skal ignorere totalt disse stygge kommentarene som kommer, Isabel. Du velger helt fint selv hva DU ønsker å gjøre med kroppen din…
      Hvordan går det med deg etter operasjonen? ❤️
      Håper du kan skrive et innlegg om hvordan du føler deg, hvordan det har gått og slikt! ❤️

    18. Jeg skal overraskende nok ikke si noe dritt om verken kroppen eller valga du har tatt for å få den. Jeg skal bare sitere deg fra noe du sa på paradise:
      “Eg har langt hår, store pupper og lange vipper. Og alt e faktisk ekte.”

    19. Om hun kan og har lyst til å operere seg, hva i all verden har det å si for dere? Jeg kjenner jeg blir kvalm av mange av kommentarene jeg leser. Om Isabel opererer seg så kommer ikke andre til å gjøre det fordi HUN gjør det – hun opererer seg ikke fordi noen andre gjør det, men fordi hun selv ønsker det. Det er opp til meg og deg om vi vil operere oss. Ingen kan få oss til å gjøre noe vi selv ikke vil eller har tenkt på fra før. Så det så!!!!!!’

    20. Uff.. tenk å betale for å legge seg under en kniv. Det er helt sykt egentlig. Lurer på om presset noen gang går bort.. vil det noen gang komme en tid der ikke alt handler om å være “pen”? Uansett lykke til Isabel, jeg håper du en gang kan sette deg selv til side og heller fokusere på andre ting som er viktige her i livet :)<3

    21. Er her ikke for å sende hat eller noe slikt. Men Isabell… Altså jeg skjønner at det sikkert er ting du ikke er fornøyd med når det kommer til kroppen eller utseende osv. Det er jo vi alle. Selv sliter jeg veldig med selvtilliten min og det er mer jeg er misfornøyd med med meg selv enn ting jeg er fornøyd med. Men Isabell, det er en ting du må forstå. Mange jenter kunne ha gitt hva som helst for å se ut som deg (og da snakker jeg om den ekte deg uten den nye nesen din og puppene osv…) Altså alle er perfekt på hver sin måte. Når jeg leste at du hadde operert nesen din, så tenkte jeg bare jaja det må jo være greit hvis du er såpass misfornøyd med den. Men når du skal drive å operere så å si hele kroppen din?? Jeg tror ikke du innser hvor stort “forbilde” du er, og det er så utrolig mange folk som leser bloggen din. Hvordan tror du vi føler oss? Og hva er det du vil oppnå? Nå kan du sammenlignes med en barbie, for det meste med deg og utseende ditt er jo fake. Er det virkelig det du vil? Den første tanken som slår meg når jeg leser bloggen din er “herregud jeg er stygg, ikke bra nok, ikke pen nok” og slik fortsetter det.. Jeg får nesten lyst til å operere alt med meg selv for å bli sånn som deg, “perfekt”. Og synes du at det er okei? At tenåringer skal drive å tenke på slikt? Det er slike folk som deg som nettopp skaper kroppspress. Bra for deg at du har penger og har råd til slike “forandringer”, men slike folk som deg ødelegger livet til mange jenter (og gutter). Måtte bare få sagt det, for jeg blir skikkelig irritert (?) over det du holder på med.
      Kos deg med den nye “fake” barbiekroppen din, håper du ikke sliter med dårlig selvtillit lenger nå som man bare kan gå å opperere hele kroppen og trynet sitt, og tro at det er ok, for det er faktisk ikke der.

    22. Er det mulig. Syns faktisk synd på deg. Håper du en dag kan bli fornøyd før det går for langt.. Man ser veldig godt at du har fikset på en del, er det meningen? Kan ikke forstå hvorfor du ønsker å se sånn ut:/ Jeh tror kanskje du ser noe annet i speilet enn hva andre ser. Det er synd at man ikke selv ser hvordan man ser ut, fordi for andre så begynner du å ligne på et typisk krise tilfelle av plastisk kirurgi, hvis du forstår hva jeg mener? Håper du en dag våkner opp, du var så nydelig for bare 1 år siden

    23. Fuck the haters!
      Folk må da for i svingende få velge selv hvordan de vil se ut! Du kommer til å se smashing ut, det er jeg HELT sikker på!

    24. Ønsker deg masse god bedring! <3
      Jeg håper at du kommer til å fortsette å være åpen rundt dette, for jeg regner med at det er flere enn meg som er spente på hvordan resultatet blir og om du blir fornøyd, da hele greien med å operere rumpen er så tabu, for det er jo ''bare'' å trene seg til.. Det finnes plenty av bilder og blogginnlegg av etter- resultatet av puppe operasjoner, men når det kommer til rumper derimot så finner jeg svært lite og synes helt ærlig at det er veldig interessant med plastisk kirurgi haha! Støtter plastisk kirurgi helt og holdent når det kommer til å ville gjøre det for seg selv og ikke for å bli akseptert av andre. Synes det er litt gøy å se på hvor mange som snakker dritt om plastisk kirurgi når de for eksempel selv har tatt tannregulering fordi de selv var misfornøyd med tennene sine, og ikke fordi det var noe galt med hverken tenner eller munn. Sannheten er at vi alle og en hver bryr oss om hvordan vi ser ut, noen mer enn andre, og vi gjør alle små justeringer med sminke, hår, klær osv hver dag for å føles bedre med oss selv. Selv har jeg planer om å operere både nese og pupper når pengene strekker til, rett og slett fordi de to tingene drar ned selvtilliten min helt sykt og det er ikke noe jeg selv får gjort noe med..
      Men som sagt, god bedring og håper du blir fornøyd og at alt går som det skal! <3

    25. Jeg støtter ikke NOE av det du gjør, MEN;
      Du skal ha ros for at du er åpen og ærlig om dette. Man skal ha mye guts for å tørre å dele dette med hele bloggnorge enda du vet hvor mye hets du vil få i ettertid. TAKK for at du er ærlig med leserne dine i motsetning til Sophie Elise som gjorde det samme, men ikke sier noe som helst. Uansett hva du gjør med kroppen din og hvor mye penger du bruker, så er det flott at du er åpen om det. Det viser at du står for det du sier og gjør så får folk mene hva de vil om det.
      Takk for at du er en ærlig blogger.

    26. EYYY! DU ER SUPER! SOM TØRR Å STÅ FREM MED DET DU GJØR! <3 DU ER VAKKER OG FORTENNER APSULUTT DET BESTE! FOLK ER BARE SJALU FORDI DE HAR IKKE RÅD TIL Å FIKSE DET DE HAR LYST TIL Å FIKSE!
      DU SER UTROLIG BRA UT OG DET ER INGEN SOM SKAL NEKTE DEG ELLER FÅ DEG TIL Å HØRES DÅRLIG UT FORDI DU TAR DE VALGENE SOM ER BEST FOR DEG!
      GJØR DET SOM ER BEST! FUCK HVA FOLK SIER! <3

    27. For en kjæreste du er Pierre… Du burde nektet henne å gjøre alt dette mot seg selv. Om du faktisk hadde syntes hun var nydelig fra før hadde du aldri latt henne gjøre dette mot seg selv. Jeg hadde for litt siden lyst til å fylle inn 0,5 ml med restylane i overleppa, men kjæresten min ble skuffet da jeg sa jeg ville det, fordi han syntes jeg var nydelig fra før og han elsker leppene mine slik de er. Så at du lar henne styre og stelle slik er sykt.

    28. Isabel<3 Jeg skjønner at du ikke er helt fornøyd med deg selv.. og det er desverre blitt en helt vanlig ting i 2016 når utseende er så altfor viktig 🙁 Det er så dumt, håper du kan se selv hvor nydelig du er, og da også personligheten din. Det er så mange som er glad i deg! Og jeg vil også ønske deg masse lykke til videre! Du er tøff:)

    29. Jeg personlig synes du var kjempe flott som du “var” men jeg skal også ærlig si at jeg er ganske missunlig på deg som faktisk har råd til “alt dette” Jeg skulle mer enn gjerne ha “kjøpt” meg den kroppen jeg vill ha, (- ja jeg kunne sikkert ha trent meg til ønskekroppen men jeg er forbanna lat) men desverre tilater ikke min økonomi dette. Som du selv sier: det viktigste er at man selv er fornøyd og har det bra med seg selv😊 Stå på! Tøft at du er så åpen om det👍🏻 Heier på deg, og gleder meg til å se resultatet

    30. Hva med kinn-implantater, fjerne etpar ribbein, finne på noe morsomt med øynene, forminske eller forstørre ørene og ta fettsuging? Jeg bare tuller, du er fin og burde ikke forandre på noe som helst! Jeg tror og håper virkelig du blir fornøyd nå, og at du ikke opererer mer – for i såfall har du tippet over til å burde behandles i psykiatrien – ikke i somatikken.

    31. Eg blir serriøst heilt kvalm av kommentarane på bloggen din og Pierre, eg forstår ikke koffår folk ska kommenter så masse unudvendig DRITT!
      Det at Isabell dele alt detta gir folk ett perspektiv på kossen det e og opperera, eg viste nada om nase opperasjon og alt det andra før Isabell skreiv om det, det å lesa om opperasjonar på ein blogg gir deg ett aent perspektiv, å komma fra ein heilt normal Norsk person e jo heilt kriiise ifølge visse folk… Harrlighet la jentå få gjørr ka faen hu vill!!
      Å når folk klage på kossen det ser ut om 10 år blablabla, uansett om Isabell ikke hadde gjort detta hadde rompå hennas mest sannsynelig sett veldig anderledes ut om 10 år, hu har hvertfall ein jævla nice rompa te det har gått 10 år, å når folk klage på at hu e falsk, plastikk u name it.. Spar oss, e bedre å vær “falsk” utsende messigt enn innvendig spør du meg! E flarre falske folk personelighet messig enn utsende messigt, hat på de helle spør du meg ass!! Folk velge heilt fint skjøl ka de vil gjør med kroppen sin, å eg beunder virkelig Isabell for ballene hu har for å dela alt detta med oss! Hvis detta e SÅ jævlig fælt å lesa? Dropp å les det då Jyyyses..
      Men e folk som tar tattis falske liksom? Tattisen e jo noe du har med mindre du velge å ta det vekk, samma gjelde det med silikon u name it, vil du ha det vekk kan ein ta det vekk..
      Blei ei litå tale detta, menmen, eg får bare så utrolig vondt av det eina normela menneske så velge å dela sin historie med folk å får så forbanna masse unudvendig og urettferdig kritikk/HAT!
      Off nai, eg elske å lesa bloggen din Isabell! Du dele ting som mången folk lure på å du skrive på ein utrolig bra måte! Digge deg!
      Btw, bare se vekk fra skrive feilå :’) blei skreven av ei litt forbanna nordmann, då e det ikke tid te skrivefeil retting

    32. Anonym: Hørt om squats? Jeg er selv ganske liten og må innrømme det at rumpa mi er større enn hennes… er kanskje to cm høyere enn hu. Jeg har aldri trena eller operert, så nei. Hun må ikke ha operert!
      Jeg må bare få si det at jeg syntes utrolig synd på deg, Isabel. Du var så utrolig nydelig fra før og nå har du akkurat samme nesa som de fleste “operasjonsnesene” som jeg kaller det. Du ser nesten ikke ut som deg selv lenger og det er trist. Det er helt klart ditt valg, men jeg er redd for at dette kan være starten på avhengighet.
      Og du Pierre. Du som kjæreste har all rett til å si at det er hennes valg osv og at du støtter henne i det, men du bør heller være fornøyd du også. Når kjæresten til en gutt vil operere noe, så skal han være oppmuntrende og si “Nei, du har fine pupper fra før, du trenger ingen operasjon”.
      Jeg mener ingenting vondt med dette, men man må bare se realiteten i dette. Min søster på 13 år vil operere og da begynte jeg bare å gråte.. og dette ønsket hun seg etter hun leste bloggen din, Isabel. Vi kan ikke la dette bli normalt i senere tid, fordi allerede nå så er det fler og fler som legger seg under kniven når det er unødvendig! Man skal være stolt over seg selv. Jeg hadde så dårlig selvtillit at jeg ville også operere, men nå er jeg sjeleglad for at jeg ligner så mye på mamma og pappa at jeg ombestemte meg. Jeg har nesta til pappa, øynene til mamma og leppene til pappa. Jeg er stolt samtidig som jeg ikke er 100% fornøyd, men det tenker jeg ikke noe over lenger. Om du føler at du må operere noe igjen etter dette så ville jeg gått å skaffa meg hjelp!

    33. Pierre kunne like godt kjøpt seg en plastflaske å vært sammen med. Dette er jo bare helt sykt Isabel. Til og med barbie er mer ekte enn deg. Lykke til framover 🙂

    34. Hvordan skal vi lære våre barn å være fornøyd med seg selv hvis voksne ikke klarer det? Man er jo åpenbart ikke fornøyd med seg selv når man driver å fikser på kroppen sin. Det er greit at man har mulighet og penger til det, men man hadde ikke gjort det om man faktisk er fornøyd. Det ender til slutt opp med at femåringer drømmer om silikon og botox. Trist.

    35. Herregud å mye hu opererer. Hu kommer aldri til å bli fornøyd med noe på seg selv. Hva blir det neste?

    36. At nesa blei fin, er vel å overdrive en smule. Synes den ser helt jævlig ut, dessverre! Du var MYE finere sånn du så ut før.

    37. Må legge til at jeg synes absolutt ikke det er farlig å operere noe man ikke er fornøyd med, men den nesa ser jo helt latterlig stygg ut.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg