Dette visste du ikke om meg!

Did you know?

Jag hører mye på gangster rap. Jag liker ghetto musik, det går mest i Wiz Khalifa, King of everything er favoritten. 

Jag er veldig impulsiv, som ofte booker en reise når jeg er lei meg eller sint. Dette gjør jeg nok for å fly fra situasjoner jeg synes er vanskelige. Hvilket jeg angrer på når jeg har roet meg ned, hehe.

Jeg har bitte små føtter. Skostørrelsen min er 36.

Selv om jeg brenner mye penger, så tro det eller ei, sparer jeg minst halvparten av det jeg tjener.

Jeg mistet jomfrudommen da jeg var 18 år, når jeg gikk inn i mitt første forhold.

Mitt favorittgodteri er Bamse Mums og Seigmenn. Det er farlig godt!

Jeg har en stor lidenskap for fint undertøy. Alt med blonder og fine, duse ferger faller jeg for.

Jeg hater å ta kollektiv transport og derfor prøver jeg å la være så godt jeg kan. Dette er grunnen til at det blir så mye taxi på denne frøkna.

Jeg har aldrig vært så svak for en gutt som det jeg er for Pierre Louis.

48 kommentarer
    1. Bittesmå og bittesmå. Jeg er 1.57, 35 i sko. Og er da langt ifra den laveste overalt. Rager ikke høyest selvsagt, men det er ikke unormalt lite å være 1.60 med 36 i sko.

    2. Jeg har også små føtter! Er 159 høy og 34/35 i sko😅 Sliter viirkelig med å finne sko, så hvis du har tips, gjerne si fra!

    3. Om jeg kan få lov til å være ærlig her, så må jeg bare si at jeg savner DEG, Isabel. Kjenner deg ikke og har heller ikke møtt deg, men jeg leser alle dine ord og ser alltid på det fine fjeset ditt, så føler på en måte “kjennskap” til deg pga det, hehe. Jeg er halvt svensk, så jeg skjønner hva Pierre både skriver og sier, men dette er DIN blogg og når Pierre skriver, så blir det ikke det samme 🙁
      (Ikke vondt ment til deg da, Pierre, for du er også en jeg leser bloggen til). Spennende å følge med på dere begge to synes jeg 🙂
      Jeg håper du kommer snart tilbake, Isabel <3

    4. Haha slutt å tro at du er så spesiell og “bitteliten” og “søt” da:) Jeg er 1.59 høy, så er mer spesiell enn deg tenk. Så det så, det har alle andre sagt om meg til og med (hvis det er den tonen vi skal ha, hehe)

    5. Sitter og ser på din sesong av paradise og jeg må si jeg syns det er såå søtt og se ditt og martine sitt forhold. synd det ble som det ble, men hoes before bros isabel, husk det.

    6. slutt å si at alt er så bitte lite osv, 36 er vanlig, 160 i høyde er vanlig, det er helt det samme som meg og jeg synes ikke jeg er spesielt lav eller liten i forhold til noen rundt meg.

    7. Når du har mulighet til å booke reise når du er lei deg og sint, har du ingen grunn til å være lei den og sint. #goodlife #luxuryprobs #neverhappy

    8. Siden du elsker å reise & være i utlandet, ønsker du og flytte til varmere strøk en gang i framtiden?❤️

    9. (25.04.2016 kl.22:35
      Når du har mulighet til å booke reise når du er lei deg og sint, har du ingen grunn til å være lei den og sint. #goodlife #luxuryprobs #neverhappy)
      ~ Det å ha råd/mulighet til reise når du er lei deg så betyr ikke det at du ikke har mindre grunn til å være lei seg? Mange som er rik og har et godt liv, men selvom ikke har det bra på innsiden. Og det å komme seg vekk kan ofte være veldig godt, men det kjennes også avogtil litt tomt, som om du gjemmer deg fra problemene. Å reise i seg selv er en luksus, men ikke si at det ikke gir deg grunn til å være lei seg eller sint, for hva om du mistet noen du var glad i og reiste vekk for å få pause fra livet ditt, har du da ingen grunn til å være lei deg lengre? Tenk deg litt om før du skriver slikt

    10. Åååh så enig med alle over her. Jeg er 1.58, du er ikke så lav! Du er ikke spesiell og søt! Det er en heelt normal lengde… Jiiizes.

    11. Kan du plis slutte å mase om at du er så “bitteliten” hele tiden?! 1.60 er veldig normalt og 36 i skostørrelse er også helt normalt. Se litt lenger enn din egen nesetipp plis

    12. Hehe: Haha slutt å tro at du er så spesiell og “bitteliten” og “søt” da:) Jeg er 1.59 høy, så er mer spesiell enn deg tenk. Så det så, det har alle andre sagt om meg til og med (hvis det er den tonen vi skal ha, hehe)
      – Har Isabell sagt at hun syns hun er spesiell? Nei. Hun skriver bare evt hvor lav hun er og skostr. Betyr ikke at hun syns hun er spesiell fordet. Du sier at du er mer spesiell en Isabell, og det stemmer heller ikke. Alle er unike og spesielle på hver sin måte – så alle er spesielle, right?
      Og til alle dere andre som også klager på at Isabell skriver om skostr. sin og hvor lav hun er – les en annen blogg da vel. Dette er Isabell sin blogg og det betyr at hun kan skrive akkurat det hun vil. Og hvis du ikke har noe posetivt å kommentere, så la vær å skriv noe, ok? Mye hyggeligere for andre om vi bare kan spre glede og positivitet i stedet for negativitet! 🙂

    13. Jeg jobber i skobutikk og nei, 36 er ikke spesielt smått eller unormalt. Føler 36 er like vanlig som kanskje 40. Og hva skjer med at alle jenter sier at de er så små når de er rundt 160cm. Fuck alle er da på den størrelsen. Jeg er 174cm, det føles mer unormalt

    14. Herregud hvorfor er dere så jævla butthurt over at hun sier hun er liten? Er dette en slags konkurranse om å være minst eller noe? Noen av dere burde virkelig holde kjeft. Men den “ghetto musikk” delen var litt tja..rar.

    15. Hvorfor står ting på svensk i tilegg til norsk i dette innlegget? Er det Pierre Som skrev? Syntes dette innnelger bare var veldig merkelig

    16. Hun er vel vant med å omgås veldig høye folk og store føtter siden hu tror 160 er lavt og 36 er små føtter
      Men aldri sett at du er spesielt lav ,side de fleste de fleste som blir tatt bilde med deg er like høye som deg ,men tippe du sammenligne deg med pierre siden han er høyere enn deg,menn sånn sett kan man ikke sammenligne mannfolk og kvinnfolk

    17. Såg set på et bilde at du er litt lavere enn de andre jentene ,bortsett fra martine,dere ser like høye ut,men du såg likvel ikke bitteliten ut ,det er å overdrive

    18. Siden Pierre skal blogge for deg synes jeg han burde velge enten svensk eller norsk, det blir litt irriterende å skulle lese en blanding. Ellers vil jeg bare si til de som sier hun mener hun er “spesiell” pga. liten skostørrelse; hva er så trist i de smålige livene deres som gjør at dere må snakke stygt om SKOSTØRRELSEN hennes? Kanskje har vennene hennes 38-39 i skostørrelse, og hun synes det er unormalt fordi hun kun kjenner folk med større føtter enn seg selv. Måten dere holder på er virkelig patetisk og, med hånden på hjertet, latterlig. Det finnes visst ingen grenser for hva folk prøver å kritisere for å dra andre ned. Og til deg Isabel; stå på! Ikke la disse ynkelige menneskene med deres triste liv påvirke deg og ditt liv! Det er bare ikke verdt det. Håper du føler deg bedre snart, god bedring 🙂

    19. Kan du skrive et info innlegg om denne rumpe opperasjonen ? Tok du silikon eller fett ? Var det samme type smerte som silikon pupper ? håper du skriver et ærlig innlegg og ikke pynter på fasaden ! Dette er vel en større opperasjon en silikon pupper ?

    20. Hehe:
      Hva skjedde med deg nå? Haha, Isabel har ikke sagt at hun er spesiell, det er det nemlig du som sier 😉 Hun er 160cm og du er 159cm, ogrskjellen er 1cm (!!!) Så det å si “jeg er mer spesielt enn deg tenk” er bare piss 🙂 hvis du ikke liker Isabel og har så mye i mot henne, så bare pell deg vekk fra bloggen hennes 😉

    21. Nei, det er ikke “normalt” å være 1.60m. Gjennomsnittshøyden på norske kvinner er 1.68, som vil si at det er like mange kvinner som er 1.60 m som det er kvinner som er 1.76m.
      Latterlig mange ufine kommentarer her…
      Stå på Isabel! 🙂

    22. Jeg er 170 og jeg er høyere enn de fleste venninnene mine og jeg er 20. Så 160 er veldig veldig normalt og du anses ikke som bitteliten 🙂 jeg bruker også 36 og kjenner mange som gjør det 😮 ikke noe spesielt mini det, hehe 🙂

    23. Herregud, kjenner jeg blir oppgitt her.
      Hvorfor kan vi ikke akseptere at vi alle har forskjellige meninger og synspunkter i denne verden? Er det ikke bare fint at vi er forskjellige? Tenk deg en verden hvor alle skulle vært like og hatt de samme meningene – Kjedelig!
      Jeg ser en stor forskjell mellom meg og Isabell. Jeg har kanskje ikke de samme meningene som henne i alt og jeg ville kanskje ikke alltid tatt de samme valgene som henne. Men betyr det at jeg plutselig kan dømme Isabell? Betyr det at jeg kan skrive masse dritt? Hva er det godt for? Hun står helt fritt til å ta sine egne valg her i livet og om man ikke er enig, så kan man gi en tilbakemelding konstruktivt, enn å skrive bare dritt. Hvorfor har Isabell sine valg så stor påvirkning på ditt liv og din hverdag?
      At Isabell opererer her eller der, eller at hører på sånn eller sånn musikk bryr vel ikke meg eller deg?
      Jeg syntes det er ganske modig av Isabell å forsatt stå fram åpen og ærlig blant alt dette drittet. Så, stå på videre du!

    24. Kollektiv transport er jo såå hyggelig! Elsker faktisk å sitte på trikken med en bok og litt musikk, du burde lære deg å like det 😀 dessuten er det perfekt “people watching”, mye billigere også, hehe.

    25. vet du i det hele tatt hva Ghetto betyr? Wiz khalifa er ikke i nærheten. Ikke kall noe ghetto som du ikke har peiling på. Det høres ut som du kan lite om musikk også. Du fremstår bare dum.

    26. Skjønner ikke hvordan du ikke kan like å ta buss, trikk osv.. Man møter jo så mye folk ombord og er jo mye billigere enn taxi ikke minst!! Det burde du begynne med. Tenk så avslappende det er da:-))

    27. Størrelse 36 er slettes ikke så smått for en jente, på samme måte som at 160 ikke er så veldig lavt. Begge to er innafor normalen, i den minde/lavere delen av normal, men absolutt normalt

    28. Du er ikke så jævlig lav eller har så jævlig liten sko str. Jeg er 166 og bruker 36 i sko. Søstra mi er over 30 år, er 149 og bruker 33-35 i sko. Lei av at du hele tiden skal claime hvor liten du er ogsånn når du helt ærlig ikke er så liten uansett

    29. Hei! Jeg vet fra før av at du har spilt fotball og vet nå at du har str. 36 i sko. Så det jeg lurer på er om du slet med å finne fotballsko? Jeg er 17 år, og har også str. 36, og må på barneavdelingen for å finne fotball sko… Synes det er dumt å måtte kjøpe fotballsko på barneavdelingen, nettopp fordi kvaliteten på fotballskoene er dårligere.. Så hva gjorde du? Har du tips elns? :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg